Discussietopic lente evenement

DeletedUser10486

Guest
De nieuwe gebouwen zien er veelbelovend uit, maar ik vrees dat het een aardige stuiver gaat kosten om de volledige set te bemachtigen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wat groot de gehele constellatie bij elkaar maar wel erg mooi.
Ook vind ik de materie wat complex gemaakt: hoe die gebouwen interactie moeten hebben.
Daarentegen, juist daardoor, ontegenzeggelijk uniek.
Ik heb ze op beta en ik heb nog geen verleiding gevoeld ze neer te zetten.
Er is redelijkerwijs, vooral door de termijn dat het evenement loopt en de constructie ervan, best aan de verschillende onderdelen te komen trouwens soms ook tegen wil en dank.
 
Het ziet er erg veelbelovend uit en de interactie tussen de gebouwen is een mooie nieuwe feature. Het doel wordt uiteraard om de hele tuin compleet te krijgen en dat zal wel weer een emmer diamanten gaan kosten, maar goed... de makers moeten ook betaald worden. :-D

Ik heb er zin in!
 

Mr.Quib

Actief lid
Jammer dat al die gebouwen een weg nodig hebben, je kunt dit niet makkelijk in een hoekje plaatsen of zo.
 

DeletedUser10587

Guest
Ik vond het Carnaval evenement tegenvallen, maar dit lijkt me echt een enorm leuk evenement! Ik ga zeker mijn best doen voor de 5 gebouwen en maak daar graag ruimte voor zodra ik ze binnen heb kunnen slepen :) Ze zien er prachtig uit en de bonussen, bij plaatsing aan elkaar, zijn ook niet te versmaden ;-)
 

DeletedUser10111

Guest
en die hebben hetzelfde formaat (beide bijvoorbeeld 2x3), zodat ze op tegenoverliggende hoeken geplaatst moeten worden?
 

mcsp

Actief lid
ja ... je kan dus kiezen voor parallelle wegen of wegen die haaks op elkaar staan ...
 

DeletedUser

Guest
Slechts 2 van de 5 gebouwen hebben een weg nodig

Dat maakt nog steeds niet echt veel verschil, want je kan ze maar op 1 manier combineren. Het complete gebouw moet tussen 2 wegen liggen.
 

DeletedUser4100

Guest
Interessant event, interessant concept (sommige spelers van andere
spellen komt het combineren van set onderdelen wellicht bekend
voor), betere beloning.:)
De totale set neemt 5x5 ruimte in beslag, maar daarin tegen veel
beter dan bazaars. Het kost je een strookje ruimte meer. Totale
set biedt:
Tevredenheid (in OT 5.720)
+5% vuurkracht tijdens aanvallen
+5% meer verdedeging tijdens het verdedigen van je stad
Munten & voorraden / dag
5 fp's / dag
5 goederen / dag (1 van elk soort van het tp van je set)
medailles / dag
Dus voor dat strookje extra 3 fp's meer / dag, automatische
producties, nog wat muntjes/voorraden/medailles/goederen
nog wat tevredenheid en een militaire bonus. Geen slechte
deal.:cool: Voor de mensen die veel aandacht hebben voor het
uiterlijk van hun stad, als je de set compleet hebt, lijkt het
1 gebouw te zijn, hoewel het 5 gebouwen is.
Je krijgt al een mooie start met 3/5 gebouwen, aan het einde
van de 25 missies. Daarna nog 2x mazzel hebben. Hopelijk komen
er meer versies met dit concept, wat grotere die sterker zijn
zullen natuurlijk welkom zijn, maar op deze schaal is al geweldig.
 
ik begrijp nu dus wel waarom ik m'n setje op beta niet compleet heb, keizerlijke entree als 1e dagprijs, ja ja, dan heb je al lekker veel kans gehad om lampionnetjes te verzamelen o_O Ik hoop dat ie nog een keer langs komt
 

DeletedUser10587

Guest
ik begrijp nu dus wel waarom ik m'n setje op beta niet compleet heb, keizerlijke entree als 1e dagprijs, ja ja, dan heb je al lekker veel kans gehad om lampionnetjes te verzamelen o_O Ik hoop dat ie nog een keer langs komt

Ik kon redelijk wat quests achter elkaar doen en mijn eerste poging bij de gouden kist (25% kans op de K.E.) gaf me direct de keizerlijke entree. Misschien mazzel, maar ben er wel blij mee :))))
 

DeletedUser4100

Guest
ik begrijp nu dus wel waarom ik m'n setje op beta niet compleet heb, keizerlijke entree als 1e dagprijs, ja ja, dan heb je al lekker veel kans gehad om lampionnetjes te verzamelen o_O Ik hoop dat ie nog een keer langs komt
Je krijgt later vast weer een kans. Op Beta kwam die ook vaker langs, denk dat later hij nog
wel eens langs komt.
 
Bovenaan