Discussietopic Oceanische Toekomst deel 1

DeletedUser10486

Guest
Pak dan de zware eenheden aan met andere zware eenheden. In vele andere tijdperken (MT, PMT) hebben de lichte eenheden ondanks de bonus ook niet veel te vertellen tegen tanks door het gebrek aan bereik.
 

DeletedUser

Guest
Pak dan de zware eenheden aan met andere zware eenheden. In vele andere tijdperken (MT, PMT) hebben de lichte eenheden ondanks de bonus ook niet veel te vertellen tegen tanks door het gebrek aan bereik.

Daar gaat het helemaal niet om. In dit geval heeft juist die zware eenheid een gebrek aan bereik. Met een bereik van slechts 7 is hij waardeloos en zeer makkelijk uit te schakelen.

De aankondiging spreekt over de introductie van 3 nieuwe eenheden in een steen-papier-schaar verhouding. 3 eenheden dus die in tegenstelling tot bij de introductie van de arctische toekomst nu wel onderling goed in balans zouden moeten zijn. Daar klopt dus echt helemaal niets van en hoe los je dat dan op als vertegenwoordigers van Inno? Je negeert de feedback/kritiek en past heel stiekem de aankondiging aan. Daar staat nu ineens:

We introduceren ook direct drie nieuw eenheden in plaats van 2, om ervoor te zorgen dat er vanaf het begin genoeg keuze is.

Daar zakt toch gewoon je broek van af.
 
De aankondiging spreekt over de introductie van 3 nieuwe eenheden in een steen-papier-schaar verhouding. 3 eenheden dus die in tegenstelling tot bij de introductie van de arctische toekomst nu wel onderling goed in balans zouden moeten zijn. Daar klopt dus echt helemaal niets van en hoe los je dat dan op als vertegenwoordigers van Inno? Je negeert de feedback/kritiek en past heel stiekem de aankondiging aan.

En zo hebben ze toch altijd gelijk hahahahaha (maar mocht support zich afvragen waarom er toch zoveel mensen zijn die zo weinig vertrouwen hebben in wat ze vanuit inno roepen, kijk dan naar dit soort acties)
 

DeletedUser

Guest
En zo hebben ze toch altijd gelijk hahahahaha (maar mocht support zich afvragen waarom er toch zoveel mensen zijn die zo weinig vertrouwen hebben in wat ze vanuit inno roepen, kijk dan naar dit soort acties)

Grappige is nu dat een aantal taalversies al de aangepaste aankondiging heeft en een aantal nog de originele.

Wat een zooitje zeg.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Blijkbaar was er wat verwarring over de uitspraak, dus ik heb het inderdaad aangepast naar iets waar geen verwarring over kan ontstaan :)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoor maar door gaan naar volgende eras wordt steeds onaantrekkelijker als ik dit zo allemaal lees.
Meer lag heb ik begrepen en geen goede balans tussen de eenheden vanaf AT.
Bovendien hebben we zwaar gelevelde AVs nodig om het spel een beetje te kunnen spellen (lees GE).
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar was er wat verwarring over de uitspraak, dus ik heb het inderdaad aangepast naar iets waar geen verwarring over kan ontstaan :)

Waar zat die verwarring dan precies? Volgens mij was het toch vrij snel duidelijk dat het alles behalve steen-papier-schaar was. Vraag ik mij toch nog steeds af hoe je tot die vergelijking bent gekomen en hoe het kan dat het niet verwarrend is op alle taalservers en het zich slechts beperkt tot een aantal. Als het zo verwarrend is zou het dan niet overal aangepast moeten worden, te beginnen met de beta?
 

frans1

Actief lid
wanneer komt de aanpassing van de leger eenheden zo dat die weer in belans zijn en niet dat je achteruit gaat maar vooruit gaat
 

DeletedUser

Guest
Het is wel duidelijk dat feedback hier vrij zinloos is. De manier van er mee omgaan bestaat voornamelijk uit negeren en het niet beantwoorden van vragen.

