Discussietopic eenheden stapelen

Ik vind het een ramp. Op de pc werkt het echt voor geen meter! Het was in de oude variant al lastig dat je steeds onthouden moest waar op de schuifbalk elk van de gevechtséénheden stonden, en dat dat steeds iets verschoof. Maar dat was nog redelijk te doen, omdat het maar langzaam verschoof. Nu begint alles dicht bij elkaar, maar heb je pak-'m-beet 50 gevechten gedaan, dan staat de boel al zeer verspreid en als je er 1000 wilt doen - nou, succes als knetter wilt worden! Je bent constant aan het zoeken naar waar die soldaten staan. Dit is toch niet te doen? Is dit überhaupt getest op een pc? Waarom staan al die gewonde soldaten ertussen? Het zou een verbetering zijn als die gestapeld achteraan zouden staan, met de minst gewonde bovenaan mochten de gezonde op zijn. Maar dit - nee, dit werkt niet jongens! Doe er iets aan a.j.b!

Verder herken ik de soldaten vooral aan de kleur die ze hebben. Handig als je snel wilt zijn - wat immers vaak zo is in gevechten. Maar nu staan die witte cijfers grotendeels voor het plaatje. Kan dat er niet onder?
Je kan het ook uitzetten;)
 
Het idee is prima, maar de uitvoering is weer 2x niks, op deze wijze is 't meer een belemmering dan een verbetering.
Toevoegen van een filter 'beschadigde/onbeschadigde' troepen zou al een verbetering zijn of alle beschadigde troepen naar 't einde van de balk
 
Op zich een goede verbetering. Het zou nog wel verder kunnen worden geoptimaliseerd door het verdedigende leger naar achter te plaatsen in de voorraad. De meeste spelers veranderen hun verdedigende leger niet tot nauwelijks. het is niet nuttig om deze voor aan te hebben.
Neem als verdediging een leger uit een vorig tijdperk, heb je er ook geen last van :p
 

bonke35

Actief lid
tis wel wat onduidelijk wat je plaatst in het begin maar dat zal wel wennen zijn
jammer dat de beschadigde legers in een veelvoud zichtbaar zijn
ik had liever gezien dat je zelf groepjes kon maken bv 4 hoovers 4 railguns of 2 hoovers 6 schurken, en dat je dan alleen nog maar op een groepje hoeft te klikken die je nodig hebt
 

Erzin

Lid
ik vind het ook een verbetering. Maar ik zou ook de beschadigde troepen willen stapelen. Als je 10 schurken hebt met 1 blokje schade, kunnen die dan ook niet gestapeld worden ?
 

Rebia

Nieuw lid
Wat misschien een handige optie is, is om de beschadigde troepen onzichtbaar te maken.
Ik bedoel dat je in het overzicht van je TP alleen maar gezonde troepen ziet.

In oude situatie speelde ik de snelle troepen weg zodat ik de schurken veel sneller kan vinden.
 

jovayana

Actief lid
Het is gewoon even wennen en heb je liever hoe het eerst was ga je toch gewoon naar instellingen en vink je het vakje bij stapelen uit.
 

jovayana

Actief lid
Op GvG een sector vullen met 8 legers gaat niet ook al heb je daar ruim 6000 units staan. Je kan na 19 units geen unit meer selecteren (van dezelfde soort). Je moet dan weer de sector verlaten en openen en daarna nog een keer. Leuk bedacht maar erg slecht uitgevoerd.
Heb je al ooit geweten dat vernieuwingen met of zonder fouten (zelfs na het aankaarten op de beta ) niet onmiddellijk na 2 weken (de tijd van de volgende upgrade) worden doorgevoerd op de live servers? Natuurlijk hadden de programmeurs er weer niet aan gedacht om de limiet van 20 legers die getoond werden op te heffen voor gestapelde legers, wij spelers moeten hun toch altijd op hun fouten wijzen :p:p:p
 

jovayana

Actief lid
ik vind het ook een verbetering. Maar ik zou ook de beschadigde troepen willen stapelen. Als je 10 schurken hebt met 1 blokje schade, kunnen die dan ook niet gestapeld worden ?

Ja maar hoe stapel je dan die met 1 blokje schade tot 9 blokjes schade , dan heb je nog altijd een rij gekwetste tussen je gezonde legers.

Wat misschien een handige optie is, is om de beschadigde troepen onzichtbaar te maken.
Ik bedoel dat je in het overzicht van je TP alleen maar gezonde troepen ziet.

In oude situatie speelde ik de snelle troepen weg zodat ik de schurken veel sneller kan vinden.

Onzichtbaar ja , maar wat doe je als je toch wil verder vechten met gekwetste legers , of je gekwetste legers wil gebruiken om een sector op GvG te vullen?
 
Ja maar hoe stapel je dan die met 1 blokje schade tot 9 blokjes schade , dan heb je nog altijd een rij gekwetste tussen je gezonde legers.



Onzichtbaar ja , maar wat doe je als je toch wil verder vechten met gekwetste legers , of je gekwetste legers wil gebruiken om een sector op GvG te vullen?
Gewoon een vinkje erbij om de gewonde troepen en def troepen onzichtbaar te maken.
Ik heb het in meerdere werelden alweer uitgezet, ik ben sneller met schurken zoeken op de balk dan wanneer na iedere wissel de eenheden weer ergens anders staan.
 
Bovenaan