Discussietopic: St Patricks Day Evenement 2024

vraagje : er staan 3 items links bovenin scherm : tijdsversneller en gratis manager en swift-sham korting ,hoe verzilver je deze of gaat dat automatisch?
 
vraagje : er staan 3 items links bovenin scherm : tijdsversneller en gratis manager en swift-sham korting ,hoe verzilver je deze of gaat dat automatisch?
kwestie van er op klikken.

Ik ben meer benieuwd wanneer die 'rivaal' verschijnt, zodat je meer van die items kunt krijgen
 

L Cypherus90

Actief lid
2 van de 4 missielijnen van de rivaal gaat over de GE gaan dus idealiter gaan de rivalen komen op dinsdagen om 8u30.
Ik heb geen kennis dus ik kan mis zijn maar het is ergens een kwestie van gezond verstand.
 
Task 8 kun je hier ook 4x timeskip gebruiken of echt 1200 pots of gold
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240302-145938_Chrome.jpg
    Screenshot_20240302-145938_Chrome.jpg
    290,9 KB · Weergaven: 40

valoren

Nieuw lid
Ze hebben de platina druïde hut uit de rivaal gehaald, dus tenzij je 2600 potten met goud wilt verprutsen voor een glasblazer op de laatste 2 missies zou ik stoppen op 30/32 - belachelijk.
 
Hoe kan ik eigenlijk die "tijdversneller" gebruiken? "Snelle beloning" en "Swift-Sham kortom" heb ik al door.
 
Hoe kan ik eigenlijk die "tijdversneller" gebruiken? "Snelle beloning" en "Swift-Sham kortom" heb ik al door.
Het knopje staat rechtsboven, naast het divisieklassement.

Ik moet wel zeggen dat ik de Rivaalmissies tot dusver redelijk eentonig vind. Bij het vorige evenement vond ik die extra missiereeksen erg leuk, het gaf niet-betalende spelers de kans om toch de extra prijzen te winnen en met een beetje voorbereiding (tickets opsparen etc) was het nog net te doen zonder diamanten uit te moeten geven. Er zat toen ook redelijk wat afwisseling in de opdrachten, zoals bij de meeste events.

Maar deze keer is het vooral taken voltooien (ok, dat hoort bij de mini-game) en daarnaast vechten, vechten, vechten, gilde-expeditie, gilde-expeditie, gilde-expeditie. Het is wel fijn dat we 4 opdrachten tegelijk kunnen zien zodat je niet meteen vastzit, maar een tikkeltje meer variatie was toch leuk geweest.
 

Xirri

Lid
Ik was lekker bezig en vanochtend is opeens de rivaal verdwenen.
4 half afgemaakte opdrachten dus en waarom ie nou weg is?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik was lekker bezig en vanochtend is opeens de rivaal verdwenen.
4 half afgemaakte opdrachten dus en waarom ie nou weg is?
De rivaal is er slechts 48 uur. Staat ook een timer bij zijn opdrachten.
 

MissTanja

Nieuw lid
Vraag | Waarom krijgen we deze keer zo snel achter elkaar de basis van de keltische tavernee. Bij stap 1 en bij stap 5. Ik dacht dat je de 2e basis bij de andere spellen veel later kreeg en dit "normaal" gesproken een upgrade zou zijn. Ik heb het idee dat hierdoor het niet haalbaar is om hem af te krijgen.
 

L Cypherus90

Actief lid
Vraag | Waarom krijgen we deze keer zo snel achter elkaar de basis van de keltische tavernee. Bij stap 1 en bij stap 5. Ik dacht dat je de 2e basis bij de andere spellen veel later kreeg en dit "normaal" gesproken een upgrade zou zijn. Ik heb het idee dat hierdoor het niet haalbaar is om hem af te krijgen.
Je moet 200 tasks doen om hem volledig te krijgen. Dus 6 steden. Dus je hebt tijd zat om 1x de hoofdprijs te verzamelen.
 
Bovenaan