Discussietopic voetbalbeker 2019

DeletedUser3120

Guest
Kan je energiedrankjes opsparen van de ene divisie ronde naar de andere, zodat je meer kans hebt om hoog te eindigen in de volgende ronde?
 

DeletedUser6803

Guest
Op Beta werd gesproken over de klassieke tuinset selectie kit. Maar kan er niets meer van terug vinden. Kan iemand bevestigen of dat deze selectiekit er wel of niet komt. Het is iig niet terug te lezen op het Nederlandse forum
 

DeletedUser6803

Guest
"But thats not all you can win! There will also be chances to win two different Selection Kits; Divine Selection Kit and Classical Garden Selection Kit. The Divine Selection Kit gives you the possibility to build another level 1 Altar Garden, as well as some other options. The Classical Garden Selection Kit will give you a shot at grabbing one of the three pieces of the Classical Garden Set from this year's Forge Bowl event."

Dit stond in de aankondiging op Beta, maar inmiddels verwijderd.
 

Mr.Quib

Actief lid
Op Beta werd gesproken over de klassieke tuinset selectie kit. Maar kan er niets meer van terug vinden. Kan iemand bevestigen of dat deze selectiekit er wel of niet komt. Het is iig niet terug te lezen op het Nederlandse forum
Dit klopte niet en is aangepast, je kunt een Tholos kit winnen.
 

DeletedUser12651

Guest
Als je naar de keuzes bij de goddelijke selectiekit kijkt staat er medisch pakket ipv medaille pakket.
 
Dus alles wordt aangepast behalve voor deze ronde. Lekker dan, net mijn geld op.deze ronde gezet om hoog te eindigen. Bedankt!
 

DeletedUser13259

Guest
Goedenavond Leones, Heel leuk deze upgrade etc maar waarom precies? Was er een speciale aanleiding voor.. Heb het gevoel gekregen dat jullie bonussen nu wel heel makkelijk gaan weggeven.. wereldtentoonstelling was naar mijn mening ook al best heftig, dan komt daar bovenop yggdrasil en nu dit
 

Markus

Actief lid
Goedenavond Leones, Heel leuk deze upgrade etc maar waarom precies? Was er een speciale aanleiding voor.. Heb het gevoel gekregen dat jullie bonussen nu wel heel makkelijk gaan weggeven.. wereldtentoonstelling was naar mijn mening ook al best heftig, dan komt daar bovenop yggdrasil en nu dit

ik vond die caroussels nog het extreemst... 8% aanval en verdediging (in mars tp) en ze waren errug eenvoudig te verkrijgen. zie genoeg spelers met 10+ van die dingen :p
 

DeletedUser11631

Guest
Ik ben geëindigd in de zilveren divisie en ik heb maar 1 upgrade gekregen van de tuin ipv 2 en 1 verbeterkit en 50 fp
Dit zijn dus nog de oude beloningen?
 

MariMaria

Actief lid
Goedenavond Leones, Heel leuk deze upgrade etc maar waarom precies? Was er een speciale aanleiding voor.. Heb het gevoel gekregen dat jullie bonussen nu wel heel makkelijk gaan weggeven.. wereldtentoonstelling was naar mijn mening ook al best heftig, dan komt daar bovenop yggdrasil en nu dit
Alles moet snel, snel, snel. De beloningen moeten daarop aansluiten anders stoppen mensen met spelen. Ik heb gildeleden die een Arc bouwen in de IJzertijd maar na 2 uur uitleg nog steeds niet snappen hoe ze dat ding safe krijgen voor een 1,8 boost en klagen dat er wel heel veel punten in moeten.
 

MariMaria

Actief lid
Ik ben geëindigd in de zilveren divisie en ik heb maar 1 upgrade gekregen van de tuin ipv 2 en 1 verbeterkit en 50 fp
Dit zijn dus nog de oude beloningen?
De nieuwe beloningen gelden voor de volgende divisies. Voor deze krijg je nog de oude. Helaas..... ik ben in goud geëindigd.
 
Vóór de wijzigingen van de diverse beloningen in het Voetbalevenement stond ik op zilver, nu ben ik terug gevallen naar 0 en in hobby terwijl ik in beide werelden A en B al level 39 heb. Hoe kan dat??
 

DeletedUser13320

Guest
Ik ben 2 week geleden begonnen met FoE. Ik heb meegedaan aan de voetbalbeker, maar sinds begin van de week kan ik niet verder met de evenementsmissies… Ik moet 12000 voorraden betalen… dit is HEEEEEEEL veel voor een beginnende speller :-(. Is dit normal?
 
Bovenaan