Discussietopic: Quantum Invasies

Je moet al 3x klikken om een gebouw te verwijderen zonder die checkbox, dus wat is dan het probleem?
In de culturele nederzettingen kun je nu je diplomatiegebouwen met 1 klik verwijderen, echt wel fijn, dus waarom hier zo'n ingewikkelde constructie?
 
Goed na een hoop discussie te hebben gelezen, even iets anders. Kan die vervelende checkbox "WIL JE DIT GEBOUW ECHT VERKOPEN?" verdwijnen?
Ik klik al in het Bouwmenu op de Verkopen knop en moet sowieso nog op de knop Verkopen klikken in de popup, dus WAAROM een extra bevestiging vragen? Lekker voor de muiskliks?

Helemaal mee eens. In je hoofdstad krijg je ook onderstaande. Dus waarom is daar niet voor gekozen?

Nu wordt dezelfde melding gedaan als bij een eventgebouw. Zo waardevol zijn die gebouwen in QI nederzetting nu ook niet om daar support voor te vragen om terug te zetten.

Haal ajb dat vinkje weg

Schermafbeelding 2024-04-22 170616.png
 
Laatst bewerkt:
Waarom spreek jij de waarheid en ik niet? Waarom mag ik geen mening geven en jij wel? Zegt meer over u als over mij.

Het feit dat je blijft op leeftijd zagen om uw gelijk te krijgen zegt genoeg.

Als ik iets zie waar ik het niet mee eens ben reageer is. Wil je dit niet. Ga dan van een forum af want dat is de bedoeling van een forum. Nu ja, binnenkort is het toch weg
Datje reageert of niet moet je zelf weten. Maar mensen beschuldigen van het enkel inhoudelijk reageren is gewoon zo grappig. In een discussie hoor je juist inhoudelijk te reageren. En ik zaag niet om gelijk te krijgen, maar om je een spiegel voor te houden zodat je kan zien dat je je gedraagt als een klein kind dat gene gelijk krijgt. En FOE is gene spel voor kinderen, zeker niet met al die kansspelen van nu. Maar wees gerust, ik ben al gestopt met foe spelen, net als veel anderen die ik ken. Kom enkel nog online om spelers te helpen aan goederen te komen waar ik nu niets meer aan heb.
 
Bovenaan