Discussietopic Ruimtetijdperk: Asteroïdengordel

DeletedUser4100

Guest
Het advies is dus blijf ff zitten en verzamel extra veel marserts?
Ik zou minimaal 61,5k erts verzamelen voor je verder gaat. 11,5k voor Astroide, 50k voor Venus en
wat erna komt. Al is 50k voorraad nog best weinig denk ik
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik houd het denk ik bij 4k, dan daarna maar wat langzamer of dias uitgeven.
Komt er ook een nieuw diamanten pad?
 

bonke35

Actief lid
geen idee hoe je in je continenten kaart komt :)
mars is afgesloten
en er loopt een pad met pijlen dwars door de marscontinenten maar geen tijd enz erbij
ga ik dan naar de continentnemap dan staat de gordel erbij maar ik moet eerst alle mars sectoren hebben ( die ik al heb ) :)
 
geen idee hoe je in je continenten kaart komt :)
mars is afgesloten
en er loopt een pad met pijlen dwars door de marscontinenten maar geen tijd enz erbij
ga ik dan naar de continentnemap dan staat de gordel erbij maar ik moet eerst alle mars sectoren hebben ( die ik al heb ) :)
Je moet ergens bij Mars op een ruimteschip klikken en dan een heeeeeeeeeeele tijd wachten of gewoon ff 50 diamanten gebruiken en dan kom je vanzelf verder
 

squirrel

Actief lid
Ongelooflijk...in het gilde al diverse leden die hun vrachtschip hebben staan... en die vliegen in steigerdraadjes binnen een paar tellen naar level 10 ... woawie...
 

mrrobg

Lid
Ik heb met dia´s iets van 9 verkenningen vrij gekocht en uitgespeeld
maar kom nergens aan Asteroïde-ijs
waar kun je die vinden ?
 

DeletedUser6464

Guest
Ik dacht, ik ga vandaag naar een nieuw tijdperk. Maar helaas, te weinig Marserts verzameld en natuurlijk gelijk het eerste onderzoek heb je Marserts nodig. Dus ik blijf nog even hangen en ga dat eerst verzamelen.
 

Azgalaxa

Actief lid
Je kan gewoon marserts verzamelen voor nu en in de toekomst. Gewoon het ruimtevrachtschip zetten en op niveua brengen. op level 60 ofzo ga je dagelijks 70 speciale goederen krijgen. Dat wordt op de astroide gordel dan wel
SAAB-ijs
mars erts
orchicalcum
Promethium

en dat dan 1 van de 4 willekeurig.
in een jaar krijg je alleen zo al 7k marserts. Wat niet genoeg is voor de huidige tech dus daar moet je zeker voor sparen. Je hoeft echter niet te sparen voor het volgende tijdperk , Venus dat gaan ze toch pas over een jaar uitbrengen.
 

Jero

Lid
astroide dl2.JPG
H
 
Ik vind het nieuwe tijdperk er echt over , 75 000 000 hamertjes voor 1 vrij te spelen dat heb ik niet eens en zo zijn er 2 ....om nog maar te zwijgen over de Forgepunten ( minstens 400 ) per keer en de goederen 1500 .......en dan die andere goederen zoals dat erts .......ook erover ......dus zullen we in Mars blijven !
 

Fdm1407

Actief lid
Ik vind het nieuwe tijdperk er echt over , 75 000 000 hamertjes voor 1 vrij te spelen dat heb ik niet eens en zo zijn er 2 ....om nog maar te zwijgen over de Forgepunten ( minstens 400 ) per keer en de goederen 1500 .......en dan die andere goederen zoals dat erts .......ook erover ......dus zullen we in Mars blijven !

De laatste tech van Mars eindigde met 65. 000 000 hamertjes en waren er techs waar je 4.500 goederen nodig had dus kan toch moeilijk verrassend genoemd worden lijkt me.
 
Bovenaan