Discussietopic Halloween 2019

Deze heeft zo te zien de game mechanics van het archeologie-evenement van een tijd je terug en dat was superleuk. Dus ik ben wel weer hyped.
Die boeken die je kan vinden voor extra missies voegen vast ook wel weer wat moois toe.
Nu maar eens kijken of ik nog een 5x5 plekje in m'n stad kan vrijmaken. :)
 

Markus

Actief lid
dat gesticht ga ik zeker scoren (kan ik wel wat vervelende persoontjes in kwijt gehehehe), maar een paar donkere doorgangen verzamelen is ook wel een leuk plan denk ik (zeker als ze ook als dagprijs voorbij komen).
 

Atokirina

Actief lid
Ik vroeg me af of ik ergens kon zien welke dagelijkse beloningen er zo allemaal zijn.

Het zou ontzettend interessant zijn om dat te weten.
 

Markus

Actief lid
dat zijn de dagelijkse beloningen van de beta, die van de live server zijn nog niet bekend. de volgorde klopt niet, maar als het goed is zouden dit idd wel de items moeten zijn die voorbij komen.

hoeft niet zo te zijn; inno staat het vrij om te besluiten bepaalde gebouwen die in beta langskwamen niet op live te zetten, en daar in plaats van andere gebouwen aan te bieden.
 

Markus

Actief lid
Gaan we er dia's op wedden dat dit niet het geval zal zijn?
het is eerder gebeurd; maar uiteraard hoop ik ook dat ze donkere doorgang aanbieden straks, hij zit immers ook al in de antiquair veilingen.

Edit: even hierop terugkomend, in de live chat met de game devs gisterenavond was de donkere doorgang toegezegd als een dagprijs in dit event; wanneer het zover is weten we dus nog niet maar kan niet lang duren gezien de meesten 2x langskomen en we bijna halverwege de tijdsduur zitten
 
Laatst bewerkt:

Tigertjheu

Actief lid
Zucht, een boek al 10 maal opgelost, maar het gouden is onvindbaar....
Screenshot_96.png
 

PrivateHead

Actief lid
Zucht, een boek al 10 maal opgelost, maar het gouden is onvindbaar....
Bekijk bijlage 2333

Je bent niet de enige Tigertjheu,

Bovenste rij boeken heb ik 7 - 3 - 7 - 9 keren voltooid
Onderste rij boeken heb ik 1 - 3 - 2 - 0 keren voltooid

Ik begin bijna aan de nieuwe serie van het "Verlaten Gesticht", wil ik graag ook even kwijt dat het van de zotte is dat het laatste boek dan nog steeds niet aanwezig geweest is.
 

DeletedUser13612

Guest
Je bent niet de enige Tigertjheu,

Bovenste rij boeken heb ik 7 - 3 - 7 - 9 keren voltooid
Onderste rij boeken heb ik 1 - 3 - 2 - 0 keren voltooid

Ik begin bijna aan de nieuwe serie van het "Verlaten Gesticht", wil ik graag ook even kwijt dat het van de zotte is dat het laatste boek dan nog steeds niet aanwezig geweest is.
Dat laatste boek had ik als eerste, ik vind de 2 ervoor nog niet.
Plots verschijnt dan er weer een mogelijkheid om diamanten te kopen en daar krijg je dan weer snoepjes bij :D.
Ik zie wel hoever ik geraak in deze zonder extra diamanten.
 
Bovenaan