Discussietopic herfst evenement 2018

Felair

Actief lid
Je kan zien dat het enorm leeft...

Raar, dat er nog geen feedback is op een evenement wat nog niet live is, hmm net alsof men nog niet de kans heeft gehad er aan deel te nemen of zo mysterieus hoor :p

Even de missie lijst gecheckt op de onofficiële wiki, maar afgezien van een verplicht sectortje lijkt het goed te doen :D kom maar op met die molen :)
 
Ik hoop dat ze dit herzien hebben na de testserver anders moeten we op dag 1 al stoppen met het event en dat zou zonde zijn.
Ik zou zelfs een paar diamantjes willen spenderen om dit te mogen overslaan.

AxKTfO.jpg
 
Laatst bewerkt:

Felair

Actief lid
Ik hoop dat ze dit herzien hebben na de testserver anders moeten we op dag 1 al stoppen met het event en dat zou zonde zijn.
Ik zou zelfs een paar diamantjes willen spenderen om dit te mogen overslaan.

AxKTfO.jpg

Hmm ja is het is een aantal evenementen goed gegaan maar nu zit er weer een tussen inderdaad en nu ook nog eens in de eerste 5 welke je eerst moet doen voordat je de rest unlocked. Gezien morgen het evenement er al is heb ik niet veel hoop dat ze dit aanpassen voordat je hier tegenaan gaat lopen.

Ik heb zelf nog wel genoeg speling op de kaart ook al loop ik al 2 TP's vooruit inmiddels maar ik snap dat het voor veel mensen lastig kan zijn.
Tech vrijspelen zit er godzijdank zover niet in want dat zou een nog groter probleem zijn maar dit is ook best vervelend.
 
Ik hoop dat ze dit herzien hebben na de testserver anders moeten we op dag 1 al stoppen met het event en dat zou zonde zijn.
Ik zou zelfs een paar diamantjes willen spenderen om dit te mogen overslaan.

AxKTfO.jpg

Helaas...
Geen herfst event dus.
Ik snap niet dat Innogames zo'n soort missie er toch weer ingestopt heeft. Een tijdje ging het goed en boden ze alternatieven maar blijkbaar zijn ze alweer vergeten hoe de spelers denken over het moeten vrijspelen van sectoren. Zonde.
Fingers crossed dat we wel een goed halloween event krijgen.
 

DeletedUser4100

Guest
Heel fijn dat het systeem om alle 3 de meest gewilde specialiteiten
aan te bieden en het event gebouw niet groter te laten worden. De
molens zijn erg mooi en compact.:) Naast dat ze fantastische producties
aanbieden. Zodoende is iedereen die de missies doet in princiepen instaat
een molentje van lvl 7 te krijgen en specialiteit te kiezen die hem/haar
het beste staat.:D
 

Kekkeltje91

Actief lid
Dit event ziet er goed te doen uit. 5x de hoofdprijs winnen en de missiereeks doen en je bent er. Met alle ingredienten die je onderweg krijgt en dagelijks e.d. moet ook de hoofdprijs halen niet zo'n probleem zijn.
Tot nu toe ziet het er goed uit!
 

Felair

Actief lid
Puntje van kritiek is wel dat je bij de dagelijkse uitdagingen een ingrediënt als optie erbij hebt gekregen om te winnen.

Waar je normaal dus altijd 30FP krijgt als deze optie weer eens voorbij komt kan je nu dus ook pech hebben...
Minder leuk ook voor mensen die bepaalde setjes proberen te winnen want die kans is nog iets kleiner nu.
Het was beter geweest, denk ik, dat je bij de dagelijkse uitdaging naast de gewone beloning als extra win mogelijkheid kans hebt op een ingrediënt.

Zojuist dus lekker een ingrediënt gewonnen in plaats van 30FP xD
 

Kekkeltje91

Actief lid
Misschien is het puur toeval. Maar in de app (via telefoon) heb ik met de incidenten nog 0 ingrediënten gevonden. Terwijl ik op de desktop ze continue vind. Kan het kloppen dat je in de app niks krijgt?
 

