Discussietopic: Voetbalbeker 2023

Wel grappig; in de aankondiging gaat het opeens over de "Hoodprijs", alsof het boogschieten gaat i.p.v. voetbal :)

Ik vind het een leuk evenement, maar ik weet niet of ik telkens voor voltooiing van het bord moet gaan of niet. Of waar ik dat van af laat hangen. Het meest frustrerende hiervan vind ik dat je soms 4 blokjes met 1 ster hebt en alleen maar blokjes met meer dan 1 ster krijgt. Speel je bijna 100 ballen weg om die paar blokjes alsnog weg te krijgen.
 
Dit bedoel ik.
 

Bijlagen

  • illustratie.jpg
    illustratie.jpg
    219,9 KB · Weergaven: 43
Dit is gewoon het spel met de pootjes, jammer dit is nu het tweede event wat verandert is van relatief simpel naar iets wat veel tijd kost. Dat spel met die bootjes was nog een beetje te plannen maar dit dus duidelijk niet. Ik heb geen idee wat inno denkt en hoeveel TIJD hun spelers beschikbaar hebben voor een spel en of ze ons misschien wat meer diamanten af kunnen troggelen, maar dat zal dus niet gaan gebeuren.

Ik zal er maar over ophouden, maar dit is dus het eerste event wat ik voorbij laat gaan.
 
Evenement voor mensen die graag met bezigheidstherapie bezig zijn...
Denk dat een normale mens wel wat anders te doen heeft dan aan de lopende band vakjes weg te klikken...
Laat ik passeren !
 

Atokirina

Actief lid
Een beetje later dan gebruikelijk hebben de Moord Konijntjes opnieuw een guide voor je klaarliggen, met de meest optimale strategie om het maximale uit dit event te halen!

De mini-game is niet heel intuïtief als je er nog niet bekend mee bent. Daarom willen we sterk benadrukken dat het volgen van onze guide essentieel is, anders loop je het risico de hoofdbeloning niet compleet te krijgen en aanzienlijk minder daily specials te verzamelen.

De hoofdprijs is haalbaar voor F2P-spelers, ook kan je ongeveer 20 daily specials verzamelen ALS je onze guide volgt.


J6CWP6X.png


Nieuwsgierig? Neem dan eens een kijkje op onze community discord: https://discord.gg/bwTPukaT8r
 
Waarom zitten er in de zwaar betaalde prijzen nog steeds van die zwaar waardeloze drummers, vaandeldragers en andere onzin.
Geef nu eens antwoord.
 

Atokirina

Actief lid
Mijn uitslag van het event:

• 18 daily specials (gemiddelde ligt op 20)
• 4394 divisiepunten (op een andere wereld 5000)

Dan kan dit je misschien wat helpen:
CPH6vM1.png

Wil je deze afbeelding in-game delen? Kopieer dan deze link: https://i.imgur.com/CPH6vM1.png
 
Laatst bewerkt:

micbas

Lid
aub nooit meer doen zo en al helemaal niet halverwege de zomervakantie

Had niets met voetbal te maken, was veels te complex en te afhankelijk van mazzel.
 
Hmm oke van het resort kunnen we dus bewust niet zien via helper of hij fp produceert of niet. Gaan alle nieuwe event gebouwen op die manier gecodeerd worden? Dan kan ik vast rekening houden met het uppen van de bmw
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het best te doen. Ik heb alle upgrades behaald en nu een Stellenresort gekozen. Belangrijkste met dit soort van evenementen is dat je het maximale probeert te scoren, dat heb ik in ieder geval gedaan. Zo veel mogelijk streven naar de grootste kist. Daarbij moet je ook wel een beetje je hersens gebruiken, sommige spelers willen volgens mij alleen maar simpel oogsten zonder nadenken en dan vechten. Dit soort dingen vergt iets meer geduld, denkvermogen en tactiek. Overigens heb ik ook af en toe voor een 'kleinere' kist gekozen omdat ik bijvoorbeeld 50 rode spelers (aanvallers dus) en dan voor 3 of 6 stuks een kist kon openen. Die laat ik dan niet liggen. Bovendien kwamen er daarna vaak kisten waar ik van geel en blauw minder spelers nodig had, zodat het weer makkelijker was om een grote kist te openen. Het enige frustrerende heb ik hierboven al geïllustreerd. Soms ben je 150 ballen aan het uitgeven omdat je specifieke waardes nodig hebt en die krijg je maar niet. Als je dan al 1 keer gebruik hebt gemaakt van een gratis wissel, wordt het op een gegeven moment wel vervelend. Maar goed, als je dan een incident vind met 80 ballen, maakt dat het weer een beetje goed. Dat is ook hoe het spel werkt voor mijn idee. Altijd de mogelijkheid om precies de eindsprint te halen.
 
Bovenaan