Discussietopic nieuw missieoverzicht

DeletedUser10486

Guest
Positief is dat we het afbreken niet meer moeten bevestigen.
k hoop maar dat we niet elke keer naar beneden moeten gaan scrollen om bij de herhaalmissie te komen....
 

DeletedUser

Guest
Positief is dat we het afbreken niet meer moeten bevestigen.
k hoop maar dat we niet elke keer naar beneden moeten gaan scrollen om bij de herhaalmissie te komen....

Dat moet je tot nu toe nog wel. Zou weg kunnen zijn als het naar de live servers komt, maar ik betwijfel het.

Als het om herhalingsmisies gaat werkt dit systeem een stuk trager. Nieuwe missie komt steeds onderaan het rijtje van 3. Nummer 3 schuift door naar 2. Probleem is dat de knoppen van de nieuwe nummer drie daarna sneller actief zijn dan de knoppen van de nummer 2 die je eigenlijk wil hebben.
 

DeletedUser

Guest
Zoals het nu op beta is vind ik het wel overzichtelijker maar ik neig die missies te vergeten.
Het is allemaal wel erg compact nu.
Wel mooier vind ik.
 

DeletedUser7282

Guest
Aha... Meer nieuwe crap..

Maar nogmaals de vaak herhaalde vraag; wanneer gaat Innogames de langlopende bugs uit het spel verholpen die al meerdere malen bij support aangegeven zijn? :)
 

DeletedUser10111

Guest
neem aan dat het niet gebeurt, dan kan het alleen maar meevallen ;)
 

DeletedUser10111

Guest
Na de cache schoongeveegd te hebben heb ik nu ook de nieuwe schermpjes.
Een volledige stijlbreuk ten opzichte van de oude/andere windows, geen houten achtergrond maar, maar een lichte egale achtergrond. Geen houten randjes, maar simpele lijnen. Moet er nog even aan wennen :)
 

DeletedUser10934

Guest
Wat een schermvervuiling is dit? Als ik missies uitklap, bedekt het de helft van mijn 10.1" tablet (resolutie 2500x1600}? Hoe kan ik dan nog items verzamelen?
Ook kost het teveel klikken om te zien hoe ver je bent met verzamelen.
Op een telefoonzie je helemaal niet meer wat je doet.

Zelfs het nieuwe GG-stort systeem is bijna kleiner.


Wachten totdat het 9.6k modem de gegevens ontvangen heeft?

Wat zijn die missies onduidelijk. Is dit een Aplha-versie, of gewoon een test van een gekke programmeur/philosoof in de Duitse oudheid in een vrij weekeinde? Wie weet wat daar gebeurd is? Verzamel zoveel van dat, waar is dat gebleven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10227

Guest
Deze update is waardeloos! Het is niet LEAN!
Hoor veel reactie die hierover negatief zijn, er zijn er zelfs vele die langzaam denken om te stoppen met het spel. De meeste worden knetter gek van de wijzigingen. Het vorige concept was veel beter en directer te bedienen, daarmee was dat tenminste LEAN!

Heb het nog niet via de pc geopend. Hopelijk is het daar hetzelfde gebleven, want via de iPad is het niet overzichtelijk meer en zijn te veel handelingen nodig om iets overzichtelijk te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Waarom hebben we eigenlijk nog een test/beta server als men toch niets met de tips en suggesties doet?

Ze doen er wel wat mee.
Niet met alles uiteraard maar er wordt best geluisterd naar mensen.
Verschillende mensen willen verschillende dingen om verschillende redenen en ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken.
Daar komt ook nog eens bij dat spelers over het algemeen niet precies alle implicaties kennen van wat ze gedaan willen krijgen.
Dat en ze nemen feedback mee maar je gaat het waarschijnlijk nooit precies zo terugzien als jij dat wilt.

Alternatieven voor missies bijvoorbeeld die zijn er gekomen door feedback op beta hierover.
De community manager daar vond het punt dat er alternatieven zouden moeten komen valide en zei te proberen een lans te breken bij de devs.
Dat is haar gelukt dus je kan onmogelijk alles over één kam scheren.
 

DeletedUser9452

Guest
Missies zijn nu compleet onoverzichtelijk geworden. Leuk dat het nu duidelijker is welke missies bij de verhaallijn en het evement horen, maar knap lastig dat ik nu 3 pagina's door moet scrollen om te zien wat mijn missies zijn. Voorheen stond dat ten minste allemaal netjes bij elkaar. Veel te lomp groot allemaal geworden dus en daarmee veel minder fijn om te bedienen/bekijken.
 

DeletedUser10934

Guest
Een stelletje programmeurs die vier weken op vakantie was en al die tijd dronken en stoned waren hebben dit geprogrammeerd, misschien ook nog een jaarasalaris mee gekregen om al die tijd stoned en dronken te zijn? Of gewoon eern Lan-party die maand om het bedrijf failliet te laten gaan en zij krijgen twee maanden salaris mee?

Geen ander woorden voor... Excuses voor mijn taalgebruik.... Nee hard nodig: miljoenen gedupeerden vragen hun geld terug...
 

DeletedUser10934

Guest
Ander toesnbord installeren: overgeven, overgeven, overgeven, overgeven, zijn we al een week verder: nieuwe versie...
 

DeletedUser

Guest
Wat een schermvervuiling is dit? Als ik missies uitklap, bedekt het de helft van mijn 10.1" tablet (resolutie 2500x1600}? Hoe kan ik dan nog items verzamelen?

Sinds wanneer kan je die twee dingen tegelijkertijd? :rolleyes: Handige tip voor een speler van jouw niveau. Je kan dat scherm ook weer inklappen.

Zelfs het nieuwe GG-stort systeem is bijna kleiner.

Bijna, dus niet helemaal?

Wat zijn die missies onduidelijk. Is dit een Aplha-versie, of gewoon een test van een gekke programmeur/philosoof in de Duitse oudheid in een vrij weekeinde? Wie weet wat daar gebeurd is? Verzamel zoveel van dat, waar is dat gebleven?

Het is een intelligentietest. Had je dat nog niet door?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9703

Guest
Ik ben er wel blij mee.
Het had iets beter gekund, want de afbreekknop komt niet bij alle missies op dezelfde plek. Maar vergeleken bij het vele muiswerk in de oude versie, vind ik dit een hele grote verbetering.
 

DeletedUser

Guest
Ander toesnbord installeren: overgeven, overgeven, overgeven, overgeven, zijn we al een week verder: nieuwe versie...

Jij speelt toch op een telefoon? Hang je daar dan een toetsenbord aan? Als je dan een week niet kan reageren is dat natuurlijk dan wel weer positief :D
 
In support gemeld, maar en plein public hier toch ook maar even. Ziet er grafisch mooier uit, zonder meer, maar ik vind het geen verbetering. Minder overzichtelijk.
 

DeletedUser

Guest
Zeker mooier het begint ook te wennen om er mee te werken.
Al met al een fijne verbetering.
 
Bovenaan