Discussietopic virtuele toekomst deel 1

DeletedUser9585

Guest
Even een vraagje tussendoor.
Die verbeterde samoerai heeft bereik van 1. Weet iemand wat dan de meerwaarde is om die eenheid de vaardigheid "Contact!" mee te geven? Je hebt toch altijd vergeldingsschade als je een lichte eenheid op een aangrenzend veld aanvalt?
 

DeletedUser9585

Guest
Het punt dat ik wilde maken is dat alle andere VT-eenheden een bereik hoger dan 1 hebben en ze die samoerai logischerwijs niet aan zullen vallen op een aangrenzend veld. Het toekennen van de vaardigheid "Contact!" aan een eenheid met een bereik van 1 suggereert anders.
Maar ik heb dat een beetje krom verwoord hierboven geef ik toe. Excuus, ik word ook wel eens moe van mezelf, haha.
Het zou overigens kunnen dat een andere VT-eenheid die we nog niet kennen zelf ook alleen op aangrenzende velden aan kan vallen en dan moet ik Voske toch nog gelijk geven. Weet je wat, ik ga daar nu al van uit en geeft voske nu al gelijk, haha. :p
 

DeletedUser4100

Guest
Het punt dat ik wilde maken is dat alle andere VT-eenheden een bereik hoger dan 1 hebben en ze die samoerai logischerwijs niet aan zullen vallen op een aangrenzend veld. Het toekennen van de vaardigheid "Contact!" aan een eenheid met een bereik van 1 suggereert anders.
Maar ik heb dat een beetje krom verwoord hierboven geef ik toe. Excuus, ik word ook wel eens moe van mezelf, haha.
Het zou overigens kunnen dat een andere VT-eenheid die we nog niet kennen zelf ook alleen op aangrenzende velden aan kan vallen en dan moet ik Voske toch nog gelijk geven. Weet je wat, ik ga daar nu al van uit en geeft voske nu al gelijk, haha. :p
Haha je hebt het goed verwoord hoor. Iedereen wordt wel eens moe van zichzelf maar don't
worry. Tijdens de Beta fase was dit ook aangegeven. Er was een suggestie om Contact te
vervangen voor drakenadem voor de summurai. Inno zei dat een, voor spelers nog, onbekende
eenheid deze situatie logisch maakt zodra het hele tijdperk beschikbaar is. Persoonelijk denk ik
dat een eenheid met contact met een bereik van 1 alleen nut heeft op eenheden van bronstijd
tot Koloniaal tijdperk misschien nog net indu maar niet VT.:p

@Leones is er al nieuws over de bug fix voor Frontenac?:) Kan zijn dat ik die bug fix gemist heb
maar was even nieuwsgierig.
 

DeletedUser4100

Guest
Dat was opgelost met 1.131
Thnx, toch blijft het vreemd dat het nog niet opgelost is dan. Nadat ik een herhaal missie
net vandaag heb afgerond is de beloning (voorraden) niet verhoogt, zoals normaal gesproken
wel het geval is met Frontenac.;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je denkt dat er iets fout is gegaan kan je de support contacteren.
 

DeletedUser12347

Guest
Voor mij houdt het op bij de realiteit. Dus deze wereld, net als een paar anderen hier, zijn voor mij niet interessant genoeg. Liever zou ik de andere werelden uitgebreider zien, met meer realistische grootse gebouwen uit die tijdperken, toevoeging van kunst, meer verschillende woningen per tijd, toevoeging perioden, modern/progressief daar kan veel meer uitgehaald worden. Tijden van art deco, jugendstil e.d. interbellum, ook waren de 50-er jaren tot en met 70er jaren veel actiever/creatiever met relatief veel uitvindingen. Grootse gebouwen vindt ik nu zowiezo magertjes. Er zijn er bij die ik niet wil hebben in de mijn stad, en andere die ik mis. Maar goed, het is duidelijk dat er ook zijn die liever gaan voor science fiction en die nieuwe tijdperken fantastisch vinden. Ieder zijn/haar meug.
 

Markus

Actief lid
Voor mij houdt het op bij de realiteit. Dus deze wereld, net als een paar anderen hier, zijn voor mij niet interessant genoeg. Liever zou ik de andere werelden uitgebreider zien, met meer realistische grootse gebouwen uit die tijdperken, toevoeging van kunst, meer verschillende woningen per tijd, toevoeging perioden, modern/progressief daar kan veel meer uitgehaald worden. Tijden van art deco, jugendstil e.d. interbellum, ook waren de 50-er jaren tot en met 70er jaren veel actiever/creatiever met relatief veel uitvindingen. Grootse gebouwen vindt ik nu zowiezo magertjes. Er zijn er bij die ik niet wil hebben in de mijn stad, en andere die ik mis. Maar goed, het is duidelijk dat er ook zijn die liever gaan voor science fiction en die nieuwe tijdperken fantastisch vinden. Ieder zijn/haar meug.

eerlijk gezegd vind ik dit huidige nieuwe tijdperk de beste sinds het toekomst tijdperk. arctisch was mwoah, maar oceanisch was eigenlijk "raar" te bestempelen (had weinig met toekomst te maken imho); dit virtuele tijdperk sluit ook meer aan bij de huidige tijdsgeest met dingen als VR en AI in opkomst :)
 
Bovenaan