Discussietopic: Halloween 2023

blafke

Actief lid
Blij dat ik al zo goed als gestopt was met spelen vóór deze shit. Veel te complex veel te moeilijk. Nu ja als ze bij Inno het doel nastreven om per wereld maar een paar honderd spelers meer over te houden dan zijn ze wel heel goed bezig.
 

kaluha

Lid
Je kunt er ook 1 of 2 spelen en de 3de daar laten? Je komt waarschijnlijk niet waar je wilt, maar je kunt de spel dan op momenten spelen die je dan uitkomen.
Ik bedoel dat het spel beter 1 (of hooguit ) 2 kaartdekken in totaal zou moeten zijn. Dat betekent dat daar de prijzen ook op aangepast moeten worden. Dus dat je als je het speelt, je dan ook het gebouw kan winnen. Nu kost het zoveel tijd en moeite om de dekken te spelen...ook als je ze niet allemaal uitspeelt. De lol gaat eraf als je meerdere werelden hebt en overal minstens een uur per dag bezig bent om de spellen te spelen en de opdrachten te doen enz.
 
Zoveel tijd kost het toch ook niet om zo'n deck te spelen? En gewoon toffe prijsjes ook, zonder dat het heel veel moeite kost. Dacht dat we nu juist superveel tijd over hadden op foe, want we hebben niks meer te doen vanwege de 80%.

Ga niet altijd evengoed op veranderingen en ben dan ook weleens negatief, maar kan alleen maar toejuichen dat inno wat vernieuwing in het spel steekt de laatste tijd. Genoeg te doen, zonder dat het continue hetzelfde oeverloze geklik is waar je niet bij na hoeft te denken. En als een event je niet ligt, gewoon overslaan lijkt me, er komen er (meer dan) genoeg voorbij ;)
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje aan Inno en support;
Zijn die kisten met speciale eenheden, waar je totaal niets aan hebt en de antiekboer wil ze ook niet hebben, in de aanbieding?
Je wordt onderhand doodgegooid met die rommel.
 
Even een vraagje aan Inno en support;
Zijn die kisten met speciale eenheden, waar je totaal niets aan hebt en de antiekboer wil ze ook niet hebben, in de aanbieding?
Je wordt onderhand doodgegooid met die rommel.
Niks mis met gratis schurken toch? En die kampioenen die erin zitten zijn ideaal voor 'rekruteer x van je eigen tijdperk' opdrachten. Het is maar net waar je je aan wilt storen
 

Buum Jansma

Nieuw lid
Afgezien van het feit dat het niet het beste evenement is valt het ook op dat je een heleboel FP's krijg en geen enkel bouwmateriaal of munten????
Ik ben na een paar jaar weer terug in Foe en heb nog geen grote gebouwen waar ik FP's in kan pompen ofwel moeite om mijn FP's te gebruiken omdat ik een chronisch tekort heb aan munten en bouwmaterialen.....
 

dhaes

Lid
Ik bedoel dat het spel beter 1 (of hooguit ) 2 kaartdekken in totaal zou moeten zijn. Dat betekent dat daar de prijzen ook op aangepast moeten worden. Dus dat je als je het speelt, je dan ook het gebouw kan winnen. Nu kost het zoveel tijd en moeite om de dekken te spelen...ook als je ze niet allemaal uitspeelt. De lol gaat eraf als je meerdere werelden hebt en overal minstens een uur per dag bezig bent om de spellen te spelen en de opdrachten te doen enz.

Ik begreep het heel goed toen je het de eerste keer schreef. Maar je begrijpt dat je voorstel de gehele structuur van steen papier schaar in laat storten waar het in deze evenement om draait?

Voor de rest: De evenement is goed zoals het is, en hoogst waarschijnlijk niet gebouwd voor spelers die op meerdere wereld spelen. Sorry dat ik het zeg, maar je hebt naar mijn idee een luxeprobleem. Misschien moet je je verwachtingen bijstellen, i.p.v. van de resultaat van je keuzes de verantwoordelijkheid van een ander maken?
 
Laatst bewerkt:
Ik begreep het heel goed toen je het de eerste keer schreef. Maar je begrijpt dat je voorstel de gehele structuur van steen papier schaar in laat storten waar het in deze evenement om draait?

