Discussietopic: St Patrick's Day Evenement 2023

Atokirina

Actief lid
De Moord Konijntjes hebben opnieuw een guide klaarstaan, dit keer met 3 verschillende strategieën om iedereen op zijn niveau het maximale uit het event te kunnen laten halen!

LKCtxSv.png


Neem dus gerust een kijkje op onze community discord: https://discord.gg/n4cb2kfj6z
 
Laatst bewerkt:

Achnaton

Actief lid
Ik heb de nieuwsbrief voor het St Patrick event niet gekregen. Uit navraag in de gilde wordt duidelijk dat er veel meer gildeleden zijn die dit hebben. Er gaat dus iets fout bij FOE. Voor Forge bowl heb ik hem wel gekregen. Ik ontvang de nieuwsbrief graag alsnog. Plus de 500 potten goud

Aanvulling: Het wordt steeds duidelijker dat het fout gaat met de laatse nieuwsbrief. Hele groepen hebben de brief niet gekregen. Andere krijgen hem wel, maar kunnen het geschenk niet op halen.
 
Laatst bewerkt:

IJsselview-2

Nieuw lid
Ik heb de nieuwsbrief voor het St Patrick event niet gekregen. Uit navraag in de gilde wordt duidelijk dat er veel meer gildeleden zijn die dit hebben. Er gaat dus iets fout bij FOE. Voor Forge bowl heb ik hem wel gekregen. Ik ontvang de nieuwsbrief graag alsnog. Plus de 500 potten goud

Aanvulling: Het wordt steeds duidelijker dat het fout gaat met de laatse nieuwsbrief. Hele groepen hebben de brief niet gekregen. Andere krijgen hem wel, maar kunnen het geschenk niet op halen.
Hier hetzelfde. En als reactie is er alleen maar een volledig niet respectvolle feedback zonder enige reden. En NUL actie vam foe om de eigen gemaakte fout goed te maken voor spelers.
 

Felair

Actief lid
Hier ook zo inderdaad, geen nieuwsbrief ontvangen(ook niet in spam/ongewenste mail) en heb dit ook al sinds weet ik veel hoelang aanstaan net zoals nietje.
 

Didi 666

Actief lid
Hier ook niks.

Verder heb ik wel het idee dat er iets niet klopt, verhoog bij de evenementen van 250 naar 280 en als ik weer inlog staat die op 250 weer.
Iemand anders deze ervaring ook ?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hier ook niks.

Verder heb ik wel het idee dat er iets niet klopt, verhoog bij de evenementen van 250 naar 280 en als ik weer inlog staat die op 250 weer.
Iemand anders deze ervaring ook ?
Sluit je het tabblad direct nadat je dat doet, terwijl het evenement nog open staat? Soms komen de wijzigingen dan niet door, het is aangeraden om eerst het evenement te sluiten en dan pas het spel.
 

Didi 666

Actief lid
Dan doe ik dat de volgende keer @Leones, sluit inderdaad gewoon af en ga door.
Zal er op letten dat ik eerst evenement sluit de volgende keer :)
 

Atokirina

Actief lid
Ik heb voor de eerste keer ook geen nieuwsbrief meer gekregen.

@Leones Is hier meer info over? Wordt de nieuwsbrief niet meer naar iedereen verzonden die het volgende heeft aanstaan?
ZXr5px6.png

Is het deze keer een random selectie wie ( bovenstaande heeft aangevinkt) de nieuwsbrief ontvangt? Of ontvangt niemand hem?

Toevallig is vorige maand exact hetzelfde gebeurt bij Elvenar; de community manager daar was van niets op de hoogte gebracht door InnoGames.
Hopelijk hebben jullie wel wat meer info voor ons.

EDIT: ik heb al twee personen gevonden die de nieuwsbrief wel hebben ontvangen (23-02-'23 om 15h59 en 24/02/'23 01h12), dus zal waarschijnlijk wel een random selectie geworden zijn (misschien weer een of andere A/B-test om statistieken te verzamelen?)
 
Laatst bewerkt:

Achnaton

Actief lid
Ik heb voor de eerste keer ook geen nieuwsbrief meer gekregen.

@Leones Is hier meer info over? Wordt de nieuwsbrief niet meer naar iedereen verzonden die het volgende heeft aanstaan?
ZXr5px6.png

Is het deze keer een random selectie wie ( bovenstaande heeft aangevinkt) de nieuwsbrief ontvangt? Of ontvangt niemand hem?

Toevallig is vorige maand exact hetzelfde gebeurt bij Elvenar; de community manager daar was van niets op de hoogte gebracht door InnoGames.
Hopelijk hebben jullie wel wat meer info voor ons.

