Discussietopic Cleopatra missiereeks

Felair

Actief lid
Top, was al benieuwd wat er nu weer aankwam :D

Alleen de laatste opdracht (als de info op wiki klopt) is ruk als je nog provincies over hebt want dat is een provincie overnemen, de rest kun je met niet al te veel moeite makkelijk doorlopen volgens mij. Daar zou ik persoonlijk toch wel graag een keuze bij zien, provincies overnemen, zou fijn zijn als er bij dit soort dingen altijd een alternatief is want dat is nu vaak wel maar niet altijd bij tech vrijspelen/sectoren/provincie gerelateerde opdrachten.

Verder toppie hoor, meer gratis dingen lekker hoor die events :) Ook al ga ik de laatste quest om bovengenoemde reden misschien niet doen pak ik mee wat kan.
 

DeletedUser7282

Guest
Deze evenementen komen wat mij betreft veel te dicht op elkaar.

Ik kan mij nog herinneren dat het eerste evenement wat ik op FoE meemaakte het paasevent was waarbij je kans had paaseitjes te verstoppen in de bomen die je ook zelf als versiering in je stad moest zetten. Of het zomerevenement met het rad waar de prijzen VIER keren erop stonden ipv nu slechts één keer.

Toen voelden de evenementen voor mij persoonlijk bijzonder en speciaal. Maar nu is het ene evenement net klaar en dan staat de volgende alweer voor de deur.
Ik vind het gewoon bijzonder jammer hoe de evenementen aan een lopende band voorbij komen. Het geeft voor mij al lang geen bijzonder gevoel meer om deze evenementen af te ronden. Sterker nog, ik heb helemaal geen zin meer om nog langer moeite voor een evenement te doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind historical quests leuk en de prijs klein maar fijn: een hele mooie KA :)
En ik begon me trouwens ook net stierlijk te vervelen dus dit komt als geroepen ;)
 
Ik ben altijd blij met weer een evenement of een missie reeks... anders zou ik me ook gaan vervelen en dat moeten we niet hebben :)

ohja... ik zou het wel heel fijn vinden als jullie de begintijd erbij zouden zetten.... nu zit ik maar te wachten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De begintijd is van tevoren niet precies bekend, het wordt gedurende de dag geactiveerd.
 
Ik vind dat de missies elkaar veel te snel opvolgen. De vorige is vorige week net gestopt. Daarnaast kunnen de opdrachten gevarieerder. Vooral het veroveren van sectoren of provincies of het verkennen van een provincie is elke keer weer een crime. En er wordt dan geen alternatief geboden. Je kunt bijvoorbeeld zeggen: Verover 2 sectoren of voltooi 2 keer een productie van 24 uur.
Wat me ook stoort is dat je ontmoetingen in de GE moet oplossen en dat je daar al mee klaar bent voordat die opdracht komt. Dan wordt er niet met terugwerkende kracht gekeken naar wat je hebt gedaan. En moet je wachten tot de volgende GE en dat kan je in een evenement nu net mooie beloningen kosten.
Kortom: minder evenementen en de opdrachten anders insteken.
 

DeletedUser10581

Guest
Wat een afschuwelijke irritante stemmen in de presentatie video zeg!
Ik heb absoluut geen zin in historische missiereeks, maar 12 opdrachten voor z'n leuke prijs is zeker de moeite waard.
 
Weer een event? Nee, dank u. De event lol is er wel een beetje af. Steeds meer van hefzelfde, en ook nog es veel te vaak. Ik sla over.
 

Willem the killer

Actief lid
Ik ben er al een hele tijd geleden mee gestopt . Het is niks meer dan bezigheidstherapie zodat we we niet gaan zeuren over wanneer het volgende tijdperk komt en er wat echt gedaan wordt aan het spel zelf wat vol met bugs zit .
 

=Hec=

Lid
Pffff... dat gezeur over dat er weer een quest is... hou toch eens op met klagen! Als je het niet leuk vindt, stop dan gewoon! Ik zie bij ieder event dezelfde tekst voorbij komen! En als foe besluit 1,5 maand geen event te doen, dan gaan ze weer klagen datber te weinig events zijn! Geef eens gewoon feedback! Daar hebben de ontwikkelaars veel meer aan!

Ik vindtbhet geweldig deze events, en ook meestal mooie beloningen! Enig minpuntje vindt ik idd zoals meerdere aangeven, het veroveren van sectoren/provincies...
 

DeletedUser12153

Guest
de missies volgen elkaar wel erg snel op.
niet voldoende tijd om goederen te verzamelen .
 

DeletedUser6877

Guest
En weer een event, waarbij je een mini ka kan winnen dat 1 fp geeft maar minder munten. Het moet echt minder foe!!!!
 

DeletedUser

Guest
De missies waren leuk en ook de verhaallijn.
Mooi portretje en fijne eindprijs.
Ik wil best klagen hoor maar het lukt me gewoon niet :D
 

DeletedUser7282

Guest
Pffff... dat gezeur over dat er weer een quest is... hou toch eens op met klagen! Als je het niet leuk vindt, stop dan gewoon! Ik zie bij ieder event dezelfde tekst voorbij komen! En als foe besluit 1,5 maand geen event te doen, dan gaan ze weer klagen datber te weinig events zijn! Geef eens gewoon feedback! Daar hebben de ontwikkelaars veel meer aan!

Hier is al lang en breed feedback over gegeven, die was heel simpel; ophouden met allemaal onzinnige evenementen toe te voegen met kleine flutprijsjes. Behoud de evenementen die er eerder ook altijd al waren. Zet de evenementen die FoE in het beginstadium al had terug zoals ze waren met dezelfde settings.
 
Bovenaan