Discussietopic Shah Jahan missiereeks

DeletedUser5252

Guest
Dus de beloning is een Wensput die iedere 12 uur geoogst kan worden ipv iedere 24 uur? Wellicht komen er andere prijzen uit, iemand meer info?
 

DeletedUser10486

Guest
Ik hoop dan dat die "wensput" niet geplunderd kan worden, want werkende mensen kunnen die maar 1x per dag innen op werkdagen.
 

DeletedUser

Guest
Het is een "wensput" die iedere 12 uur levert, maar wel in formaatje 5x4. Dat is dus 20 vakjes. Twee wensputten leveren hetzelfde op maar 18 vakjes. Dat werkende mensen hem maar 1x kunnen innen op een werkdag is weer eens complete onzin, want je kan hem innen voor je naar je werk gaat en 's avonds als je weer thuis komt.
 

DeletedUser3976

Guest
Veel plezier met deze historische missiereeks!

Gaat vast en zeker lukken...heb toch niks beters te doen aangezien het GvG nog steeds ruk is.
Toch fijn om te merken dat zaken zoals wederom een nutteloze evenement prioriteit hebben!
Doen ze goed daar bij Inno!
 

DeletedUser

Guest
Gaat vast en zeker lukken...heb toch niks beters te doen aangezien het GvG nog steeds ruk is.
Toch fijn om te merken dat zaken zoals wederom een nutteloze evenement prioriteit hebben!
Doen ze goed daar bij Inno!

Het is geen evenement. Het is een verhaallijn. Evenement komt pas over twee weken.
 

DeletedUser

Guest
Leuk die alternatieve missies, zodat je niet lang hoeft te wachten.

Verken een provincie OF los 12 ontmoetingen op in de gilde-expeditie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mr.Quib

Actief lid
Het is geen evenement. Het is een verhaallijn. Evenement komt pas over twee weken.
upload_2017-6-12_15-25-2.png

Zeker weten? :p
 

DeletedUser10111

Guest
Leuk die alternatieve missies, zodat je niet lang hoeft te wachten.

Verken een provincie OF los 12 ontmoetingen op in de gilde-expeditie
Ja, zelfs als de GE open zou zijn, hoef je niet te wachten, ik kan triviaal alle ontmoetingen oplossen zo kort na de overgang naar een nieuw tijdperk, en ik heb ook zat eenheden om niet eerst een paar uur weer op krachten te moeten komen na de eerste 8 ontmoetingen of zo.
 

DeletedUser5252

Guest
Weet iemand al wat voor prijzen er uit dat Doolhof komen? Alvast dank.
 

DeletedUser6703

Guest
Willen jullie :)organisatie FoE) graag de begin- en einddatum gebruiken in de aankondigingen van events, ofwel 12 juni tot en met 18 juni

12 tot 19 juni wordt al snel vermeld als 12 - 19 juni, ergo dat scheelt een hele dag. Zeker als je niet dagelijks kan of wil inloggen, bijvoorbeeld door een zomers weekend / activiteit. Maandag tot en met maandag lijkt mij ook een stuk sympathieker richting alle spelers.
 

DeletedUser

Guest
Willen jullie :)organisatie FoE) graag de begin- en einddatum gebruiken in de aankondigingen van events, ofwel 12 juni tot en met 18 juni

12 tot 19 juni wordt al snel vermeld als 12 - 19 juni, ergo dat scheelt een hele dag. Zeker als je niet dagelijks kan of wil inloggen, bijvoorbeeld door een zomers weekend / activiteit. Maandag tot en met maandag lijkt mij ook een stuk sympathieker richting alle spelers.

Birdie.BE zou hier anders tegenaan kijken.

XDit is al vaker aan de orde geweest en er wordt dan steeds gewezen op het verschil in weergave tussen NL en BE.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
In dit geval was het gepland om het evenement de 20e te laten eindigen, dus dan zou de gehele 19e nog beschikbaar zijn, maar helaas verliep het niet volgens planning. Er wordt dus al wel rekening mee gehouden in de aankondigingen.
 

DeletedUser10111

Guest
Dagen zijn zowiezo benaderingen, 12 juni 06:00 kon ik het event niet spelen, en 19 juni 06:00 wel.
 
Bovenaan