Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

Jacom

Nieuw lid

Veel plezier met de update van de Gilde-Expeditie!
Beste mensen,
Het spijt mij zeer maar het plezier is wel weg met deze nieuwe level 5.
11 jaar lang (want ik speel dit spel al bijna vanaf het begin) is alles gedaan om de aanvalskracht van jouw leger te promoten en met speciale gebouwen en evenementen te vergroten. Waarom nu deze move?? Ik snap het niet, ga weer "normaal" doen en maak van level 5 een opvolging van level 4.
Moet ik nu weer een aantal jaren aan mijn stadsverdediging gaan werken?
Dat het goederen etc. gaat kosten lig ik niet wakker van maak het moeilijk maar niet (zoals nu) onbespeelbaar.
mvg Jacom
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
Beste mensen,
Het spijt mij zeer maar het plezier is wel weg met deze nieuwe level 5.
11 jaar lang (want ik speel dit spel al bijna vanaf het begin) is alles gedaan om de aanvalskracht van jouw leger te promoten en met speciale gebouwen en evenementen te vergroten. Waarom nu deze move?? Ik snap het niet, ga weer "normaal" doen en maak van level 5 een opvolging van level 4.
Moet ik nu weer een aantal jaren aan mijn stadsverdediging gaan werken?
Dat het goederen etc. gaat kosten lig ik niet wakker van maak het moeilijk maar niet (zoals nu) onbespeelbaar.
mvg Jacom
Het is niet onbespeelbaar. Wil je het niet spelen, speel het dan niet...

Het is perfect zoals het is.
 

jovayana

Actief lid
Zei Arsenal niet dat het een marathon zou worden ? Hij slaat de bal een beetje mis denk ik , het zal meer een duurloop worden van bv 4x marathon voor wie niet elk event die 15 euro extra wil ophoesten om de gouden upgrade te behalen.
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
lol...jij hebt inno-aandelen...kan niet anders.....whahaha.....
ehmmmm..het is maar cabaret he,,niet direct boos worden......
Nee hoor. Maar waarom zouden enkel de mensen die negatief willen doen mogen roepen?

Ik vind het prima zoals het is.
Het is een nieuwe uitdaging. En niet iets wat dadelijk door iedereen kan voltooid worden.
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
Zei Arsenal niet dat het een marathon zou worden ? Hij slaat de bal een beetje mis denk ik , het zal meer een duurloop worden van bv 4x marathon voor wie niet elk event die 15 euro extra wil ophoesten om de gouden upgrade te behalen.
En dat is slecht waarom?
Het is en blijft een spel. Ga dublo spelen als je wilt dat alles dadelijk werkt he...
Een spel moet uitdagend zijn. En daar hebben ze nu voor gezorgd. Voor wie dat wilt is het nu perfect haalbaar. Voor andere nog niet. Wacht 3 maanden en de helft van de server heeft al voldoende kracht om het al vechtend te doen.
 
En dat is slecht waarom?
Het is en blijft een spel. Ga dublo spelen als je wilt dat alles dadelijk werkt he...
Een spel moet uitdagend zijn. En daar hebben ze nu voor gezorgd. Voor wie dat wilt is het nu perfect haalbaar. Voor andere nog niet. Wacht 3 maanden en de helft van de server heeft al voldoende kracht om het al vechtend te doen.
Niemand, behalve jij gaat daar zn best voor doen. En wedden dat je dan of verder geen GS meer kan doen, of nog steeds niet langs de eerste 10 ontmoetingen komt
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
Niemand, behalve jij gaat daar zn best voor doen. En wedden dat je dan of verder geen GS meer kan doen, of nog steeds niet langs de eerste 10 ontmoetingen komt
Daar heb je het mis. Ik heb al zeker 100+ man gezien die telkens tot einde GE5 gaat. En Das nog maar op 1 server die ik weet.

En ik kan tot 100 uitputting gaan zonder problemen en heb nog plaats om ook blauw te uppen. Dus die blabla van minder GS is ook dikke bullshit.
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik vind het vooral kut dat ik een van de weinige ben die het met 2 vingers in mn neus kan doen, en in het nieuwe tijdperk ook geen probleem mee heb. Beetje gevoel kijk het mij gemakkelijk afgaan waar andere er moeite mee hebben.
 
Daar heb je het mis. Ik heb al zeker 100+ man gezien die telkens tot einde GE5 gaat. En Das nog maar op 1 server die ik weet.

En ik kan tot 100 uitputting gaan zonder problemen en heb nog plaats om ook blauw te uppen. Dus die blabla van minder GS is ook dikke bullshit.
Telkens, dit is ook al de derde week. En de meeste onderhandelen het een paar keer om te kijken of die beloningen verschil maken. Ik ben het er ook mee eens dat het een uitdaging moet zijn, maar niet op deze manier.
 
Daar heb je het mis. Ik heb al zeker 100+ man gezien die telkens tot einde GE5 gaat. En Das nog maar op 1 server die ik weet.

En ik kan tot 100 uitputting gaan zonder problemen en heb nog plaats om ook blauw te uppen. Dus die blabla van minder GS is ook dikke bullshit.
Benieuwd dan hoe jij dat doet. Om in GS tot 100 te geraken heb je enorm veel gebouwen nodig die je aanval verhogen plus je verdediging (de rode schildjes). Om ook nog met 2 vingers in je neus GE5 vechtend uit te spelen heb je eenzelfde hoeveelheid gebouwen nodig maar dan met de blauwe schildjes. Dat past nooit in een stadje. Denk eerder dat je hier de boel opstookt
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
Benieuwd dan hoe jij dat doet. Om in GS tot 100 te geraken heb je enorm veel gebouwen nodig die je aanval verhogen plus je verdediging (de rode schildjes). Om ook nog met 2 vingers in je neus GE5 vechtend uit te spelen heb je eenzelfde hoeveelheid gebouwen nodig maar dan met de blauwe schildjes. Dat past nooit in een stadje. Denk eerder dat je hier de boel opstookt
Wie zegt er dat ik het NU al vechtend doet?
Eerst lezen voordat je conclusies denkt.

Maar het is perfect mogelijk om nog steeds in GS sterk genoeg te zijn en GE5 al vechtend uit te spelen na verloop van tijd.
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
Telkens, dit is ook al de derde week. En de meeste onderhandelen het een paar keer om te kijken of die beloningen verschil maken. Ik ben het er ook mee eens dat het een uitdaging moet zijn, maar niet op deze manier.
Dan speel je het toch lekker niet? Das het leuke aan FoE. Je moet niet alles doen...

Maar zit niet te roepen dat omdat jij het niet speelt, niemand het speelt want dat is dikke zever.
 

Joey-the-king

Actief lid
Als spelers zijnde hebben het recht om te klagen toch.. Maar wordt niks mee gedaan, dat moeten nou ook eenmaal weten.

Ik denk dat op den duur de meeste hier wel aan gewend zijn, is altijd zo met 't foe-volk.. Kleinere gilden zullen GE5 misschien niet open gooien, maar de grotere wel. Denk dat de komende events de gebouwen vooral blauwe schildjes opleveren en de big spenders zullen hier weer diamanten aan uitgeven... De beloningen van GE5 zijn ook weer niet heel slecht, en het is voor de grote gasten weer een nieuwe uitdaging.

Overigens... dat we bij GE nu veel minder diamanten krijgen wisten we al... maar nu lijkt het alsof je bij GSP ook bijna geen diamanten meer krijgt :confused: .

Ik vind GE5 ook kut hoor
 
Dan speel je het toch lekker niet? Das het leuke aan FoE. Je moet niet alles doen...

Maar zit niet te roepen dat omdat jij het niet speelt, niemand het speelt want dat is dikke zever.
Van de spelers die ik ken ben jij letterlijk de ENIGE die hier het mee eens is. Dus dan mag ik het toch wel zeggen? Ik speel het wel, de 4 weken dat hij toch nog open gaat. Maar dat neemt niet weg dat het anders moet.
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
Van de spelers die ik ken ben jij letterlijk de ENIGE die hier het mee eens is. Dus dan mag ik het toch wel zeggen? Ik speel het wel, de 4 weken dat hij toch nog open gaat. Maar dat neemt niet weg dat het anders moet.
Tjah, en ik ken er nog genoeg mensen die het wel goed vinden. Dus uw punt?

Ik vind dat het niet anders moet. Eindelijk niet zoveel rotzooi waar je niets mee bent.

Het is haalbaar, het is te doen. Mss niet nu maar je kunt ernaar werken zonder GS te verwaarlozen. Ideale zet van inno om eindelijk blauwe stuff nuttig te maken.


En voor de mensen die het niet willen spelen, die moeten het niet.

Wil je niet betalen, moet je niet. Je gaat enkel een beetje langzamer maar dat is ook prima.

Voor iedereen wat wilt.

Wil je niets meer, stop je met spelen en dan is dat ook prima.

Kortom, alles is prima.

Kan geloven dat je niet blij bent met minder prijzen. Snap ik ook. Maar we zijn ook veel te veel verwend geweest de laatste tijd. Het was totaal niet meer in evenwicht. Maar het is niet dat ze nu niets meer geven. Duurt gewoon een beetje langer. Wat je vroeger of 1 GE verzamelde krijg je nu op 2 GE's.
Je moet niet alles gratis en zonder moeite willen krijgen. Beetje voor werken kan geen kwaad.
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
Als spelers zijnde hebben het recht om te klagen toch.. Maar wordt niks mee gedaan, dat moeten nou ook eenmaal weten.

Ik denk dat op den duur de meeste hier wel aan gewend zijn, is altijd zo met 't foe-volk.. Kleinere gilden zullen GE5 misschien niet open gooien, maar de grotere wel. Denk dat de komende events de gebouwen vooral blauwe schildjes opleveren en de big spenders zullen hier weer diamanten aan uitgeven... De beloningen van GE5 zijn ook weer niet heel slecht, en het is voor de grote gasten weer een nieuwe uitdaging.

Overigens... dat we bij GE nu veel minder diamanten krijgen wisten we al... maar nu lijkt het alsof je bij GSP ook bijna geen diamanten meer krijgt :confused: .

Ik vind GE5 ook kut hoor
Er wordt zeker iets mee gedaan. Het is al fel aangepast sinds beta. Je moet zelfs niet veel opzoekwerk doen om de aanpassingen te vinden.

Maar alle nieuwe zaken zullen mensen voor en tegen hebben. Ze hebben de gulden middenweg genomen.
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
100 tegen, 1 voor. Echt een gulden middenweg :rolleyes:
Heb ik gezegd gulden middenweg tussen voor en tegen? Nee toch?

Je hebt nog altijd wat inno wou beta versie 1.0

Dan heb je de zaken van bèta gehad. En daar hebben ze sommige dingen gedaan, anderen gedaan maar niet volledig en zo een 2.0 gedaan.

Ze moeten nog altijd rekening houden met de Balance. En die was ver zoek.
 
Bovenaan