Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

Hamertje Tic

Nieuw lid
Het is nu geen Foe meer spelen maar een soort bezigheid therapie in twee dagen 900 droneaanvallen met 1500 boefje er doorheen gejaagd. Maak het spel super aantrekkelijk . Zeker met het wisselen van legers
Het is dat ik nog een doel voor ogen heb. Maar begin het goed zat te raken
ik heb een aanval / verdediging 2766/2859 en sta best hoog in de ranglist op E wereld
 
Dus jij bent door Mars...SAAB...Venus...en Jupiter gegaan..puur en alleen op e RVS en wat Synthesizers? ..ja waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.
Ik snap je vraag niet. Goedjes van het nieuwe tijdperk krijg je vanaf dag 1 gratis uit je eigen stad. Meer dan ik ooit op kan maken.. Een RVS heb ik niet (nodig).

En de credits die ik nodig heb om de kaart te verkennen heb ik kennelijk zo extreem veel gespaard in Mars dat ik er zelfs in Titan nu meer heb dan ik ooit op kan maken.

Maar ik ben erg benieuwd wat jij allemaal in je kolonie doet dan, want ik heb de tech tree van Titan al voltooid zonder die kolonie te gebruiken. Je kunt je dus afvragen of JIJ niet degene bent die moeilijk doet

Maar mijn vraag is oprecht: wat doe jij in je kolonie en waarom?
 
Zonder credits die je op de kolonie verzamelt kun je geen gekristalliseerde koolwaterstoffen mijnen. Of jouw RVS moet genoeg geven...?
 
Laatst bewerkt:
Nou zit ik pas ik Venus, maar die goederen die je nodig gaat hebben om die nieuwe grote gebouwen te levelen
wordt straks wel een probleem als er niks wordt gedaan aan de belabberde manier waarop je kan handelen.
Ik heb nu zeewier nodig en het staat gewoon niet op de markt.
Aanbieding plaatsen ben je ook blij als het gepakt wordt voor het verloopt.
Als dat in Titan zo blijft zie ik mezelf niet verder dan level 10 komen met die gebouwen.
Ik heb een hele partij eventsgebouwen staan, sleemakers enzo. Allemaal naar titan opgegradeerd. Leveren goederen zat :)
 
Ik snap je vraag niet. Goedjes van het nieuwe tijdperk krijg je vanaf dag 1 gratis uit je eigen stad. Meer dan ik ooit op kan maken.. Een RVS heb ik niet (nodig).

En de credits die ik nodig heb om de kaart te verkennen heb ik kennelijk zo extreem veel gespaard in Mars dat ik er zelfs in Titan nu meer heb dan ik ooit op kan maken.

Maar ik ben erg benieuwd wat jij allemaal in je kolonie doet dan, want ik heb de tech tree van Titan al voltooid zonder die kolonie te gebruiken. Je kunt je dus afvragen of JIJ niet degene bent die moeilijk doet

Maar mijn vraag is oprecht: wat doe jij in je kolonie en waarom?
Daar verdien ik dmv huisjes innen.. credits..die ik weer nodig heb om een verkenningstocht te starten om speciaal goed te verdienen..die je wel degelijk nodig hebt om door je Tech te gaan..

Je zegt dat je een RVS niet nodig hebt..je zegt dat je de kolonie niet nodig hebt...

Dus jij haalt enkel speciaal goed uit synthesizers..... maar het speciaal goed in Mars..kan je pas in Saab maken dmv Synthesizers.. Dus het slaat werkelijk waar helemaal nergens op dat jij je een weg hebt gebaand door Mars..Saab etc zonder Kolonie en zonder RVS..

Credits vervallen na ieder tijdperk... die moet je opnieuw sparen..

Even serieus..hebben wij het wel over hetzelfde spel?
 
want ik heb de tech tree van Titan al voltooid zonder die kolonie te gebruiken
je hebt 8500 speciaal goed nodig voor je tech..... dit krijg je niet binnen een paar weken uit je RVS (die je niet hebt..zeg je)...Synthesizers voor speciaal goed kan je pas neerzetten in het volgende tijdperk. Dus..je zit hier gewoon keihard te bluffen..maar dat had ik al door toen je schreef dat je met Jupiter eenheden tot 105 uitputting kon vechten tegen Titan. .. Resume .. Je zegt maar wat..en je bent eigenlijk een reactie niet waard.

Punt.
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik heb de tech al een aantal dagen klaar zonder een euro in t spel te steken, wanneer komt het volgende tijdperk nou is? :p
 
je hebt 8500 speciaal goed nodig voor je tech..... dit krijg je niet binnen een paar weken uit je RVS (die je niet hebt..zeg je)...Synthesizers voor speciaal goed kan je pas neerzetten in het volgende tijdperk. Dus..je zit hier gewoon keihard te bluffen..maar dat had ik al door toen je schreef dat je met Jupiter eenheden tot 105 uitputting kon vechten tegen Titan. .. Resume .. Je zegt maar wat..en je bent eigenlijk een reactie niet waard.

Punt.
Je ‘punt’ geeft je nog geen gelijk hoor..
Ik gebruik nog steeds geen titan eenheden, ik pak alles nog met Abyssglijders, Harpoengrenadiers en schurken. En tot uitputting rond de 105 is dat prima te doen. Snap echt niet waar je zo dramatisch over doet. Je doet echt alsof dat zo’n godsonmogelijke prestatie is maar het lukt redelijk eenvoudig dus je kunt wel een grote snavel opzetten maar je blijft een klein vogeltje.

Ik gebruik helemaal geen synthesizers. Check mijn stad. Ik heb nog zo ontzettend veel Marserts, Venuskoolstof, Asteroidenijs, en onbekend DNA in voorraad dat ik voor nog wel drie tijdperken genoeg heb. Zelfde geldt voor promethium en orichalcum.

Ik zeg niet dat ik NOOIT credits heb verzameld uit de eerdere kolonie.. dat heb ik zeker wel gedaan. En veel ook. Met als enige reden dat je die shit nu eenmaal nodig hebt om de kaart te verkennen. Maar that’s it.. verder hoef je daar helemaal niks te doen. Het actief produceren van goedjes is onnodig. Met de dagelijkse inning in mijn stad ontvang ik meer goedjes dan ik nodig hèb voor de tech tree. Net als elke andere wat verder gevorderde speler vermoed ik.

Komma.
 
Bovenaan