Discussietopic: Forge Bowl 2022

DarthRonin

Actief lid
Is iemand van plan dit evenement gebouw te gaan zetten?
Geen FP's voor hen die waarde hechten aan FP's.
Een relatief waardeloze gevechtsbonus voor hen die op aanvalsbonus jagen.

8 sentinels geven ongeveer dezelfde aanvalsbonus op 1/3 van de oppervlakte, je moet ze alleen wel hebben :cool:
 

Didi 666

Actief lid
Geen wensputten dus, dan maar de overwinningspleinen op B.
Zo duurt nog wel 2 jaar voor ik op 1000 zit :p
 

FearlessSweety

Nieuw lid
Het zou wel makkelijk zijn als we een lijst krijgen met de opdrachten die er komen bij elk nieuw evenement zodat je voor kan werken als bepaalde goederen lang duren voordat ze klaar zijn.
 

Bijlagen

  • 2022-01-18.png
    2022-01-18.png
    198,3 KB · Weergaven: 136

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We zullen helaas geen officiële lijst geven, maar proberen er wel altijd voor te zorgen dat je voldoende tijd hebt om de missies te voltooien, ook zonder voorbereiding.
 

DarthRonin

Actief lid
Het zou wel makkelijk zijn als we een lijst krijgen met de opdrachten die er komen bij elk nieuw evenement zodat je voor kan werken als bepaalde goederen lang duren voordat ze klaar zijn.

Met een beetje inzet tik je al die opdrachten er sowieso al binnen een dag of 3 doorheen zonder voorwerk.
En die info is sowieso makkelijk te vinden op de wikia, al wil inno nog weleens 1 of 2 opdrachten aanpassen tov de Beta.
 

Didi 666

Actief lid
Met een beetje inzet tik je al die opdrachten er sowieso al binnen een dag of 3 doorheen zonder voorwerk.
En die info is sowieso makkelijk te vinden op de wikia, al wil inno nog weleens 1 of 2 opdrachten aanpassen tov de Beta.

Jeps, het lijkt alleen maar makkelijker te worden per evenement, met wat truukjes en andere grappen kan je in principe in 2 dagen op alle werelden wel bij zijn.
Dat was ooit wel eens anders :p
 

jovayana

Actief lid
In principe hoef je zelfs niet meer te wachten op productie , die kun je zo doen met de verzamelde timers (1 van de waardevolste items in antiekwinkel samen met reno, opslag en verbeterkit)
 

nietje52

Actief lid
Niet alle bezoekjes aan taveernes tellen voor de desbetreffende opdrachten.
Gelukkig heb ik er nog steeds genoeg openstaan maar dat is misschien niet voor iedereen het geval.
 

DarthRonin

Actief lid
Jeps, het lijkt alleen maar makkelijker te worden per evenement, met wat truukjes en andere grappen kan je in principe in 2 dagen op alle werelden wel bij zijn.
Dat was ooit wel eens anders :p

Ik begon ook te merken dat ze begonnen met een hoop korte producties waardoor het klaarzetten van producties al niet veel meer deed.
Begin met 20x 5 minuten en 20x een uur, dan moet je veel smidjes zetten wil je een 4 uur productie klaar zetten voor het event :D
 

Groundus

Nieuw lid
Hey, even een vraagje over die premium evenementenpas die je kan kopen voor extra beloningen: is dit een pas voor alle evenementen dit jaar of moet je bij elk evenement een nieuwe pas met diamanten kopen?
 

jovayana

Actief lid
Is evenementgebonden , en let op als je hem gebruikt kun je maximum 8 extra prijzen van de 36 halen zonder opnieuw diamanten te moeten uitgeven om extra yards te maken.
 
Beste koninginnen, beste koningen,

op 27 januari introduceren we meer balanswijzigingen in Fiore Village, en deze keer zullen we ook ForgePoints toevoegen als beloning. De details staan hieronder:

Niveau 4:
1 ForgePoint
Niveau 5:
2 ForgePunten
Fase 6:
3 ForgePunten
Fase 7:
4 ForgePunten
Niveau 8:
5 ForgePunten
Niveau 9:
7 ForgePunten
Niveau 10:
9 ForgePunten
 

nietje52

Actief lid
Beste koninginnen, beste koningen,

op 27 januari introduceren we meer balanswijzigingen in Fiore Village, en deze keer zullen we ook ForgePoints toevoegen als beloning. De details staan hieronder:

Niveau 4:
1 ForgePoint
Niveau 5:
2 ForgePunten
Fase 6:
3 ForgePunten
Fase 7:
4 ForgePunten
Niveau 8:
5 ForgePunten
Niveau 9:
7 ForgePunten
Niveau 10:
9 ForgePunten
Ik heb volledig op dagprijzen gespeeld met het idee het hoofdgebouw niet te gaan zetten.
Beetje zuur dat ze hem steeds aanpassen dan.
 

Tigertjheu

Actief lid
Das lekker optijd, heb niveau 1 en 6 upgrades al verkocht in de antiquair :rolleyes: Gaf toch geen fp
19:00 Via support heb ik ze terug gekregen.
 
Laatst bewerkt:

DarthRonin

Actief lid
Ik heb volledig op dagprijzen gespeeld met het idee het hoofdgebouw niet te gaan zetten.
Beetje zuur dat ze hem steeds aanpassen dan.
Dit event wacht ik normaal altijd tot het einde en koop dan die coach voor 150 dia zodat ik alles krijg.

ps.
Ga persoonlijk dit gebouw overigens nog steeds nergens zetten.
 
Bovenaan