Voor de rest: De evenement is goed zoals het is, en hoogst waarschijnlijk niet gebouwd voor spelers die op meerdere wereld spelen. Sorry dat ik het zeg, maar je hebt naar mijn idee een luxeprobleem. Misschien moet je je verwachtingen bijstellen, i.p.v. van de resultaat van je keuzes de verantwoordelijkheid van een ander maken?
Niet gebouwd voor spelers die op meerdere werelden spelen. Ik speel al sinds de GS nog maar op 1 wereld. Maar dit event is verschrikkelijk voor mij zoals ik al eerder schreef. zodra ik het event open krijg ik hoofdpijn van alle drukte in dat schermpje. En er zijn meer mensen die dat bevestigden. Dus om maar te schrijven dat het puur is voor mensen die op alle werelden spelen? Geen idee wat dat ermee te maken heeft
 
Met sommige events knal je in 20 minuten de opdrachten erdoor tot aan de dagelijkse. Vervolgens wachten tot er een boeiende dagprijs voorbij komt en daar alles op inzetten, kan het dus wel volgen dat je dit event niet op meerdere werelden speelt.

Lees eigenlijk overal (behalve hier) positieve reacties. Leuke prijzen bij het verslaan van kerkers, makkelijk te verkrijgen dagprijzen. Fp/goederen in overvloed. Heb er op G veel aan in elk geval, helemaal top.

Waar ik echter wel tegenaan loop, zijn al die 1x1 gebouwtjes (zeker met de vonkjes erbij nu) en je motivaties tekort komt. Maar zie ook wel meer gebouwen de laatste tijd die zelfhulp kitjes geven (waar we eerder klaagden dat ze waardeloos zijn :p). Dat mogen er van mij nog wel iets meer worden de komende events.

(Nog beter als de app spelers ook gewoon op 'de knop' kunnen drukken, maar dat gaat niet gebeuren denk ik zo)
 
Laatst bewerkt:

dhaes

Lid
Niet gebouwd voor spelers die op meerdere werelden spelen. Ik speel al sinds de GS nog maar op 1 wereld. Maar dit event is verschrikkelijk voor mij zoals ik al eerder schreef. zodra ik het event open krijg ik hoofdpijn van alle drukte in dat schermpje. En er zijn meer mensen die dat bevestigden. Dus om maar te schrijven dat het puur is voor mensen die op alle werelden spelen? Geen idee wat dat ermee te maken heeft
Gezien ik op Kaluha en zijn argumenten reageerde, waren de opmerkingen van mij ook naar hem gericht.

Dus rustig alstublieft.

Ik kan snappen dat het voor je niet prettig is om het te spelen door de drukte. Eventueel zouden ze meer achter een knopje kunnen plaatsen zodat het visueel minder overprikkelend is. Voor de rest zou je eventueel deze evenement kunnen overslaan omdat het zulke reacties bij je oplevert. Als voldoende spelers het opmerken dat het te druk en onoverzichtelijk is, zouden ze dat eventueel ook kunnen meenemen naar een volgend evenement.
 
Laatst bewerkt:

dhaes

Lid
Met sommige events knal je in 20 minuten de opdrachten erdoor tot aan de dagelijkse. Vervolgens wachten tot er een boeiende dagprijs voorbij komt en daar alles op inzetten, kan het dus wel volgen dat je dit event niet op meerdere werelden speelt.

Lees eigenlijk overal (behalve hier) positieve reacties. Leuke prijzen bij het verslaan van kerkers, makkelijk te verkrijgen dagprijzen. Fp/goederen in overvloed. Heb er op G veel aan in elk geval, helemaal top.

Waar ik echter wel tegenaan loop, zijn al die 1x1 gebouwtjes (zeker met de vonkjes erbij nu) en je motivaties tekort komt. Maar zie ook wel meer gebouwen de laatste tijd die zelfhulp kitjes geven (waar we eerder klaagden dat ze waardeloos zijn :p). Dat mogen er van mij nog wel iets meer worden de komende events.

(Nog beter als de app spelers ook gewoon op 'de knop' kunnen drukken, maar dat gaat niet gebeuren denk ik zo)

Als je weet hoe t evenement speelt, kom je om in de prijzen.

