Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

Waarom staat de aankondiging niet meer gewoon in het forum deel, maar tegenwoordig onder support? Beetje onoverzichtelijk naar mijn idee.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Waarom staat de aankondiging niet meer gewoon in het forum deel, maar tegenwoordig onder support? Beetje onoverzichtelijk naar mijn idee.
We linken er ook naar vanuit Discord, dus zo hebben we 1 plek waar aankondigingen worden geplaatst.
 
zit zelf ook niet op discord, maar zal wel een leeftijdsdingetje zijn. Ben het ermee eens dat je gedwongen wordt om een richting op te gaan die je niet wilt.
 

Tigertjheu

Actief lid
Geen zin om die te zoeken, zo druk is dit fora niet maar als het nodig is dan is dat zo verplaatst door het team.
 
Klopt het dat de wasbeer schuilplaats aanvals bonus geeft aan je verdedigende leger tijdens een GE Expeditie? Dat geeft het gebouw in ieder geval weer (er is ook een aanval bonus voor aanvallen leger in Gilde strijdperk)
 
Leg eens uit
 

Bijlagen

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    255,9 KB · Weergaven: 55
De missievereiste ook niet, dus ik dacht dat ik misschien iets over het hoofd zag
Die vraag wat bedoeld werd met die kisten en sterren werd toch heel veel gevraagd binnen het gilde. Dus zo duidelijk was het niet voor iedereen .Maar dit event speel ik toch al niet om de grote prijzen. Soms lukt het niet eens 1 pootje te krijgen, dus ik maak mijn beurten weer op en probeer wat dagprijzen te pakken. Als ik Candy Crush wil spelen, dan download ik dat spel wel
 
Bovenaan