Kekkeltje91

Actief lid
Durf het bijna niet hardop te zeggen maar ik heb de molen al compleet met wel heel weinig moeite... Ben bij missie 60 (dus de 3 upgrades binnen) en vandaag met de surken krimpkit vol ervoor gegaan (6x gewonnen overigens :D) en daarmee ook gelijk 3 upgrades binnen vanuit de hoofdprijs. Ga vanavond dus een mooie molen in mijn stad neerzetten, rustig het event uitspelen en aan het einde de restjes opmaken aan een leuke dag prijs.

p.s. ik heb nog steeds geen ingrediënten gevonden via de app :p
 

DeletedUser11060

Guest
je kan meer upgrades verdienen dan nodig zijn voor 1 molen, zeker als je ook nog dia's gaat gebruiken, zou dat betekenen dat er extra molens zijn te winnen in de dagprijzen de komende dagen?
Anders heb je er ook niks aan :)
 

DeletedUser4100

Guest
je kan meer upgrades verdienen dan nodig zijn voor 1 molen, zeker als je ook nog dia's gaat gebruiken, zou dat betekenen dat er extra molens zijn te winnen in de dagprijzen de komende dagen?
Anders heb je er ook niks aan :)
Een van de hoofdprijzen is een molen. Op de testserver zijn geen molens als dagprijs te winnen
geweest, ook geen extra upgrades. Wel zijn elke 2 hoofdprijzen 1 upgrade voor een molen. Dit
zegt echter niet alles; Inno gooit misschien nog upgrades of een molen in de dagprijzen.
 

DeletedUser9220

Guest
Wat ik vooral erg jammer vind bij de afgelopen evenementen is dat je met een x-aantal in de hoogste divisie kunt komen, maar dat ze die divisies tijdens het event steeds aanpassen en je behoorlijk meer nodig hebt om hoog te scoren.
Ik keek gisteren bijvoorbeeld naar de divisies voor bakken en zag dat je tot 30 in 'hobby' zat en vanaf 30 in 'stagiair'. En vanaf 97+ in de hoogste divisie. Dat is nu allemaal aangepast en nu zit je pas vanaf 112+ in de hoogste divisie :S
 

DeletedUser4100

Guest
Wat ik vooral erg jammer vind bij de afgelopen evenementen is dat je met een x-aantal in de hoogste divisie kunt komen, maar dat ze die divisies tijdens het event steeds aanpassen en je behoorlijk meer nodig hebt om hoog te scoren.
Ik keek gisteren bijvoorbeeld naar de divisies voor bakken en zag dat je tot 30 in 'hobby' zat en vanaf 30 in 'stagiair'. En vanaf 97+ in de hoogste divisie. Dat is nu allemaal aangepast en nu zit je pas vanaf 112+ in de hoogste divisie :S
Dat komt omdat divisies afhankelijk zijn van de punten die anderen halen. Het is
steeds de top X% van wat anderen gehaald hebben.;)
Top 50% Top 20% Top 5% Top 1%
Dit zijn topscores en zullen dus altijd naar boven worden bijgesteld, naarmate het
event vordert. Wellicht om spelers meer aan te moedigen (veel) geld in het spel
te steken.
 

DeletedUser11734

Guest
Ik won zojuist de "Upgrade voor cidemolen", hartstikke leuk natuurlijk, maar wat heb ik hieraan als ik de cidermolen niet heb, en deze volgens mij ook niet meer kan krijgen?
 

Kekkeltje91

Actief lid
je kan meer upgrades verdienen dan nodig zijn voor 1 molen, zeker als je ook nog dia's gaat gebruiken, zou dat betekenen dat er extra molens zijn te winnen in de dagprijzen de komende dagen?
Anders heb je er ook niks aan :)
Moet zeggen dat ik de molen niet echt intressant genoeg vind om er dia's tegenaan te gooien.
 
Bovenaan