Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

Het is een uitdaging om uw wereld om te bouwen om beide te kunnen spelen. Wat mogelijk is. Maar je moet even terug willen tactisch nadenken.

Jullie staan er ook niet voor open dat er mensen positief naar kijken. Wat is het verschil?

Jullie mogen het negatief vinden. Geen probleem. Succes dan om het spel niet te spelen.
Welk deel begrijp je nou niet joh ?

Jij moet de politiek in gaan, veel praten en niks zeggen :D
 

L Cypherus90

Actief lid
Welk deel begrijp je nou niet joh ?

Jij moet de politiek in gaan, veel praten en niks zeggen :D
Welk deel begrijp je nou niet joh?

IK ben positief erover. IK vind het goed. IK vind het een uitdaging om uit te zoeken hoe ik alles al vechtend uit kan spelen.

Het kan me geen barst schelen wat anderen denken of vinden.

Het is MIJN spel dat ik speel.

Jullie MOGEN het oneens zijn maar ik MAG het ook oneens zijn met jullie.

Nogmaals.Dit topic is niet om mij van gedachte te doen veranderen. Dat lukt toch niet. Dus back on topic.
 

L Cypherus90

Actief lid
Waarom reageer je dan telkens , hou dan op en laat iedereen zijn mening hebben , jij de jouwe en wij de onze , waarom moeten we dat steeds herhalen.
Omdat jullie mij steeds taggen en willen dat ik terug kom.

Ik laat iedereen in zijn mening. Dat is het verschil tussen ons.

Jij kan niet aanvaarden dat ik het wel positief vind. Ik kan het wel aanvaarden dat jij het negatief vind.

Stop met mij te taggen of over mij te praten en dan hoef ik niet terug te komen. Simpel.
 
allemaal een fijne koningsdag toegewenst....of je nu wel of niet level 5 leuk vind.
we blijven allemaal foe-pelers...zo..oook eens een politiek-correcte uitspraak gedaan op het forum.
misschien krijg ik wel een lintje nu...verdien het eigelijk wel.
hoorde uit betrouwbare bron dat inno extra bandbreedte op internet heeft aangekocht speciaal om mijn ijlen-lange niets zeggende en onbeduidende onzinnige mails kwijt te kunnen op forum..int spel..bij support en de sociaal media..
ow ja..on -topic blijven.....euhm...leuk man dat level 5 in gilde expeditie..lol
 

Tigertjheu

Actief lid
Enige wat mij nu irritatie opwekt is dat alle gebouwen +20% fp hebben.
Dit zou mooi zijn als het 10+2 aangaf ipv 12.
 

SonnyWeg

Actief lid
Hoorde dat innogames een naamsverandering gaat doorvoeren voor hun awardwinning game , het wordt nu " Fragments of Empire "
Als daardoor de waarde van de aandelen stijgen dan koop ik wel een aantal aandelen, kan ik beter doen dan dia kopen.
 
Ik handel vanaf de tweede helft van level 2. Vechten is niet zo mijn ding (ik verlies bijna altijd). Ik vind het trouwens meer lijken op geldklopperij, maar ja het moet ergens vandaan komen. Ik vind de prijzen tov hetgene je moet betalen zwak. Ik heb hem net uitgespeeld, maar het kost veel (bij het onderhandelen 63 pts per item (63 x 5 = 315 x 5 = 1575 zonder begin inzet). Ik denk dat de totaal score van de groep dan nu ook zelden boven de 100% komt. Ik zag bij de nr 1 al vlammen op 75%. Ik heb de laatste ronde ook geen diamanten verdiend. Het was volgens mij een "Free Game", althans in den beginne. Bovendien vind ik het ook niet eerlijk dat mensen die betalen in het zelfde klassement zitten als degene die niet betalen, volgens mij is dat "Competitievervalsing". Level 5 hoeft voor mij echt niet, ik heb hem 1x gespeeld en dat was de laatste keer ook.
 
Laatst bewerkt:
Proficiat aan Inno om van een leuk en ontspannend spel een ergerlijke ervaring te maken. De Belgische regering zou het niet beter kunnen.
Jullie baas, is dat toevallig "You will own nothing and be happy" Claus Schwaab?
 

