Discussietopic mega mei-aanbiedingen 2021

DarthRonin

Actief lid
Ik voorzie dat ik niks ga kopen, steek mijn diamanten wel in een event waar ik voor hetzelfde aantal diamanten meerdere van dezelfde items kan winnen als dagprijs.
Tenzij de prijzen flink zijn aangepast pas ik dus weer voor deze veel te dure "aanbiedingen".
 

DarthRonin

Actief lid
2 "aanbiedingen" geweest.
Yep, het is hetzelfde als altijd.
1000 diamantjes voor 50 fp, 1650 diamanten voor een hanami kitje terwijl je die een maandje geleden met dat aantal diamanten makkelijk 2 had kunnen scoren en er daarnaast nog een hoop andere zooi bij had gekregen.

Kunnen we niet gewoon een keer een optie toevoegen om jezelf af te melden voor deze "aanbiedingen" die gewoon absoluut geen aanbieding zijn maar gewoon net iets minder overpriced dan wat als de basisprijs wordt gezien.
Een basisprijs waarvoor ze overigens nooit te koop zijn....

Dit klinkt meer als "een flesje cola van 10 euro voor 8 euro" terwijl ze overal verkocht worden voor 2 euro.....
 
Aanbiedingen????????? Mocht je ze allemaal kopen, ben je voor een paar honderd Euro kwijt (om diamanten te kopen).
Hou die aanbiedingen maar, dit is puur geldklopperij!
Het is al erg ge,noeg dat je als kleine speler bij gewone evenementen vast komt te zitten omdat de opdrachten niet te vervullen zijn ("donneer X goederen aan gildekas" e.d.)
 

DarthRonin

Actief lid
Hmm, 400 diamanten voor een kist met 25% kans op 10 borstels, 20% kans op 4 scheppen, 20% kans op 2 dynamiet, 20% kans op 2 van ieder en 15% kans op een schaakmat.

Voor 2000 diamanten krijg ik 500 scrollen en voor 400 van die scrollen heb ik 100% kans op 20 borstels, 8 scheppen en 8 dynamiet.

Met die kist krijg ik dus voor hetzelfde aantal diamanten grof geschat 12 borstels, 6 scheppen 4 dynamiet en 1 schaakmat....
Naja, eigenlijk iets minder dan 1 schaakmat, maar wel een paar extra scheppen gemiddeld genomen....
Je krijgt dus ongeveer de helft van het gereedschap, maar er is een kans dat je een schaakmat krijgt....

Kan iemand mij uitleggen in welk universum dit een mooie aanbieding is?
 

PrivateHead

Actief lid
Ik speel alleen in mijn eigen gilde. Als ik vooruit wil met het spel, moet ik goederen produceren en ze niet in de gildekas steken.
Als je in een fatsoenlijk gilde zit zou je daarbij geholpen worden door 1 van de leden. Die geven jou dan de goederen om in de gildekas te gooien. Als dat al niet lukt dan is vastlopen op zoiets het minst erge.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik speel alleen in mijn eigen gilde. Als ik vooruit wil met het spel, moet ik goederen produceren en ze niet in de gildekas steken.

Je eigen keuze dus.
Heeft niks te maken met het "kleine speler" verhaal.
Ook jij kunt die opdrachten doen, maar als jij de keuze maakt dat voortgang in tijdperken belangrijker is dan een event gebouw is dat JOUW keuze.
 

nietje52

Actief lid
Er zijn vast spelers die de aanbiedingen wel de moeite waard vinden anders zou inno hier toch geen moeite aan verspillen?
 
Bovenaan