Discussietopic nieuwe antiquair voorwerpen

squirrel

Actief lid
Dat kennisaltaar klinkt leuk en natuurlijk zijn oude event updates altijd fijn om iets 'af te maken' .... jammer dat ik alleen nog geen antiquair bezit ;) en veel nut om hiervoor een tijdperk hoger te gaan, zie ik persoonlijk ook niet. Op mijn B server merk ik dat ik zelden kan winnen bij de antiquair omdat er absurde bedragen geboden worden op de leukere items, en dat is bij deze items al helemaal te verwachten..

Maar zeker waardevolle update van deze Antiquair.
 

DeletedUser13614

Guest
Dat kennisaltaar klinkt leuk en natuurlijk zijn oude event updates altijd fijn om iets 'af te maken' .... jammer dat ik alleen nog geen antiquair bezit ;) en veel nut om hiervoor een tijdperk hoger te gaan, zie ik persoonlijk ook niet. Op mijn B server merk ik dat ik zelden kan winnen bij de antiquair omdat er absurde bedragen geboden worden op de leukere items, en dat is bij deze items al helemaal te verwachten..

Maar zeker waardevolle update van deze Antiquair.

Leuke update, alleen enkele maanden te laat aangezien de meesten deze KA's al gerecycleerd hebben via diezelfde antiquair, maar ik gebruik ze toch al lang niet meer dus het kan wel leuk zijn voor spelers die ze nog wel zetten :)
 
Hi,

Ik zit even naar onderstaande te kijken, Maar onderstaande zitten er al in, dus wat word er dan nu toegevoegd want dat verteld het dus niet.

AD-Rewards.png

 

Atokirina

Actief lid
Het is een combinatie van hetgeen dat geveild zal worden en wat gekocht kan worden.

Sommige items kon je verkrijgen op de veiling, nu kunnen ze ook gekocht worden.
 

DeletedUser13271

Guest
Dat kennisaltaar klinkt leuk en natuurlijk zijn oude event updates altijd fijn om iets 'af te maken' .... jammer dat ik alleen nog geen antiquair bezit ;) en veel nut om hiervoor een tijdperk hoger te gaan, zie ik persoonlijk ook niet. Op mijn B server merk ik dat ik zelden kan winnen bij de antiquair omdat er absurde bedragen geboden worden op de leukere items, en dat is bij deze items al helemaal te verwachten..

Maar zeker waardevolle update van deze Antiquair.
Ja hier ook, een schaakmat doet al snel 75k tot 120k, daar moet je toch behoorlijk wat voor verbranden. Gelukkig kan de Heilige luchtwacht voortaan ook in de oven, want die is vrij waardeloos tov een kennisaltaar lvl 2 :p
Van mij mogen er overigens wel wat meer opslagkitjes in rolatie worden gebracht, heb nogal wat luchtwachten staan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DarthRonin

Actief lid
Met alle nieuwe event gebouwen worden die upgrades/gebouwen die erbij komen ook alsmaar minder waard.
Mijn donkere doorgangen ben ik al aan het verwijderen, begin al te denken over Herfstmolens als volgende gebouw om te slopen om ruimte te maken voor betere gebouwen.
Beide zijn het gebouwen die ik minder dan een half jaar geleden nog actief zocht in de betreffende events.
Het gaat gewoon snel met al die events en de nieuwe (nogal grote) gebouwen die daar te winnen zijn.

Momenteel neig ik ernaar om alleen nog gebouwen te zetten met een vechtbonus.
Dan vallen KA's gewoon af, of ze nu 1 of 2 FP geven maakt dan ook niet meer uit, zonder vechtbonus vallen ze voor mij gewoon af.
 

Achnaton

Actief lid
Dat is wel een hele verbetering van de KA!
Komen alleen de upgrades die in het plaatje staan weergegeven erbij? Of komt bijvoorbeeld de olympische schatkist ook voorbij? Vraag sluit aan bij de vraag van Eelcobra!
 
Bovenaan