Discussietopic Oceanische Toekomst deel 4

DeletedUser

Guest
De uitleg van de Kraken is wel erg warrig en gaat volkomen verloren in de vertaling uit het Engels. Een paar gevechten is twee.

Bij het begin van een x aantal gevechten is er een kans dat een eenheid uit de verdediging van de tegenstander onmiddelijk omgebracht wordt. Het aantal gevechten dat die kans er is en de kans zelf gaan omhoog als de Kraken een niveau omhoog gaat. Bij een gevecht dat uit twee golven bestaat gaat dit alleen op voor de eerste golf. De Kraken werkt niet voor de tweede golf.
 

DeletedUser5986

Guest
Ik kan het met sl8yer nu alleen eens zijn.:eek::confused::oops::rolleyes:o_O
zijn text is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijker, overzichtelijker en beter...:p
 

DeletedUser10536

Guest
Weet je misschien ook op welk percentage en welk aantal keer die Kraken begint?
 

DeletedUser

Guest
Weet je misschien ook op welk percentage en welk aantal keer die Kraken begint?

20% kans bij de eerste 10 gevechten

Nadeel is dat je hem niet uit kan zetten anders dan door hem van je stadhuis los te koppelen, maar dan mis je dus de fp's.
 

DeletedUser10486

Guest
Als je het ding op level 50 krijgt, heb je ongeveer 99% kans bij de eerste 20 gevechten. Dan kan je bv. de moeilijke gevechten laten wachten tot je de Kraken hebt geïnd.

De topspelers zullen wel snel een carroussel opzetten zodat het ding ook binnen de kortste keren op level 50 staat.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Een paar kan prima meer zijn dan 2, ik heb de tekst nu echter iets anders verwoord :)
 

Mr.Quib

Actief lid
Sorry dat ik meteen begin met klagen, maar de 'Extra missies' zijn weer bagger. De ene is de opdracht 'Onderzoek nautilus-replica' de ander is 'bouw 2 nautilus-dokken'.
Laat dat nou net weer een van de laatste onderzoeken in de techtree zijn... :(
Daarna komt zeker de opdracht om een woonboot te bouwen :rolleyes:

Is het nou zo moeilijk om een beetje de lijn van het spel te volgen?
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik meteen begin met klagen, maar de 'Extra missies' zijn weer bagger. De ene is de opdracht 'Onderzoek nautilus-replica' de ander is 'bouw 2 nautilus-dokken'.
Laat dat nou net weer een van de laatste onderzoeken in de techtree zijn... :(
Daarna komt zeker de opdracht om een woonboot te bouwen :rolleyes:

Waarom sorry? Dat sorry moet eerder van hun kant komen. Dit is de standaard feedback bij nieuwe tijdperken.

Uit Arctisch deel 4

Wanneer wordt er nu eens nagedacht over de missies?

1e missie bouw een verticale dierentuin. Dat kan nog wel, want dat onderzoek je het eerste in je techtree
2e missie bouw kristallen villa's. Lekker bedacht al, want dat zijn maar 4 technologiën dioe je eerst moet onderzoeken
3e missie bouw 7 ijsbloemen. Dat is gelukkig het laatste onderzoek in je techtree
4e missie onderzoek, immuniteit tegen bevriezing.

Kan nu niemand even nadenken over die misies? :rolleyes:
 

DeletedUser10486

Guest
Zo hard gaat dat dus bij de topspelers:
kraken.JPG

De GG is er nog maar 5 uur...
Die van mij staat nog maar in de steigers. 150 FP neergeteld voor een paar blauwdrukjes in bovenstaande Kraken.
 

DeletedUser

Guest
Op zich is het een raar idee om niet een Groots Gebouw, maar een Groots Beest te nemen. Als je de animaties niet aan hebt staan zit je een beetje naar een buitenbad van Dolfinarium Harderwijk te kijken waar helemaal niets in zit. Vind ik eigenlijk wel een misser. Als Groots Gebouw past het totaal niet bij de anderen. Het openbaar bad uit de ijzertijd komt nog meer in de richting.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan de GG niet weerstaan maar mijn God wat is dat ding gruwelijk lelijk zeg!
Hij past ook niet bij de andere GG's er is totaal geen lijn meer in te vinden.
 

DeletedUser10486

Guest
Dat water past misschien nog wel bij de andere gebouwen van oceanisch, maar als je zoals ik nog niet in oceanisch zit, dan is het inderdaad helemaal geen zicht. Alhoewel er steeds gezegd is dat het niet zou gebeuren, is dit spel steeds meer aan het afglijden naar de science-fiction.

Dit beest is minstens 5x zo groot als een echte kraken. Een kraken heeft de druk van de diepzee nodig om te kunnen leven. Aan de oppervlakte is die binnen een paar minuten dood.
 

DeletedUser

Guest
Dit beest is minstens 5x zo groot als een echte kraken. Een kraken heeft de druk van de diepzee nodig om te kunnen leven. Aan de oppervlakte is die binnen een paar minuten dood.

Nou, hij ligt nog steeds lekker te spartelen in zijn zwembadje hoor. :D


Is het nou zo moeilijk om een beetje de lijn van het spel te volgen?

Het wordt zelfs nog veel leuker. Je mag straks 10 rivierkreeften produceren. Dat doe je in een schelpdierkwekerij. Een gebouw van 5x6 dat je normaal gesproken nooit hebt staan. Kan je dus even een terrasboerderij wegdoen om ruimte te maken. Het produceren van een rivierkreeft doe je vervolgens een dag over en natuurlijk behoort de missie tot de verhaallijn. Niet afbreekbaar dus.
 

DeletedUser10486

Guest
DOET DIE KRAKEN WEL IETS????? Ik heb al een hele hoop gevechten gedaan, en nergens ook maar iets dat er op lijkt dat er een eenheid verdwijnt aan het begin van een gevecht? Er staat ook nergens een teller hoeveel beurten er nog overblijven of zo...
 

Mr.Quib

Actief lid
DOET DIE KRAKEN WEL IETS????? Ik heb al een hele hoop gevechten gedaan, en nergens ook maar iets dat er op lijkt dat er een eenheid verdwijnt aan het begin van een gevecht? Er staat ook nergens een teller hoeveel beurten er nog overblijven of zo...
Zelfde als met alle GG die een 'kans' geven op iets. Je hebt bij de eerste 10 gevechten een kans van 20% dat het iets doet. Je hebt dus een kans van 80% dat het niks doet.

Ontbreken van een teller is idd niet handig.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De teller zal hopelijk in de volgende update worden toegevoegd :)
 

DeletedUser10486

Guest
Ik heb nu wel kunnen vaststellen dat er een eenheid verdwijnt. 22% kans bij 10 gevechten betekent dus dat er gemiddeld bij 2 gevechten iets gebeurt.
 
Bovenaan