Discussietopic voetbalbeker 2018

DeletedUser

Guest
De krimpkit!! Geldig :D
Werkt deze ook voor de fontein der jeugd?

Op het beta forum las ik dat iemand dit had getest en dat het daar ook op de Fontein der Jeugd werkte.
Of ze het zo ook “live” laten gaan weet ik niet de naam suggereert anders.
 

DeletedUser

Guest
CM heeft daar aangegeven dat dit een bug is en absoluut niet de bedoeling. Beetje vreemd aangezien het exact hetzelfde gebouw is.

Ik denk inderdaad dat die “bug” zoals ze dat noemen er juist was omdat het zoals je zegt exact hetzelfde gebouw is.
Waarschijnlijk vinden ze het eerder onwenselijk gedrag dan wat anders alhoewel ik dat ook weer wat vreemd vind omdat mensen dan mogelijk veel massaler inzetten op dat kitje.
 

mcsp

Actief lid
Ik denk dat je gelijk hebt, Tiger ...
- De aankondiging op beta zegt ook 2x3
- De tooltip bij de verkleinkit spreekt over 3x2
- En voor zover ik kan zien bij een medespeler op beta is een mini-wensputje idd 3x2
 

DeletedUser

Guest
Weet iemand dit?

Tot nu toe is de upgrade voor de Tholos op beta nog niet langsgekomen en er is daar te kennen gegeven door een “hot shot” van het spel dat dit tot nu toe ook niet in de planning ligt.
Een en ander kan veranderen op basis van de loop van het evenement maar of en wanneer dat zo is zijn ze, om de traditie van “niet verklappen” voort te zetten, niet van plan prijs te geven.
Ik sprak hier met mijn vriendje, Sl8yer, over die het op beta speelt en die zei dat je de Tholos onmogelijk zonder tussenkomst vam diamanten op level 10 kan krijgen hooguit op level 6 als je alle quests doet.
Dat is als het niet als dagprijs komt en je geen gamevaluta kan sparen om het via een dagprijs toch te krijgen is het zonder tussenkomst van behoorlijk wat diamanten niet mogelijk.
Wat betekent dat je zo’n 2 maal het grootste portie energie moet aanschaffen om je Tholos op level 10 te krijgen.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Daar was ik al bang voor :(
Als die niet als dagprijs komt is het vrijwel onmogelijk om hem op level 10 te krijgen. Misschien met wat geluk maar dat zien we tegen het einde van het event wel.
 

DeletedUser5252

Guest
Tot nu toe is de upgrade voor de Tholos op beta nog niet langsgekomen en er is daar te kennen gegeven door een “hot shot” van het spel dat dit tot nu toe ook niet in de planning ligt.
Een en ander kan veranderen op basis van de loop van het evenement maar of en wanneer dat zo is zijn ze, om de traditie van “niet verklappen” voort te zetten, niet van plan prijs te geven.
Ik sprak hier met mijn vriendje, Sl8yer, over die het op beta speelt en die zei dat je de Tholos onmogelijk zonder tussenkomst vam diamanten op level 10 kan krijgen hooguit op level 6 als je alle quests doet.
Dat is als het niet als dagprijs komt en je geen gamevaluta kan sparen om het via een dagprijs toch te krijgen is het zonder tussenkomst van behoorlijk wat diamanten niet mogelijk.
Wat betekent dat je zo’n 2 maal het grootste portie energie moet aanschaffen om je Tholos op level 10 te krijgen.

Dank voor je antwoord.
 

DeletedUser11819

Guest
Ik heb de opdracht gekregen om 5 fp's te kopen, en 1 goederengebouw uit mijn huidige tijd, of 2 uit de vorige tijd te plaatsen.
Ik heb 3 uit de huidige tijd en 2 uit de vorige en 2 textielfabrieken verwijderd en opnieuw geplaatst, maar de server herkent dit niet en kom niet verder met het soccerevent.
Wat moet ik nu doen?
 
Bovenaan