Discussietopic Galileo Galilei missiereeks

Y_21E5-lQv62N16Ybk_s4w.jpg

Dat maakt een kennisaltaar met direct daarnaast een rituele vlam (of 2 wachtvuren) veel beter qua oppervlakte.
 

DeletedUser

Guest
Dat maakt een kennisaltaar met direct daarnaast een rituele vlam (of 2 wachtvuren) veel beter qua oppervlakte.

Wat is dat nou voor rare vergelijking. 4 kennisaltaren zijn ook beter dan een lab van de krankzinnige wetenschapper qua oppervlakte. Op dat punt is dde zonnewijzertoren weer beter dan de heilige luchtwacht. Zo kan je wel door blijven gaan. Niemand verplicht je om mee te doen en dat gebouw te plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Krijgt die zonnewijzertoren trouwens prioriteit bij de helpen knop?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Kennisaltaar
Heilige luchtwacht
Het landhuis van de heer
Altaar van ontzag
Altaar van inspiratie
Oase
Stammenplein
Karavanserai
Kiosk

En daar komt dus de zonnewijzertoren bij na de volgende update
 

Mr.Quib

Actief lid
Kennisaltaar
Heilige luchtwacht
Het landhuis van de heer
Altaar van ontzag
Altaar van inspiratie
Oase
Stammenplein
Karavanserai
Kiosk

En daar komt dus de zonnewijzertoren bij na de volgende update
Bedankt voor dit lijstje :)
Karavanserai staat erbij, ik neem aan dat het ook geldt voor Luau, Bazaar en gebouwen die daar op lijken, zoals Rosarium, Volière etc.?

Edit: laat maar, die worden niet gemotiveerd :oops:
 

DeletedUser10486

Guest
Ik vind wel dat het landhuis bovenaan zou moeten staan, gevolgd door de heilige luchtwacht, en de kennisaltaren op plaats 3.
Het landhuis wordt immers niet gemotiveerd als er nog niet-gemotiveerde kennisaltaren staan....
 

Mr.Quib

Actief lid
Ik vind wel dat het landhuis bovenaan zou moeten staan, gevolgd door de heilige luchtwacht, en de kennisaltaren op plaats 3.
Het landhuis wordt immers niet gemotiveerd als er nog niet-gemotiveerde kennisaltaren staan....
Ik denk niet dat die lijst in een bepaalde volgorde werkt, het is niet zo dat eerst alle KA worden gedaan bij mij.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik vind wel dat het landhuis bovenaan zou moeten staan, gevolgd door de heilige luchtwacht, en de kennisaltaren op plaats 3.
Het landhuis wordt immers niet gemotiveerd als er nog niet-gemotiveerde kennisaltaren staan....
Heb je momenteel problemen met het gemotiveerd krijgen van jouw landhuis?
 

DeletedUser10111

Guest
Heb je momenteel problemen met het gemotiveerd krijgen van jouw landhuis?
Stefan heeft al eens eerder geklaagd dat hij nauwelijks genoeg buren en gildelden heeft voor al zijn altaren, dus waarschijnlijk is dat de oorzaak dat het landhuis niet altijd aan de beurt komt.
 

DeletedUser10486

Guest
De meeste buren komen inderdaad niet motiveren nadat je ze geplunderd hebt. Maar het is wel zo dat er een zekere volgorde in die lijst zit. Mijn stammenpleinen en oases kan ik net zo goed slopen, want die komen bijna niet meer aan de beurt.

Vandaag is wel netjes alles gemotiveerd. Zou het kunnen dat er nu net een missie is die dat vraagt?
 

DeletedUser

Guest
Kennisaltaar
Heilige luchtwacht
Het landhuis van de heer
Altaar van ontzag
Altaar van inspiratie
Oase
Stammenplein
Karavanserai
Kiosk

En daar komt dus de zonnewijzertoren bij na de volgende update

Bedankt voor deze lijst, maar daarmee rijst dan wel de vraag waarom de vishut hier niet onder valt, terwijl de kiosk en het stammenplein dat wel doen. Ook het paalhuis past hier wel tussen.
 

DeletedUser10634

Guest
potverdorie heb ik net 300 goederen aan de gilde kast gedoneerd aan Galileo Galilei pakt ie ze niet. weg goederen lekker is dat. doe ik dus ook niet meer pff
 

DeletedUser8253

Guest
Nou dit was dan weer de laatste keer dat ik aan een event deelgenomen heb !
zodra je in een van de hogere tijdperken zit is hetgeen wat je voor alle moeite terugkrijgt een flinke stap achteruit
aan het einde zijn de opdrachten bijna niet haalbaar of nutteloos
stort 900 goedjes in de gildekas van het huidige tijdperk bijvoorbeeld ....Elk gilde dat spelers in art toekomst heeft bezit waarschijnlijk een uitpuilende gildekas van dat tijdperk het gilde kan er niets mee omdat de aankopen van dat tijdperk op de GvG alleen met medailles gedaan kan worden
De enige die er wat mee opschiet is FoE omdat je 30 producties van een uur moet voltooien ergens aan het einde die je alleen kunt halen als je er een berg dia's tegenaangooit :confused:
 
Bovenaan