Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

Atokirina

Actief lid
Ik kan het evenement zelfs niet eens voltooien, mijn missies zijn verdwenen.. (heb support alreeds gecontacteerd)

bVJ4VtA.png
 

Atokirina

Actief lid
Heb zonet vernomen dat spelers op andere servers er ook last van hebben, dus zal globaal zijn.

RIP niveau 9 voor mij..
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We zijn op de hoogte van dit probleem en werken aan een oplossing hiervoor. Wanneer we meer informatie hebben zullen we dat delen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We zijn het probleem aan het oplossen en het evenement zal ook met 1 dag worden verlengd zodat iedereen de prijzen nog kan halen.
 
We zijn het probleem aan het oplossen en het evenement zal ook met 1 dag worden verlengd zodat iedereen de prijzen nog kan halen.
Niet dus. Ik had net voor die refresh update alles opgemaakt (in bijna alle werelden)...
Nu moet ik dus verder zonder hamertjes en zo in de schermen die nu nog komen...
Ik had die panda in enkele werelden niet max en dat gaat nu dus alsnog niet gebeuren...
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Blijft de dagelijkse prijs hetzelfde of verandert deze ook?
De dagprijs zal nog een keer veranderen.
Niet dus. Ik had net voor die refresh update alles opgemaakt (in bijna alle werelden)...
Nu moet ik dus verder zonder hamertjes en zo in de schermen die nu nog komen...
Ik had die panda in enkele werelden niet max en dat gaat nu dus alsnog niet gebeuren...
Met die keuze zullen we je helaas niet kunnen helpen in dit geval.
 
ik ga allang niet meer voor de hoofdgebouwen maar enkel voor een goede daily..en dan nog niet eens 1 die een up of een selectie kit geeft...hooguit sentinel...heb gemerkt dat als je voor uppies of selecties gaat er minder daylies komen dan als je een enkele prijs neemt.
en mag ik zeggen dat ik het raar vind dat een groot bedrijf als inno deze fout maakt in het event na zoveel jaren ervaring?
missch komt het wel omdat er teveel geklooid en gesleuteld wordt aan de manier waar inno aan probeert te werken..het proberen onmogelijk maken van het behalen van prijzen zodat mensen geld gaan uitgeven.
maar hey.....ik klaag niet hoor ik neem de kleine prijsjes dan maar mee op mijn reis door foe-land
 

Arlib

Nieuw lid
Ik vond het een leuk spel, dus hoop dat het erin blijft. Maar eerlijk gezegd was het dit keer wel heel lastig omdat er erg weinig pootjes vielen af en toe. Dat was mij iets te random. Wellicht is dat iets om toch eens goed naar te kijken voor een volgende keer, dan komen er ook een stuk minder gefrustreerde reacties los :)
 
Bovenaan