Discussietopic Halloween 2016

DeletedUser10486

Guest
Ja, de nieuwe spelers krijgen een gewoon klein kerkhof. Nog een paar jaar, en de gevorderde spelers krijgen een kerkhof dat zo groot is als de halve stad. :)
Al mijn tevredenheid komt van wegen en GG's, dus ik heb dat ding alvast niet nodig.
 

DeletedUser10540

Guest
Hoe laat? Is nu al bijna 01:00 uur en ... niks. Eng hoor (is vast de bedoeling):eek:

Ik maak het huis niet schoon nu, die spinnewebben en dat stof horen bij de Halloween decoratie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Evenementen starten rond de middag, niet in het putje van de nacht. Ook bij Innogames slapen ze graag 's nachts.
Enfin, we zijn bezig nu.

Ze hebben de opdrachten blijkbaar gemakkelijker gemaakt. De vorige jaren waren de omschrijvingen blijkbaar "te moeilijk" voor sommige spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6821

Guest
Vraagje

Als je een oud kerkhof in je inventaris hebt staan, krijg je dan ook de upgrade na voltooien evenement ?
 

DeletedUser10486

Guest
"bouw een cultureel gebouw van jouw tijdperk". Dat kan problematisch zijn als je in het begin van een tijdperk zit, en de eerste cultuurtech nog een eind weg... Ik heb ofwel 90 FP's nodig om een tech te onderzoeken, ofwel 600 diamanten voor een Zeppelin.
 

DeletedUser9128

Guest
^ Moest AT worden voor het 'onderzoek een tech missie' en cultureel gebouw is voor mij ook niet te doen. Valt een kerkhof onder cultureelgebouw? dan zou ik evt renokit en gebouw terug in inventaris kunnen gebruiken.. want 1000fp en flink wat goedjes gaat hier niet lukken. Tips zijn welkom
 

midas89

Actief lid
Ja kerkhof is een cultureel gebouw.
Veel mensen zullen ook nog wel wat waardeloze zandkastelen in hun inventaris hebben van het zomer evenement. Die komen dan toch nog van pas ;)
 

DeletedUser10486

Guest
Als een tijgerrots een cultuurgebouw is, zou ik dat ook zo kunnen doen: plaatsen, renokit, terug in inventaris zetten en dan weer bouwen...
 

DeletedUser6877

Guest
T jammere is dat het niet meer zo leuk is als eerst met al die leuke raadsels, echt een tegenvaller
 

DeletedUser10111

Guest
"bouw een cultureel gebouw van jouw tijdperk". Dat kan problematisch zijn als je in het begin van een tijdperk zit, en de eerste cultuurtech nog een eind weg... Ik heb ofwel 90 FP's nodig om een tech te onderzoeken, ofwel 600 diamanten voor een Zeppelin.
:O Ik heb nog 186 fp nodig daarvoor, en dan heb ik nog niet eens ruimte om het ook nog te bouwen.
 

DeletedUser1932

Guest
Voeg er één toe aan je rijk....
Grrrr, op A zo gelukt... weet het voor B nu ff niet.
Ff wat dingetjes proberen :p
 
Bovenaan