Discussietopic Oceanische Toekomst deel 6

DeletedUser7282

Guest
EINDELIJK het einde van OTT.

Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ATT en OTT veel te lang hebben geduurd. Het uitmelken van een tijdperk maakt het (voor mij persoonlijk dan) zwaar irritant. Maar vooral kan ik mijzelf er op den duur nog moeilijk tot toe zetten om verder te gaan in de tech en op de kaart.

Is er al een uitzicht op wanneer *eventueel* het volgende tijdperk uitgebracht zal worden? Ik kijk er zelf al naar uit.
 

Markus

Actief lid
In de tussentijd tonen nieuwe domeinen zich. Geweren en tanks zullen je niet ver brengen, maar vernuft en sluwheid zullen jouw overwinning een realiteit maken.

Gaat dit betekenen dat we straks al dat gebied dat nu nog wolkjes heeft ook ter beschikking gaan krijgen voordat het volgende tijdperk begint? :p
 

DeletedUser5193

Guest
mischien komt er wel niks nieuws meer op den duur houd het op dan kan de mods ook met pensioen
 

DeletedUser5169

Guest
ik hoop dat ze iets anders verzinnen ipv nog verder de toekomst in te gaan met de tijdperken. het wordt zo onrealistisch.
 

DeletedUser5193

Guest
is het nog voor vandaag die update of is het weer als de kids uit school zijn

volgens mij zijn de mods niet online om in te voeren denk ik pff 7 maar is 7 maart en niet savonds om 7 maart

site was vernieuwd maar zie geenniuewe tech is dit zo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9020

Guest
Klopt, dit was de update (1.121) die kwam ook vandaag. tijdperk zal waarschijnlijk vanmiddag pas komen
 

DeletedUser5193

Guest
ja als alle kindere wer uit school zijn bedoel d emods uit school zijn
 

DeletedUser3976

Guest
Ik vraag me af...geeft die Blauwe Melkweg ook een dubbele uitbetaling op KA, Heilige luchtwacht, Heldenpilaar, etc ?
 

DeletedUser10732

Guest
Zo .. ff op A mijn Blauwe Melkweg naar lvl 76 gebracht ... :)
 
Bovenaan