SonnyWeg

Actief lid
Proficiat aan Inno om van een leuk en ontspannend spel een ergerlijke ervaring te maken. De Belgische regering zou het niet beter kunnen.
Jullie baas, is dat toevallig "You will own nothing and be happy" Claus Schwaab?

Inno is niet de enige die zelfdestructief bezig is. YT is ook bezig met "snode plannen" en dankzij Musk gaat het ook niet zo goed meer met twitter. Het lijkt wel een trend...
 

jovayana

Actief lid
Hoeveel waardeloze avatars zijn er in de expeditie op level 5, bij de eveneens waardeloze prestaties die in het stadhuis te zien zijn sta ik op 7/12 om gouden prestatie te halen, hoeveel zijn er nog daarna nog om het waardeloze icoontje van diamanten prestatie te halen ??? Wordt dat 24 of 36 of 48 ??
 
Het fragmenten icoon van gilde expeditie niv 4 fragmenten, laat zien dat je naast de terras boerderij en upgrade, ook nog iets anders kunt krijgen, wat lijkt op een wensput of fontein der jeugd en verklein kit,
Waarom kun je hier dan niet uit kiezen bij het plaatsen ?
 
Ik kan helaas niet meepraten over level 5 van de Gilde-expeditie, maar ben wel heel nieuwsgierig. Ik speel inmiddels, na 4 maanden lid te zijn, level 4 regelmatig uit. Level 4 is al best uitdagend, maar mijn stad kan het inmiddels dragen. Daarom ben ik ook heel nieuwsgierig naar level 5. In een reactie werd gezegd dat het bijna ondoenlijk is om level 2 in 1 dag uit te spelen (i.v.m. dagelijkse uitdaging), maar die begrijp ik dan weer niet goed. Level 2 vecht ik me vrij makkelijk doorheen. Mijn stad geeft me ruim 100% aanvals- en verdedigingsbonus, dat is meer dan voldoende om tot en met level 3 uit te spelen en delen van level 4 ook. Heb nu voor het eerst in level 4 mijn taveerne aan het werk gezet en een stuk of 7 onderhandelingen gevoerd. Dat ging ook prima.
Dus nu heel nieuwsgierig naar level 5, aangezien ik wel houd van een uitdaging. En ja, dat mag er ook 1 zijn die 'te' is. Overigens ben ik met mijn Gilde aan het overleggen of we eens in de zoveel tijd level 5 open zetten. Het moet qua grondstoffen wel leuk blijven.
 
Laatste paar rondes toch weer wat dia's kado gekregen in de ge, dus Inno lijkt de kans daarop wat vergroot te hebben.
 
Ik heb ook diamanten gekregen in GE de afgelopen tijd, het gebeurd alleen niet iedere keer. Ik krijg de indruk dat het spel uitgaven aanmoedigd. Iedere keer als ik meer dan 100 diamanten heb, verwerf ik ze minder snel, maar geef ik ze uit, dan krijg zo her en der opeens weer diamanten aangereikt.

Inmiddels Expeditie 5 geopend en gespeeld. Ik vond het wel een leuke uitdaging. Is weer eens wat anders. Dat bouwen van tempels heb ik niet zo veel mee, dus ik doe het gewoon met de ondersteuning vanuit mijn stad en bonussen. Daar kom ik al aardig ver mee. Ik ga eens kijken hoe dat de komende tijd loopt, we gaan het af en toe open zetten, maar voor 75% van mijn Gilde is level 5 nog een brug te ver. Dus zeker wel een uitdaging om naar te streven.
 
Ik speel op 7 werelden lvl 4 ge, gemiddeld zo'n 5x dia van de 21 kansen. Geregeld ook maar 1x over 7 wereldjes en dan vraag ik me toch echt af waarom ik überhaupt nog moeite doe (het is nou ook weer niet zo dat de andere prijzen heel boeiend zijn) Maar goed de dorpjes staan er en het kost enkel wat tijd. Deze GE ronde 8x dia en hopelijk volgende GE weer zoiets, maar er is niet echt een peil op te trekken eigenlijk (en ik heb een hele tijd alle dia inkomsten bijgehouden per week incl het verwerven van putjes/fonteintjes :p)
Krijg wel voor m'n gevoel al een poosje amper nog fonteintjes via de rt, maar goed hou het niet meer bij dus heb geen cijfers
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan