Discussietopic grootse gebouwen bijlagen

DeletedUser

Guest
De combinatie GG bijlage en uitleg waarom je die plaatst is niet logisch. De teller van de attachement loopt real time mee. Als ik hem dus plaats met bijvoorbeeld de uitleg dat er nog wat te verdienen valt voor spelers die bijdragen dan kan die uitleg al; in no-time achterhaald zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jovayana

Actief lid
Je uitleg van combinatie GG bijlage is niet logisch, als jij handmatig schrijft in deze GG valt wat te verdienen gaat iedereen blijven gaan kijken tot er een nieuwe melding is, met attachement zie je onmiddellijk of het nog geld of alweer een nieuw level is juist omdat de teller meeloopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Mr.Quib

Actief lid
Op zich fijn en handig, maar de bijlage wordt meteen verzonden, ipv toegevoegd, hierdoor kun je geen aanpassingen meer maken.

Ik zou het fijner vinden als het werkt als een echte bijlage, dus na het toevoegen van de GG alsnog op 'verzenden' moeten klikken om het te versturen en de mogelijkheid om aanpassingen te maken.

Ook valt tekst tijdens het typen weg achter het bijlage pictogram.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10111

Guest
Ik heb steeds de neiging om op het GG te klikken als ik het wil bezoeken (net als klikken op een gilelid om naar zijn stad te gaan, of zo), maar de knop zit aan de andere kant van de bijlage.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat het bezoeken van de stad is verdwenen. In ons gilde zijn we in de FP kettingen overgestapt op de bijlages, en het is nu meer overmaken via de giro, dan het zelf brengen van je FPs is.
Ik had zo nu en dan wel even de neiging om even rond te kijken, terwijl ik zocht naar de GG, maar dat is er niet meer bij zo.
 

DeletedUser10486

Guest
Stad bezoeken? Dat hoefde al lang niet meer. Je kan ook op het fotootje klikken - grootste gebouwen - betreffende GG openen. De nieuwe bijlage spaart 2 clicks uit, dat is alles.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat het bezoeken van de stad is verdwenen.

Dat is niet verdwenen. In het bericht klik je op de avatar. Dan krijg je het lijstje met Grootse Gebouwen, Bericht sturen enz. Daar klik je nog eens op de avatar.
 

DeletedUser10111

Guest
Dat is niet verdwenen. In het bericht klik je op de avatar. Dan krijg je het lijstje met Grootse Gebouwen, Bericht sturen enz. Daar klik je nog eens op de avatar.
Ah, bedankt, dat ga ik proberen.
 
Bovenaan