Discussietopic spelversie 1.05

DeletedUser1924

Guest
Dat er maar eens iets gedaan word aan de nu zo goed als waardeloze lange afstands wapens, dan nog bijkomend dat jagers en fuseliers er zelfs al op kunnen schieten eer je er wat mee gedaan hebt, dat fuseliers en jagers sowieso in 1 keer iets kunnen beschieten waar je nog niet zelf mee hebt kunnen zetten is gewoon belachelijk

Dat wou ik even kwijt, verder goed dat er dingen verholpen en verbeterd worden !!!
 

DeletedUser

Guest
Dat er maar eens iets gedaan word aan de nu zo goed als waardeloze lange afstands wapens, dan nog bijkomend dat jagers en fuseliers er zelfs al op kunnen schieten eer je er wat mee gedaan hebt, dat fuseliers en jagers sowieso in 1 keer iets kunnen beschieten waar je nog niet zelf mee hebt kunnen zetten is gewoon belachelijk

Dat wou ik even kwijt, verder goed dat er dingen verholpen en verbeterd worden !!!

Er moet een hoop gebeuren.
1. Wat je al aangaf lange afstands wapens.
2. Wat te de met dubbele blauwdrukken die je al hebt.
3. Wat te doen met stadhuis
4. Nieuwe eerlijke buurt.
5. Nieuwe tijdperk
6. En ze mogen mij persoonlijk plaatsen in jou buurt :p ( al zal dat niet urgent zijn voor hun )

Ik vind dat ze de tech tree enorm lang mogen maken.
Eigenlijk hadden ze dat al moeten doen bij HME..
dan rek je ook wat langer tijd
 

DeletedUser4945

Guest
zag ik daar nou op de afbeelding een weg uit het progressieve tijdperk? Cool zag dat er uit en poppetjes in auto's i.p.v mensen die gewoon over je wegen lopen
 

DeletedUser

Guest
zag ik daar nou op de afbeelding een weg uit het progressieve tijdperk? Cool zag dat er uit en poppetjes in auto's i.p.v mensen die gewoon over je wegen lopen

Idd dat ziet er wel tof uit!
Maar er mist een bordeel want hoertjes leefde in alle tijdperken.
Niet voor niets oudste beroep ter wereld.

Hallo mijn vrijgezelle mannen in mijn dorp hebben ook een beurt nodig.
Heb ze graag gemotiveerd
 

DeletedUser

Guest
Leuke functie die rook en weer fouten verholpen. De afbeelding toont inderdaad leuke dingen! Welk merk auto zal in mijn stad rondrijden mmmhm...
 

DeletedUser

Guest
Leuke functie die rook en weer fouten verholpen. De afbeelding toont inderdaad leuke dingen! Welk merk auto zal in mijn stad rondrijden mmmhm...

In de tijd van Hitler moet vast een kever komen.
Anders sedans etc etc
 

DeletedUser1701

Guest
Goed dat er veel fouten opgelost worden. Qua nieuwe functies stelt deze update niet veel voor. De rook vind ik eerder storend dan aangenaam, ik zal dat daarom ook niet opzetten normaal. :) Maar wel leuk voor diegenen die 't graag was mistig hebben. :p

Ook zien de wagens & nieuwe wegen van het progressieve tijdperk er leuk uit. :)
 

88JD88

Lid
komt bij deze update nu ook de mogelijkheid om mensen in je negeerlijst (die ook nog niet zichtbaar is) te de- negeren?
 

DeletedUser5255

Guest
ze hebben weer iets verzonnen om je hele stad overhoop te halen, eerst grotere huizen, nu grotere wegen......
 

DeletedUser275

Guest
Blijkbaar, maar ik ga geen gebouwen verwijderen om die wegen te kunnen plaatsen.
 

DeletedUser2383

Guest
Nee, je bent natuurlijk niet verplicht om ze te leggen;)
 

DeletedUser

Guest
Ze zullen toch wel een goede bonus moeten hebben voor die grootte.
 

DeletedUser5610

Guest
Lijkt me wel een beetje rommelig, in elk tijdperk rook. Verder verwachtte ik eigenlijk ook dat het Progressieve Tijdperk er ondertussen wel zou zijn. Ik vraag me alleen af, Hannes: hoe weet jij de wagens en wegen van het Progressieve Tijdperk? Sowieso, wagens?
 

DeletedUser5610

Guest
Trouwens, op aanmeldpagina zou het miss ook een idee zijn om het scherm van wereld kiezen in het midden van het scherm te houden, en niet ergens boven.
 

DeletedUser1701

Guest
Lijkt me wel een beetje rommelig, in elk tijdperk rook. Verder verwachtte ik eigenlijk ook dat het Progressieve Tijdperk er ondertussen wel zou zijn. Ik vraag me alleen af, Hannes: hoe weet jij de wagens en wegen van het Progressieve Tijdperk? Sowieso, wagens?

Die wagens en wegen zie je op de afbeelding van de startpagina van FoE. Dat is ook alles wat ik er van weet, hoor. ;) Staat bij de nieuwe update. De afbeelding geeft eigenlijk ook een verkeerd beeld. Je kan denken dat de wagens en wegen er nu al zijn. :p

Verder werken de rookanimaties bij mij al bij sommige huizen. Bizar, als de update nog niet ingevoerd is.
 
Bovenaan