Doordat ontwerpers iets simpels als steen-papier-schaar overduidelijk niet snappen is er weer een totale onbalans. GE wordt ook om zeep geholpen. Tegenstander heeft een nog hogere aanvals en verdedigingsbonus en de juiste eenheden om tegenstand te bieden ontbreken. Je moet teruggrijpen naar lagere tijdperken voor eenheden, maar ook daar ontbreekt de juiste combinatie en je eenheden zijn dan natuurlijk minder krachtig. Breng dit op de beta aan de orde dan krijg je van de CM de briljante tip om je GG's omhoog te brengen. Echt over nagedacht. Met 1% per 2 niveau's heb je dat in no-time voor elkaar natuurlijk. Daarmee kan je makkelijk op tegen de extra 15% die er per tijdperk bij blijft komen.

Als het op reacties vanuit het FOE team aankomt dan is dit forum zo goed als dood. Leones reageert af en toe nog wel eens, maar daar houdt het dan wel mee op.
 

DeletedUser4527

Guest
Het berijk is niet goed, die slangen zijn bijna niet te pakken in ge, niet leuk, hulpeloos toekijken hoe 1 unit langzaam jouw leger uitroeit, kampioen idd waardeloos, tank ook, de arctische tank is zelfs beter...
Ik hoop dat er snel aanpassingen gedaan worden.
 
vooral humoristisch dat hovers dus nog steeds in veel gevallen de beste keus zijn, als die herbalancering deze keer net zo briljant wordt uitgevoerd als vorige keer ben ik benieuwd welke arctische eenheid nu zwaar overpowered uit de bus komt
 
Bovendien hebben we zwaar gelevelde AVs nodig om het spel een beetje te kunnen spellen (lees GE).

Dat is precies waar ik nu tegenaan loop. Ik kom gewoon niet meer door de GE heen. Met behulp van GG's en andere bonussen het ik een A/V van 159%/90% weten te maken en nog is het hopeloos. Misschien wordt het eens tijd voor een 4e GG dat een aanvalsbonus geeft?

Ook wordt ik er een beetje ziek van dat als je met 2 eenheden en 6 schurken op pad gaat, het bijna altijd zo is dat alle schurken in één van de twee eenheden veranderen. Voorbeeldje: je start met 1x plasma-artillerie, 1x kampioen en 6x schurk. Na de eerste tegenaanval heb je 7x plasma en 1x kampioen staan. En dat dus 9 van de 10 keer; vrijwel nooit is de verdeling "eerlijk" en regelmatig moet je daardoor opnieuw proberen. Is dit iets dat bij de bugmeldingen moet worden doorgegeven?
 

DeletedUser

Guest
Ook wordt ik er een beetje ziek van dat als je met 2 eenheden en 6 schurken op pad gaat, het bijna altijd zo is dat alle schurken in één van de twee eenheden veranderen. Voorbeeldje: je start met 1x plasma-artillerie, 1x kampioen en 6x schurk. Na de eerste tegenaanval heb je 7x plasma en 1x kampioen staan. En dat dus 9 van de 10 keer; vrijwel nooit is de verdeling "eerlijk" en regelmatig moet je daardoor opnieuw proberen. Is dit iets dat bij de bugmeldingen moet worden doorgegeven?

Die verdeling is wel eerlijk. Slechts 1 kampioen is voor jou het meest gunstig. Verder is die verdeling natuurlijk volkomen willekeurig. Wil je het nog een beetje beinvloeden dan moet je er van 1 eenheid meer neerzetten.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik ga het nog een keer zeggen, er is een grote disbalans tussen aanvallers en verdedigers. Zoals er nu weer een gebouw is dat verdediging geeft van 8% zou er een gebouw voor aanvallers moeten komen, wat mij betreft 2 bij 2 dat hetzelfde percentage aanval geeft.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga het nog een keer zeggen, er is een grote disbalans tussen aanvallers en verdedigers. Zoals er nu weer een gebouw is dat verdediging geeft van 8% zou er een gebouw voor aanvallers moeten komen, wat mij betreft 2 bij 2 dat hetzelfde percentage aanval geeft.

Gooed idee.Misschien kunnen ze een schaakmat-kwadraat bedenken.:rolleyes:
 
Die verdeling is wel eerlijk. / Verder is die verdeling natuurlijk volkomen willekeurig.

Nou, daar zit 'm nu juist het probleem. Het kan best voorkomen (simpele statistiek) dat alle 6 de schurken één van je ene eenheid worden en 0 van de andere. Maar "bijna altijd" kan natuurlijk niet kloppen.
 
Bovenaan