Ik merk wel dat de mensen die aan het klagen zijn, ook een geschiedenis hebben van klagen (dank je bericht historie). Ik ben hun reviews min of meer een beetje gaan nemen met een korreltje zout.
 

dhaes

Lid
Dankzij al die klachten worden er wel dingen veranderd.
Semi-correct. Er veranderen dingen door de constructieve feedback op de beta forums, en de constructieve feedback door spelers op alle servers. Ik doel echt op de geklaag van spelers in dit bericht en een geschiedenis van (onbehulpzaam) geklaag.

Maar goed, ben een beetje aan het afdwalen: Nog 8 dagen te gaan en t ziet er voor nu al uit alsof ik in goud ga eindigen.
 
Laatst bewerkt:
Ik geef normaal best wel wat geld uit voor een evenement maar dit keer echt te veel en ik eindig nog niet eens met een mooi gebouw dus overweeg er mee te stoppen 180 euro heb ik uitgegeven en nog niet eens in zilver.
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik geef normaal best wel wat geld uit voor een evenement maar dit keer echt te veel en ik eindig nog niet eens met een mooi gebouw dus overweeg er mee te stoppen 180 euro heb ik uitgegeven en nog niet eens in zilver.
Als je 180 euro hebt uitgegeven en niet eens in zilver zit dan speel je het fout. Ik heb 0 euro uitgegeven en zat bijna in goud.

Als je Dieven had gespaard en deze tegen de eindbaas had gebruikt, en als je dagelijks 3 kerkers deed, had je heel gemakkelijk in de zilveren divisie kunnen eindigen
 

Biervent

Actief lid
Als je 180 euro hebt uitgegeven en niet eens in zilver zit dan speel je het fout. Ik heb 0 euro uitgegeven en zat bijna in goud.

Als je Dieven had gespaard en deze tegen de eindbaas had gebruikt, en als je dagelijks 3 kerkers deed, had je heel gemakkelijk in de zilveren divisie kunnen eindigen
Wel, ik doe 3 kerkers per dag. Ik spaar ook de dieven voor de eindbaas. Ik heb dan wel geen 180 euro uitgegeven, maar wel ongeveer 25 euro. En toch kan ik geen zilver halen.
Die 25 euro is overigens aan gezondheid potjes.
Als ik de zombie stapel moet kiezen om de weerwolven te domineren krijg je de eindbaas die weerwolf is, maar er zitten bij mij standaard 7 vampier kaarten in die zombies domineren. En dat is eigenlijk bij elke stapel zo.
 
Ik heb helemaal niets met Halloween en was niet eens van plan dit evenement mee te doen. Maar ik kies er nu voor om de dagelijkse beloning van 150 tanden te gebruiken en verder niets. Het gegeven dat het een kaartspelletje is, heeft me omgebogen, maar ik wil er niet te veel energie in steken omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb. Het concept is dus wel leuk wat mij betreft, maar in plaats van weerwolven en vampiers heb ik liever houthakkers, mijnwerkers en handelaars (zeg maar wat).
Heb wel twee gouden vonktorentjes nu, dat vind ik dan nog wel grappig, de rest verwijder ik zodra het kan en het sommige prijzen claim ik niet omdat ik niet alsnog die dingen wil moeten bouwen om ze te verwijderen.
 

53 K-Aman

Actief lid
Ik heb helemaal niets met Halloween en was niet eens van plan dit evenement mee te doen. Maar ik kies er nu voor om de dagelijkse beloning van 150 tanden te gebruiken en verder niets. Het gegeven dat het een kaartspelletje is, heeft me omgebogen, maar ik wil er niet te veel energie in steken omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb. Het concept is dus wel leuk wat mij betreft, maar in plaats van weerwolven en vampiers heb ik liever houthakkers, mijnwerkers en handelaars (zeg maar wat).
Heb wel twee gouden vonktorentjes nu, dat vind ik dan nog wel grappig, de rest verwijder ik zodra het kan en het sommige prijzen claim ik niet omdat ik niet alsnog die dingen wil moeten bouwen om ze te verwijderen.
Ik heb het als een welkome boost voor het antiquariaat ervaren.
 
Bovenaan