Discussietopic nieuwe forumstijl

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We hebben een nieuwe forumstijl! Laat gerust weten wat je hiervan vindt en of je nog verbeteringen hebt.
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat we de zoveelste verbetering krijgen voor mobiele apparaten die het voor de PC weer een stuk slechter maakt. Het is totaal niet overzichtelijk en de kleuren wordt je ook niet vrolijk van.

Ik wil trouwens mijn titel terug :mad:

Snelle link naar de Wiki werkt ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mcsp

Actief lid
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet vrolijk van word (ik ben ook PC-gebruiker) ... misschien is het kwestie van aanpassen, maar toch ...

Het eerste item dat me interesseert, komt pas tevoorschijn voorbij halfweg de pagina, nl. de nieuwe posts ... Bovenaan de pagina is écht wel ruimte voor optimalisate: eerst een bruine balk enkel en alleen voor de zoekfunctie, dan een banner van méér van 5cm, gevolgd door een lege ruimte (bruin) van ruim 2 cm ...
Maar wat mij nog het meest ergert is de bruine balk onderaan: je ziet dat er wat onder staat, maar 't komt maar scrollend tevoorschijn. Dat kan écht niet: ofwel is de balk "fixed", en wordt de scrolruimte beperkt, ofwel moet je als gebruiker de balk kunnen sluiten.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Uitloggen en jouw profiel vind je via jouw avatar rechtsonder.
 

DeletedUser

Guest
Uitloggen en jouw profiel vind je via jouw avatar rechtsonder.

Grappig. Dat was net nog helemaal niet in beeld, maar dat kan ook aan mij liggen. Heb even wat browserinstellingen aangepast. In ieder geval bedankt. Jij hebt nu trouwens wel een dubbele titel en die onderste is wel erg geel.
 

frans1

Actief lid
een nieuw forumstijl wat moet ik daar nu mee het was goed waarom nieuw deze is slechter veel slechter wat goed is moet je laten en niet trachten te verbeteren want dat komt zelden goed uit dat is weer nu hier het bewijs er van.

alle maal die onzin laat die maar eens achterwegen en zorg dat het spel beter gaat verlopen, loopt vaak vast en zeer slecht doe daar maar eens wat aan in plaats van die onzin te doen daar hebben jullie wat aan, weg met die vliegende dingen allemaal balast in het spel dat het trager en trager maakt , vroeger kon je met makkie 100 gevechten doen nu als je er 25 haal loopt het spel vast doe daar maar eens wat aan dan zijn jullie goed bezig maar deze onzin helpt jullie steeds verder de put in
 

DeletedUser

Guest
Verrassend misschien, als tablet gebruiker, maar ik vond eerlijk gezegd fijner zoals het was.
Ook vooral de informatie onder ons profiel vond ik relevanter.
Hoeveel posts iemand heeft aangemaakt waaruit je zijn/ haar activiteit kan opmaken en de titel van Sl8yer natuurlijk :)
Het lijkt wat minder gerelateerd aan het forumgebruik zoals het nu is en meer met het leven zelf zoals geslacht en eventueel woonplaats.

Leones, je titel is inderdaad euhm,... geel !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mr.Quib

Actief lid
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet vrolijk van word (ik ben ook PC-gebruiker) ... misschien is het kwestie van aanpassen, maar toch ...

Het eerste item dat me interesseert, komt pas tevoorschijn voorbij halfweg de pagina, nl. de nieuwe posts ... Bovenaan de pagina is écht wel ruimte voor optimalisate: eerst een bruine balk enkel en alleen voor de zoekfunctie, dan een banner van méér van 5cm, gevolgd door een lege ruimte (bruin) van ruim 2 cm ...
Maar wat mij nog het meest ergert is de bruine balk onderaan: je ziet dat er wat onder staat, maar 't komt maar scrollend tevoorschijn. Dat kan écht niet: ofwel is de balk "fixed", en wordt de scrolruimte beperkt, ofwel moet je als gebruiker de balk kunnen sluiten.
Helemaal mee eens, zet alles wat nu onder in beeld staat bovenin, dan is het al een stuk overzichtelijker.
 

DeletedUser10486

Guest
Die balk onderaan vind ik wel storend.
Dat lijkt wel een terugkeer naar de jaren 90, toen je op een computer 7 balken vanboven had en 4 van onder, zodat er nog slechts een heel klein brievenbusje overbleef om te werken... En je moest heel goed opletten, want als je ergens verkeerd klikte kreeg je nog een "gratis" toolbar er bij.
 

DeletedUser10111

Guest
Bug: Als je de search-pagina opent ('Forums' button linksonder -> Search Forums), kom je op een invul-pagina.
Op die pagina werkt de 'Forums' button linksonder niet. Je moet eerst terug naar de normale forums lijst (klik 'Forums' onderaan of bovenaan van "Forums / Search"), en dan werkt de knop weer.


Edit: Ik ontdek net dat het driehoekje wel werkt dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Markus

Actief lid
van mij mag die onderbalk weer naar boven. met fixed positie heb ik overigens geen probleem, maar wel dat ding bovenin graag.
 

DeletedUser3895

Guest
Mwaah verbeeld ik het mij of is het echt een stukje stiller hier geworden?

Begin het gepiep en geklaag van alle mensen die zich tekort voelen gedaan een beetje te missen.
Kom FOE verslaafden, wie meld zich voor anti plunder maatregel 1001.
Alle andere voorstellen om meer uit het spel gratis te krijgen zijn ook welkom en bieden mij altijd veel plezier ;)

Of hebben jullie net zo veel moeite als mij met veranderingen?

vriendelijke groet DAFne.
 

DeletedUser

Guest
Mwaah verbeeld ik het mij of is het echt een stukje stiller hier geworden?

Begin het gepiep en geklaag van alle mensen die zich tekort voelen gedaan een beetje te missen.
Kom FOE verslaafden, wie meld zich voor anti plunder maatregel 1001.
Alle andere voorstellen om meer uit het spel gratis te krijgen zijn ook welkom en bieden mij altijd veel plezier ;)

Of hebben jullie net zo veel moeite als mij met veranderingen?

vriendelijke groet DAFne.

De forum lay-out is even wennen merk ik.
Minder interactief maar dat kan ook mijn verbeelding zijn.
 
Geen lang verhaal deze keer dit forum nieuwe stijl gewoon BAGGER.
Net zoals zoveel tegenwoordig in FoE spel lijkt steeds meer op een kruising van de dierentuin en de efteling.
Waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier ben gekomen de zoveelste vernieuwing die geen verbetering is.
 

DeletedUser10486

Guest
Ik moest daarstraks een hele tijd zoeken naar de knop om een nieuwe topic aan te maken. Daarvoor is die grote + dus.
 
Bovenaan