Discussietopic verjaardagsevenement 2023

Ik hoop dat er iets is/wordt aangepast aan de verhouding van x3 sleutels nodig om kisten te openen wat op beta voor heel veel irritatie heeft gezorgd.
 

nietje52

Actief lid
Ik begin nu ( na ongetwijfeld enorme verspillingen ) door te krijgen hoe je sleutels krijgt.
Maar totaal geen idee wat een goeie tactiek is het bord leegspelen of juist niet?
Welke kisten moet je pakken?
Ik had al niet meer zoveel zin om te spelen en dit helpt ook al niet.
 
Ongelooflijk wat een slecht event, eerst mag je tokens verzamelen (wat al een klus op zichzelf is) en dan kan je opnieuw een hoop tijd besteden in het maken van die stomme sleutels, en met die sleutels kan je, als je tenminste de goede krijgt en niet allemaal van dezelfde kleur of zo mag je pas je prijzen ophalen. Het hele event is reuze omslachtig, kost vreselijk veel tijd en levert behalve bergen muntjes en voorraden geen barst op.

Ik snap echt niet dat ze zulke events maken. Ik heb al meerdere mensen gehoord die zijn afgehaakt en zelf denk ik er serieus over om gewoon uit te loggen en over drie weken weer eens te kijken of mijn account nog bestaat.
 
Ongelooflijk wat een slecht event, eerst mag je tokens verzamelen (wat al een klus op zichzelf is) en dan kan je opnieuw een hoop tijd besteden in het maken van die stomme sleutels, en met die sleutels kan je, als je tenminste de goede krijgt en niet allemaal van dezelfde kleur of zo mag je pas je prijzen ophalen. Het hele event is reuze omslachtig, kost vreselijk veel tijd en levert behalve bergen muntjes en voorraden geen barst op.

Ik snap echt niet dat ze zulke events maken. Ik heb al meerdere mensen gehoord die zijn afgehaakt en zelf denk ik er serieus over om gewoon uit te loggen en over drie weken weer eens te kijken of mijn account nog bestaat.
Het is ook nooit goed he, je kan hier eens een keertje je tijd in kwijt, en het gaat een keertje niet vanzelf, leuke uitdaging toch?
 
Wat een ongeloofelijk dom spel. En ik wil graag de beloofde lage levels ontvangen zodat het bord ook daadwerkelijk leeg te spelen is, maar dat gebeurt natuurlijk niet.
Een hele slechte toevoeging. Zelfs al zijn de beloningen in de vorm van het nieuwe gebouw super, dit vind ik het absoluut niet waard.
 

Xirri

Lid
Ik vind het best leuk eigenlijk. Beetje puzzelen.
Bord leeg spelen gaat veel te veel energie kosten.
Ik verzamel sleutels en dan pas gebruiken als de daily naar mijn zin is.
En onthoud dat het nooit meer dan 3 sleutels word.
Als je dus al iets hebt waar je 3 sleutels voor krijgt, moet je dat niet mergen
met iets anders waar je sleutels voor krijgt, want dan verlies je sleutels.
 
kan je 't nog ingewikkelder maken? De uitleg op het forum hier is ook geen hulp!
Je hebt een handleiding nodig om de handleiding te begrijpen
De tekst is inderdaad redelijk zwaar, maar als je de voorbeeldinstructies in het spel zelf volgt, wordt het snel duidelijk.

Het komt er grofweg op neer dat je stenen moet combineren van dezelfde kleur en grootte, maar met verschillende sleutels.
 

Aniron

Nieuw lid
Leuk spelletje dat voor beginners (zoals ik) leuke extra's geeft. Alleen heel jammer dat ik voor een nieuwe missie 15 uur moet wachten dat haalt een beetje de flow er uit.
 
Ik snap er geen hout van. Kan iemand me het uitleggen alsof ik 5 ben?
1) Voltooi missies om energie te verzamelen.
2) Open het evenement en gebruik de +10 knop (de linkse van de twee knoppen in het midden van het veld) om de energie om te zetten in edelstenen.
3) Probeer de edelstenen die je krijgt te matchen met edelstenen die al op het bord staan (eerst op de ene edelsteen klikken en dan op de andere, dan smelten ze samen)
LET OP:
- De twee edelstenen moeten dezelfde kleur en grootte hebben. Bijvoorbeeld een blauwe edelsteen met 2 bollen kan alleen versmelten met een andere blauwe edelsteen met 2 bollen. De twee samen vormen dan een blauwe edelsteen met 3 bollen, die je opnieuw moet matchen met een andere blauwe edelsteen met 3 bollen.
- Er zijn edelstenen met de bovenste helft van een sleutel (gekleurd zeshoekje) en edelstenen met de onderste helft van een sleutel (bruine streepjes). Als je twee edelstenen (nog steeds van dezelfde kleur en grootte) waarvan één met een bovenste en één met een onderste helft kunt samensmelten, krijg je een edelsteen met een volledige sleutel. (Als je hem daarna nog eens versmelt, blijft het een volledige sleutel.)
4) Ruil de stenen met volledige sleutels in via de knop met de afbeelding van een sleutel (de rechtse van de twee knoppen in het midden van het veld). Een edelsteen met 3 bollen/vierkantjes/driehoekjes is 1 sleutel waard (en kun je dus best nog eens versmelten), een edelsteen met 4 bollen/etc is 3 sleutels waard (en moet je niet meer versmelten want hij wordt toch niet meer groter).
5) Als je alle edelstenen die vanaf het begin op het bord stonden kunt vrijspelen (versmelten), dan krijg je een prijs en soms nog extra sleutels voor de resterende edelstenen (voel je vrij om dit te negeren, je kunt ook zonder verder). Ga daarna verder naar het volgende bord en herbegin vanaf stap 2.
6) Gebruik de sleutels om kisten te openen (aan de rechterkant van het scherm). Dit levert automatisch ook voortgangspunten op (paarse atoompjes).
7) Ga naar Hoofdprijzen (bovenaan het scherm) en eis de prijzen op die door de voortgangspunten werden vrijgespeeld.

Nog vragen?
 
Bovenaan