Discussietopic Halloween 2018

DeletedUser3120

Guest
Klopt het dat als je een missie in het event al voltooid hebt als die komt (bijvoorbeeld verover x sectoren als je alles al veroverd hebt) dat je het tweede gedeelte van het verhaaltje dat bij elke missie hoort niet te zien krijgt (lijkt in ieder geval zo te zijn bij het spelen op de PC)?
En dat brengt mij op een oud punt wat betreft de historische of verhaal missies, ik zou ze graag na afloop ergens helemaal na willen kunnen lezen. Ook nu heb ik weer, toen ik op de tablet speelde, soms te snel naar de volgende missie gedrukt, waardoor ik hier en daar wat stukjes van het verhaal heb gemist. Jammer.
 
En dat brengt mij op een oud punt wat betreft de historische of verhaal missies, ik zou ze graag na afloop ergens helemaal na willen kunnen lezen. Ook nu heb ik weer, toen ik op de tablet speelde, soms te snel naar de volgende missie gedrukt, waardoor ik hier en daar wat stukjes van het verhaal heb gemist. Jammer.

+1, ook op PC heb ik dit.
Misschien kan hiervoor een hoekje op het Forum geopend worden waar alle missie-verhalen nagelezen kunnen worden.
 

DeletedUser4100

Guest
Klopt het dat als je een missie in het event al voltooid hebt als die komt (bijvoorbeeld verover x sectoren als je alles al veroverd hebt) dat je het tweede gedeelte van het verhaaltje dat bij elke missie hoort niet te zien krijgt (lijkt in ieder geval zo te zijn bij het spelen op de PC)?
En dat brengt mij op een oud punt wat betreft de historische of verhaal missies, ik zou ze graag na afloop ergens helemaal na willen kunnen lezen. Ook nu heb ik weer, toen ik op de tablet speelde, soms te snel naar de volgende missie gedrukt, waardoor ik hier en daar wat stukjes van het verhaal heb gemist. Jammer.
Klopt maar de meeste missies hebben alternatieve opties. Als je op pc speelt en je een missie automatisch af hebt,
kan je op een pijltje boven het portret van de missie gever klikken. Dan krijg je het andere deel van het verhaal
te zien. Anders even FoE herladen.
+1 voor de suggestie. Zoude erg fijn/mooi zijn als bij de eindbeloning een item is dat in een apart vakje van je
inventaris komt, waarin je het verhaal opnieuw kunt lezen. Nu moet je steeds screenshots maken als je het
hele verhaal opnieuw wilt lezen.
 
Nou, dat plezier was heel snel over. Als opdracht kun je kiezen om OF een heel groot leger te verslaan OF een complexe onderhandeling te voltooien. Tot op heden vond ik de speciale evenementen leuk, maar hier stop ik mee.
Jammer, weer een spel naar de kl*ten.

Ik zou graag zien dat je je kunt afmelden voor een event zodat dat niet meer op je scherm zichtbaar is.
 

DeletedUser3120

Guest
Klopt maar de meeste missies hebben alternatieve opties. Als je op pc speelt en je een missie automatisch af hebt,
kan je op een pijltje boven het portret van de missie gever klikken. Dan krijg je het andere deel van het verhaal
te zien. Anders even FoE herladen.

Ik heb het geprobeerd met het pijltje, maar dat werkte niet. Ik zal een volgende keer kijken of FOE herladen wel werkt.

+1 voor de suggestie. Zoude erg fijn/mooi zijn als bij de eindbeloning een item is dat in een apart vakje van je
inventaris komt, waarin je het verhaal opnieuw kunt lezen. Nu moet je steeds screenshots maken als je het
hele verhaal opnieuw wilt lezen.
En niet vergeten natuurlijk om die screenshots te maken. ;)

Ik heb 2,5 jaar geleden het idee ook al geopperd, en het heeft toen ook de stemming gehaald, jammer dat ze er nog steeds niets mee gedaan hebben, want zo te zien ben ik niet de enige. Het idee van je eindbeloning klinkt interessant, hoewel ik ook best het verhaal zou willen kunnen teruglezen als ik het niet helemaal heb uitgespeeld.
 

DeletedUser11734

Guest
Nou, dat plezier was heel snel over. Als opdracht kun je kiezen om OF een heel groot leger te verslaan OF een complexe onderhandeling te voltooien. Tot op heden vond ik de speciale evenementen leuk, maar hier stop ik mee.
Jammer, weer een spel naar de kl*ten.

Ik zou graag zien dat je je kunt afmelden voor een event zodat dat niet meer op je scherm zichtbaar is.

Dan ben je al verder gekomen dan mij, ik loop al vast bij "Verdwaald in het woud - deel 1": Versla dit kleine leger OF Los deze eenvoudige onderhandeling op.
Ik kan meestal maar 2 of 3 keer per dag een paar minuten online zijn en had net mijn leger al elders gebruikt dus het duurt een paar dagen voordat ik weer wat manschappen voor die optie heb, en van die onderhandelingen snap ik echt helemaal niks van :(
Het lijkt er op dat ik na Elvenar ook met dit spel ga stoppen want je bent gewoon veel te veel afhankelijk van medespelers, voor solo spelers is hier geen ruimte.
 

Felair

Actief lid
Bij missie 46: Librarian: "Complete 1 other quest"
Vind hij een dagelijkse missie niet goed :( terwijl dat toch ook een andere missie is.....

Nou ja er staat dagelijkse uitdaging en niet dagelijkse missie, ik denk dat het zo bedoeld is, ik weet niet of bij andere missies wel meetelt eigenlijk.
Maar je kan altijd een van herhaalmissies draaien dat is lekker makkelijk toch :)
 
Nou ja er staat dagelijkse uitdaging en niet dagelijkse missie, ik denk dat het zo bedoeld is, ik weet niet of bij andere missies wel meetelt eigenlijk.
Maar je kan altijd een van herhaalmissies draaien dat is lekker makkelijk toch :)

Ik heb natuurlijk ook gewoon een herhaalmissie gepakt... maar het verbaasde me eigenlijk gewoon :)
Ben al klaar met het evenement... Het lab en die donkere doorgang staan netjes in mijn stadjes
 

DeletedUser12610

Guest
Kom met het Halloween spel niet verder dan opdracht 8 krijg de onderhandeling niet opgelost en ook het leger niet verslagen
 
Bovenaan