Discussietopic Marilyn Monroe missiereeks

DeletedUser

Guest
Dat portretje is best eng.
Het lijkt net of ze ter plekke bezwijkt.
 

DeletedUser6877

Guest
Al weer een event. Mag het iets minder. We hollen van event naar event.
 

DeletedUser

Guest
Kan niet wachten! Joepie :D :cool:
Krijgen we er ook een prestatie voor?
Dat zou zó vet zijn!!!
 

DeletedUser10824

Guest
Misschien is het ook handig om alvast alle opdrachten weer te geven zodat je er een beetje op voor kan bereiden. Meestal haal ik het niet omdat net voordat de missie begint ik net iets moeilijks heb behaald en dan moet je het in zo'n missie toevallig ook doen. Dus vaak zijn de missie onhaalbaar.
 

DeletedUser

Guest
Misschien is het ook handig om alvast alle opdrachten weer te geven zodat je er een beetje op voor kan bereiden. Meestal haal ik het niet omdat net voordat de missie begint ik net iets moeilijks heb behaald en dan moet je het in zo'n missie toevallig ook doen. Dus vaak zijn de missie onhaalbaar.


Ja natuurlijk. Nog handiger is het om er helemaal geen opdrachten aan te verbinden en alles gewoon weg te geven. Wat dacht je er van dat je aan het einde alleen even hoeft aan te vinken dat je het verhaal gelezen hebt en dan direct alles krijgt?
 

DeletedUser9703

Guest
Toch wel apart dat er bij het trompetje staat dat je 50 dias kan verdienen. En als je dan op het trompetje klikt, krijg je de suffe tekst over dit event.
 

DeletedUser

Guest
Toch wel apart dat er bij het trompetje staat dat je 50 dias kan verdienen. En als je dan op het trompetje klikt, krijg je de suffe tekst over dit event.

Misschien had je gewoon even goed moeten lezen wat daar staat. Die 50 dias krijg je voor het bevestigen van je email adres. Het heeft helemaal niets met het evenement te maken. Het is natuurlijk wel dom om dat de mouse-over tekst voor dat trompetje te maken zoals jij nu bevestigt.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Zo missie reeks is klaar :D

Misschien is het ook handig om alvast alle opdrachten weer te geven zodat je er een beetje op voor kan bereiden. Meestal haal ik het niet omdat net voordat de missie begint ik net iets moeilijks heb behaald en dan moet je het in zo'n missie toevallig ook doen. Dus vaak zijn de missie onhaalbaar.

Tip: google even goed ;-) wil niet te veel spoilers gooien voor andere spelers.
 

DeletedUser10267

Guest
Het volgende mini event of te wel verhaallijn moet wel iets goeds brengen want anders sla ik het eens een paar keer over op sommige werelden.
Verkennen met een alternatief is leuk, sectoren bevechten met hun alternatief is ook leuk. Maar dat je dan uiteindelijk wel een provincie moet innemen zonder een alternatief vind ik dan weer minder.
Dan hoef je net zo goed die 2 alternatieven niet te doen.... Beetje naast de plank slaan gevalletje.
 

DeletedUser10111

Guest
Verkennen met een alternatief is leuk, sectoren bevechten met hun alternatief is ook leuk. Maar dat je dan uiteindelijk wel een provincie moet innemen zonder een alternatief vind ik dan weer minder.
Dan hoef je net zo goed die 2 alternatieven niet te doen.... Beetje naast de plank slaan gevalletje.
Het geeft wat minder problemen als je voor wat voor reden dan ook al een provincie verkend hebt (bijv een prinses die wat wil :p ).

Ik ben het met je eens dat op de huidige manier het nog steeds onmogelijk is om dit soort missiereeksen te doen zonder dat je geforceerd wordt om op den duur naar het volgende tijdperk over te stappen.
 
Bovenaan