EDIT: ik heb al twee personen gevonden die de nieuwsbrief wel hebben ontvangen (23-02-'23 om 15h59 en 24/02/'23 01h12), dus zal waarschijnlijk wel een random selectie geworden zijn (misschien weer een of andere A/B-test om statistieken te verzamelen?)
Ik ben flink aan het vragen en doorvragen geweest bij Leones. Ook andere spelers doen dit. De echte reden komt nog steeds niet boven. Die mag hij niet communiceren van FOE. Dit is het beleid van FOE krijg ik te horen.

Het is door mijn vragen en de infromatie van andere spelers wel duidelijk geworden dat het volgens FOE geen fout is, dat er beleid achter zit en dat over de achterliggende gedachte bij dit beleid niet mag worden gecommuniceerd.

Ik denk ook dat het hier om een onderzoek gaat. FOE wil uiteraard niet dat het onderzoek wordt verstoord, er bias optreedt. Dus zullen ze niet toegeven dat er onderzoek plaatstvindt. Een hele plausibele verklaring!
Alvast voor de discussie bij de onderzoeksresultaten: door deze beleidsmatige keuze kan het vertrouwen van FOE spelers zijn gedaald, waardoor ze juist minder geld hebben uitgegeven in plaats van meer. Het belang van vertrouwen is onvoldoende meegenomen in de onderzoeksopzet.

Ik ga deze ronde zeker geen dia's kopen en hoogstwaarschijnlijk in de toekomst ook niet meer. Vertrouwen gaat met 1 stap vooruit en 3 stappen terug. Hier dus 3 stappen terug.

Het lijkt me voor support flink vervelend dat er zoveel vragen uit verschillende hoeken komen en dat er niks mag worden uitgelegd. Ik ben benieuwd of ze het volhouden. Sterkte ermee.
 
Ik ben flink aan het vragen en doorvragen geweest bij Leones. Ook andere spelers doen dit. De echte reden komt nog steeds niet boven. Die mag hij niet communiceren van FOE. Dit is het beleid van FOE krijg ik te horen.

Het is door mijn vragen en de infromatie van andere spelers wel duidelijk geworden dat het volgens FOE geen fout is, dat er beleid achter zit en dat over de achterliggende gedachte bij dit beleid niet mag worden gecommuniceerd.

Ik denk ook dat het hier om een onderzoek gaat. FOE wil uiteraard niet dat het onderzoek wordt verstoord, er bias optreedt. Dus zullen ze niet toegeven dat er onderzoek plaatstvindt. Een hele plausibele verklaring!
Alvast voor de discussie bij de onderzoeksresultaten: door deze beleidsmatige keuze kan het vertrouwen van FOE spelers zijn gedaald, waardoor ze juist minder geld hebben uitgegeven in plaats van meer. Het belang van vertrouwen is onvoldoende meegenomen in de onderzoeksopzet.

Ik ga deze ronde zeker geen dia's kopen en hoogstwaarschijnlijk in de toekomst ook niet meer. Vertrouwen gaat met 1 stap vooruit en 3 stappen terug. Hier dus 3 stappen terug.

Het lijkt me voor support flink vervelend dat er zoveel vragen uit verschillende hoeken komen en dat er niks mag worden uitgelegd. Ik ben benieuwd of ze het volhouden. Sterkte ermee.
Dit event is sowieso niet heel interessant om diamanten uit te geven, de prijzen zijn namelijk tamelijk matig tot slecht. Het volgende event kijk ik wel naar uit, dat wordt het 11e verjaardagsevent en is nu bezig op de beta server. Die minigame is tenminste nog interessant en de diamanten zijn daar veel meer in waard dan met St Patrick, helaas.
 

Felair

Actief lid
Het lijkt me voor support flink vervelend dat er zoveel vragen uit verschillende hoeken komen en dat er niks mag worden uitgelegd. Ik ben benieuwd of ze het volhouden. Sterkte ermee.

Schijnbaar hebben die beperkingen op de EN servers niet, of krijgen ze meer informatie op de een of andere manier:
1677502793607.png

Erg apart en teleurstellend :-(
 

Achnaton

Actief lid
Bekijk bijlage 3182

Erg apart en teleurstellend :-(
Wat je van de EN server hebt geciteerd is dezelfe lijn die ik op de NL en US server zie, waaronder:
Ze kunnen niks voor ons doen. Het is beleid. Brieven worden random verstuurd. Het is geen fout. Over de achterliggende gedachte van het beleid willen ze niet communiceren.
Toch raar dat ik jarenlang alle nieuwsbrieven heb ontvangen en nu opeens niks meer.
 

Atokirina

Actief lid
Hopelijk dat ze snel klaar zijn met hun test en het verzamelen van data...

En dat we binnenkort weer onze nieuwsbrief krijgen...
 
Bovenaan