Discussietopic: Winterevenement 2021

DarthRonin

Actief lid
Wat is beter, het salonrijtuig of een weg naar de overwinning?
Ik neem aan dat de 2e rij in de beschrijving de ranking punten zijn die het gebouw geeft en dus alleen tevredenheid en gevechtsbonus genereert die gelijk is aan de weg naar de overwinning.

Kun je dan niet beter een weg naar de overwinning plaatsen die ook nog 5 goedjes geeft?
 

nietje52

Actief lid
Wat is beter, het salonrijtuig of een weg naar de overwinning?
Ik neem aan dat de 2e rij in de beschrijving de ranking punten zijn die het gebouw geeft en dus alleen tevredenheid en gevechtsbonus genereert die gelijk is aan de weg naar de overwinning.

Kun je dan niet beter een weg naar de overwinning plaatsen die ook nog 5 goedjes geeft?
Dat rijtuig is dan voor de paar mensen die nooit in diamant zitten :)
 

53 K-Aman

Actief lid
Ik zie dat de rendierslee weer is geactiveerd met net als vorig jaar de belachelijk hoge kosten voor de artikelen.
 

elwiwi

Lid
De sneeuw verdwijnt random, en dan komt het weer terug....

Zoals je ziet op de screenshot is het winterevent actief alleen er is geen sneeuw en ik hou zo van sneeuw D:
oh de screenshot is de groot

edit: de sneeuw is terug maar volgens mij sneeuwt het alleen maar als je een cadeau hebt geopend

edit 2: ik alt-tab even weg en de sneeuw is weer weg
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het sneeuwt inderdaad alleen nadat je sterren hebt gebruikt in het evenement.
 

53 K-Aman

Actief lid
Stuur even een screenshot met de items die jij kan kopen. Heb zelf nog niet gespeeld dus kan niet oordelen.
rendier.jpg

Ik vind bijna 3000 diamanten voor dit set van items behoorlijk aan de Jan. Te meer omdat ik niet echt zit te wachten op de meeste ervan.
 

Wildstorter

Actief lid
Dat je er niet op zit te wachten kan maar om nu te zeggen dat het hoge kosten zijn valt wel mee. De meeste gaan individueel al boven de 1.000 dia als je ze sporadisch voorbij ziet komen dus bij 3 bruikbare items is het al een echt goede deal zelfs.
 

denzel17

Nieuw lid
bij de laatste missie van het event vragen ze om 3 huizen uit huidige of 4 huizen uit vorige tijdperk neer te zetten bij een volle stad zijn dat onmogelijke opdrachten en maak je dat mensen afhaken zoals ik nu voor die paar sterren ga ik niet mijn stad overhoop halen om ze daarna weer af te breken want ik speel zonder huizen zoals de meeste op hogere niveaus , dus jammer 2 zou nog gaan met veel moeite en kunst en vliegwerk maar 3 of 4 onmogelijk , jammer
 

nietje52

Actief lid
Je kunt ze per stuk doen, en weer afbreken.
Dat telt ook.
Alleen als het woord 'bezit' gebruikt wordt moet je ze allemaal tegelijk hebben.
 

elwiwi

Lid
De sneeuw is overdreven veel op de PC versie..

ik kan het bestand weer niet uploaden omdat het te groot is. Maar mijn hele scherm is zo ongeveer wit.
 
Bovenaan