Discussietopic spelversie 1.0

DeletedUser275

Guest
Inderdaad.

Als je die gebouwen niet hebt, dan zul je die missies ook niet krijgen.
 

DeletedUser3195

Guest
Ah, ik dacht dat je ook nog een nieuw speciaal gebouw zou krijgen. Alleen maar upgraden dus :)
 

DeletedUser

Guest
toch hoop ik op oude magie van mevrouw Fortuna dat diegene die oude gebouwen niet meer hebben nog 1 keer in hun inventaris krijgen. :p
 

DeletedUser

Guest
Kijk is op de beta server daar zie je het gebouw staan:)

Is een leuk dingetje, een konings standbeeld.
 

DeletedUser3842

Guest
Wijziging in voorraden productie.

Ik merk dat de opbrengst van de 15 minuten productie behoorlijk is verlaagd.
Van een opbrengst van de gebouwen van 5650 naar 4710, een daling van 17% is best aanzienlijk.
Nu ik de wijzigingen nogmaals nalees, zie ik slechts de volgende opmerking:'De 5 en 15 minuten productieintervals zijn herwerkt.' Lekker vaag.
Daar waar bij andere aanpassingen uitvoerig wordt stilgestaan bij alle wijzigingen, denk aan opbrengsten en kosten van grootse gebouwen, is deze wijziging alles behalve stilgezwegen.

Hier had echt wat meer aandacht aan gegeven mogen worden.
 

DeletedUser5150

Guest
ligt dus niet aan mij! Das zwaar Kl*te was al zo vreselijk hoog! t loonde om per kwartier of 5 minuten te spelen ... goed bezig foe kampioenen dit is een goede manier om mensen snel hun interesse te laten verliezen, dit stimuleerd echt om FOE te blijven spelen /sarcasm off

Wijziging in voorraden productie.

Ik merk dat de opbrengst van de 15 minuten productie behoorlijk is verlaagd.
Van een opbrengst van de gebouwen van 5650 naar 4710, een daling van 17% is best aanzienlijk.
Nu ik de wijzigingen nogmaals nalees, zie ik slechts de volgende opmerking:'De 5 en 15 minuten productieintervals zijn herwerkt.' Lekker vaag.
Daar waar bij andere aanpassingen uitvoerig wordt stilgestaan bij alle wijzigingen, denk aan opbrengsten en kosten van grootse gebouwen, is deze wijziging alles behalve stilgezwegen.

Hier had echt wat meer aandacht aan gegeven mogen worden.
 

DeletedUser

Guest
Kregen jullie ook meteen een missie van myciena met nodig een vriend uit en ontvang 10 fp?
Heb mijn tech tree uitgespeeld ik kreeg deze missie nooit.
Pas na spel versie 1.0 kreeg ik deze missie jullie ook ?

ik vind die standbeeld beetje op R2D2 lijken van starwars :p
 

DeletedUser1701

Guest
Ik krijg geen missie voor het uitnodigen van een vriend.
Leuk, die beloning. Alleen jammer dat je er totaal niks aan hebt.
 

Seconddream

Actief lid
Kregen jullie ook meteen een missie van myciena met nodig een vriend uit en ontvang 10 fp?
Heb mijn tech tree uitgespeeld ik kreeg deze missie nooit.
Pas na spel versie 1.0 kreeg ik deze missie jullie ook ?

Dit is met de update naar versie 1.0 meegekomen.
Veranderingen aan missies
•Opnieuw balanceren van enkele missies.
•Een nieuwe missie is toegevoegd waarvoor je een vriend moet uitnodigen.

Lees hier de complete lijst van deze update. :)
 

Seconddream

Actief lid
En er is een nieuwe missie toegevoegd, dat staat er ook bij en daar ging de vraag over.
Nieuwe missie die erbij is gekomen •Een nieuwe missie is toegevoegd waarvoor je een vriend moet uitnodigen.
Deze staat onderaan bij de aankondiging ( volledige lijst met wijzigingen ). :)
 

DeletedUser

Guest
ik heb nog geen nieuwe missie? moet ik eerst een missie voltooien voordat hij verschijnt?
 

DeletedUser1623

Guest
ik heb nog geen nieuwe missie? moet ik eerst een missie voltooien voordat hij verschijnt?

ja, je moet een van de standaard missies (verzamel munten/voorraden, produceer dit/dat, besteed forgepunten) voltooien en dan krijg je de nieuwe missie, dit zal wel random zijn dus misschien dat je hem niet gelijk krijgt
 
Bovenaan