Discussietopic eenheden stapelen

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het ziet er dan ongeveer zo uit:

stapels.png
 

PrivateHead

Actief lid
Op GvG een sector vullen met 8 legers gaat niet ook al heb je daar ruim 6000 units staan. Je kan na 19 units geen unit meer selecteren (van dezelfde soort). Je moet dan weer de sector verlaten en openen en daarna nog een keer. Leuk bedacht maar erg slecht uitgevoerd.
 

Felair

Actief lid
Op GvG een sector vullen met 8 legers gaat niet ook al heb je daar ruim 6000 units staan. Je kan na 19 units geen unit meer selecteren (van dezelfde soort). Je moet dan weer de sector verlaten en openen en daarna nog een keer. Leuk bedacht maar erg slecht uitgevoerd.
Was dat ook niet zo in de oude versie? Liet maar een x aantal per unit zien volgens mij ook zoiets qua aantal en daarna waren ze "op" in je scherm en moest je eruit en terug dus dat is dan niet veranderd.
Verschil is nu dan dat je dat zelf moet onthouden welke je al gehad hebt omdat een stapel is? Dat is wel erg dom dan als er verder geen indicator aan hangt..
 
Als je niet vecht wel ja, je eenheden die schade hebben, stapelen niet mee en stapelen ook niet apart als zijnde schade eenheden... dus niet handig en zeker geen verbetering.
Ja, dat vond ik in beta al niet handig, en hier ook niet, De eenheden die je wilt selecteren staan zo iedere keer op een andere plek op het scherm, zeer irritant. Zeker als je snel wilt vechten en eenheden wisselen.
 
Ik vind het een ramp. Op de pc werkt het echt voor geen meter! Het was in de oude variant al lastig dat je steeds onthouden moest waar op de schuifbalk elk van de gevechtséénheden stonden, en dat dat steeds iets verschoof. Maar dat was nog redelijk te doen, omdat het maar langzaam verschoof. Nu begint alles dicht bij elkaar, maar heb je pak-'m-beet 50 gevechten gedaan, dan staat de boel al zeer verspreid en als je er 1000 wilt doen - nou, succes als knetter wilt worden! Je bent constant aan het zoeken naar waar die soldaten staan. Dit is toch niet te doen? Is dit überhaupt getest op een pc? Waarom staan al die gewonde soldaten ertussen? Het zou een verbetering zijn als die gestapeld achteraan zouden staan, met de minst gewonde bovenaan mochten de gezonde op zijn. Maar dit - nee, dit werkt niet jongens! Doe er iets aan a.j.b!

Verder herken ik de soldaten vooral aan de kleur die ze hebben. Handig als je snel wilt zijn - wat immers vaak zo is in gevechten. Maar nu staan die witte cijfers grotendeels voor het plaatje. Kan dat er niet onder?
 
Bovenaan