Discussietopic: Winterevenement 2021

Biervent

Actief lid
Van mij mag dat husselen wel uitgezet worden de volgende keer. 'Mens Erger Je Niet' is een heel ander spelletje, en ik erger me toch weer rot elke keer weer als ik dat pakje heb.
 

nietje52

Actief lid
Van mij mag dat husselen wel uitgezet worden de volgende keer. 'Mens Erger Je Niet' is een heel ander spelletje, en ik erger me toch weer rot elke keer weer als ik dat pakje heb.
Hmmm, iedere keer 18 pakjes open maken voor je weer kans maakt op de dagprijs is ook niet alles.
Een vrijwillige husselknop is misschien beter :)
 

DarthRonin

Actief lid
Van mij mag dat husselen wel uitgezet worden de volgende keer. 'Mens Erger Je Niet' is een heel ander spelletje, en ik erger me toch weer rot elke keer weer als ik dat pakje heb.

Vind dat hele gedoe met die pakjes niks.
Zoveel werk om ze allemaal open te maken, elke keer die hussel voordat je de dagprijs hebt of pas bij het laatste pakje als je de dagprijs al met het eerste pakje te pakken had.
Dan nog die kaarsjes.

Als er dan nog wat strategie aan te pas zou komen, maar echt gewoon helemaal niks van dat.
Bij die veeg en poets dingen met die pompoenen en kruiken kun je tenminste nog wat denken over hoe dit het beste te doen.

Geef volgend jaar gewoon een knop om ineens al die lucifers op te maken zonder een paar minuten te moeten drukken.


Het enige positieve aan het winterevent is dat er sinds dit jaar een event is wat ik NOG vervelender vind....dat wildlife event... :D
 
Bovenaan