Discussietopic: Culturele Nederzetting Update!

SonnyWeg

Actief lid
Ziet er goed uit, maar is het niet te vroeg om nu al een nieuwe nederzetting te introduceren? Ik ben sinds gisteren klaar met Aztecs, maar de meeste spelers zijn daar nog lang niet klaar mee. Ik heb zelfs zo het gevoel dat als de nieuwe nederzetting over 2 maanden wordt ingevoerd dat het nog te vroeg zal zijn voor de meeste spelers.
 

DarthRonin

Actief lid
Zo'n grote ambassade, kunnen we daar niet eens mee stoppen en gewoon een gebouw van fatsoenlijke grootte gebruiken.
Van hoofdgebouw is die ambassade meer verworden tot een soort van obstakel wat amper te verplaatsen is.

Goede toevoeging trouwens die link naar de beta in de aankondiging.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ziet er goed uit, maar is het niet te vroeg om nu al een nieuwe nederzetting te introduceren? Ik ben sinds gisteren klaar met Aztecs, maar de meeste spelers zijn daar nog lang niet klaar mee. Ik heb zelfs zo het gevoel dat als de nieuwe nederzetting over 2 maanden wordt ingevoerd dat het nog te vroeg zal zijn voor de meeste spelers.
Niets mis met opties hebben, je hoeft natuurlijk niet per se de ene uit te spelen voordat je aan de andere cultuur begint.
 

nietje52

Actief lid
Ziet er goed uit, maar is het niet te vroeg om nu al een nieuwe nederzetting te introduceren? Ik ben sinds gisteren klaar met Aztecs, maar de meeste spelers zijn daar nog lang niet klaar mee. Ik heb zelfs zo het gevoel dat als de nieuwe nederzetting over 2 maanden wordt ingevoerd dat het nog te vroeg zal zijn voor de meeste spelers.

Dat is toch juist een leuk voordeel dan voor spelers als jijzelf die al klaar zijn.
Dan heb je eerder de gebouwen verdient.
Ik ken veel spelers die nog door Vikingen worstelen.
Daar gaan we toch ook niet op wachten?
Het is niet zo dat ze minder beloond worden als ze er iets later aan beginnen dan wanneer hij live gaat.
 
Bovenaan