Discussietopic Broederschapsevenement 2023

jovayana

Actief lid
Ze willen zien wat de beste incentive is.
En is dat anders voor elk evenement denk je ? Als ze het na drie evenementen nog niet weten, daarbij is die a/b test zoals hij nu is toch onzin.
Want wat zijn de mogelijkheden?
1- je koopt niets
2- je betaalt 15 voor de zilver
3- je betaalt 25 voor de zilver + goud

Als iedereen de twee keuzes heeft zie je toch gewoon , hoeveel spelers niets of zilver of beiden kopen, dus is die a/b complete onzin en creeer je alleen maar ongelijkheid en wrevel. Maar ja ik zal waarschijnlijk niks snappen van de test.
 

Markus

Actief lid
En is dat anders voor elk evenement denk je ? Als ze het na drie evenementen nog niet weten, daarbij is die a/b test zoals hij nu is toch onzin.
Want wat zijn de mogelijkheden?
1- je koopt niets
2- je betaalt 15 voor de zilver
3- je betaalt 25 voor de zilver + goud

Als iedereen de twee keuzes heeft zie je toch gewoon , hoeveel spelers niets of zilver of beiden kopen, dus is die a/b complete onzin en creeer je alleen maar ongelijkheid en wrevel. Maar ja ik zal waarschijnlijk niks snappen van de test.
ze willen gewoon de helft van het spel jaloers maken op de andere helft. of gewoon de helft van het spel pissig maken op inno, dat kan natuurlijk ook...
 

Atokirina

Actief lid
dus is die a/b complete onzin en creeer je alleen maar ongelijkheid en wrevel.

Ze zullen echt niet in hun eigen voet schieten. De data die ze ervan krijgen zal ongetwijfeld waardevoller zijn dan het verlies dat ze maken door de test uit te voeren. Hun marketing data analysts zullen wel weten wat ze doen om de winsten verder te maximaliseren, daar moet je je echt geen zorgen om maken. Ze weten goed genoeg hoe ze de koe moeten melken.
 
Laatst bewerkt:

jovayana

Actief lid
Ze zullen echt niet in hun eigen voet schieten. De data die ze ervan krijgen zal ongetwijfeld waardevoller zijn dan het verlies dat ze maken door de test uit te voeren. Hun marketing data analysts zullen wel weten wat ze doen om de winsten verder te maximaliseren, daar moet je je echt geen zorgen om maken. Ze weten goed genoeg hoe ze de koe moeten melken.
Dat ze niet in hun eigen voeten zullen schieten en winst maken weet ik ook wel.

Maar ik heb het over deze a/b test die complete onzin is , er is geen A en B , er is gewoon een A en een A+

Een a/b test zou zijn dat de A een reeks heeft met prijzen en de B een reeks met helemaal andere prijzen en dat er bij 1000 personen de A gegeven wordt en bij 1000 de B en dan kijken welke het meeste succes had , maar zoals deze nu gebeurt is het complete onzin.

Feitelijk is het hypocrisie ten top, op de beta waren in de 6 kisten na het einde van een stad gouden upgrades te halen, die zijn hier weggehaald om het eerlijker te maken want sommigen hadden veel geluk en anderen weinig en was dus meer een loterij, en wat doen ze nu ? ze maken er weer een loterij van door sommigen 2 rijen prijzen te geven en anderen maar 1.
 
Laatst bewerkt:

Taxie

Lid
Ze zullen echt niet in hun eigen voet schieten. De data die ze ervan krijgen zal ongetwijfeld waardevoller zijn dan het verlies dat ze maken door de test uit te voeren. Hun marketing data analysts zullen wel weten wat ze doen om de winsten verder te maximaliseren, daar moet je je echt geen zorgen om maken. Ze weten goed genoeg hoe ze de koe moeten melken.
Ik heb tot nu toe ieder event de bonus gekocht. maar als ik maar 1 krijg terwijl de rest 2 krijgt, dan vertik ik ook maar 1 te kopen. Word zeer waardevolle data zo.
 

micbas

Lid
Wel verrekte handig om zo een intensief evenement tijdens de zomervakantie te doen. Alsof er totaal geen mensen zijn die weggaan en daardoor minder tijd hebben om te spelen (wellicht helemaal niet als er geen wifi is en geen geld voor een dure databundel) of nu de kinderen thuis hebben waardoor ze minder tijd voor foe hebben :rolleyes:
 

Didi 666

Actief lid
Wel verrekte handig om zo een intensief evenement tijdens de zomervakantie te doen. Alsof er totaal geen mensen zijn die weggaan en daardoor minder tijd hebben om te spelen (wellicht helemaal niet als er geen wifi is en geen geld voor een dure databundel) of nu de kinderen thuis hebben waardoor ze minder tijd voor foe hebben :rolleyes:
Ik neem aan dat je een grap maakt ? Qua tijd is dit met Patricksday het evenement waar de minste tijd in gaat zitten, gewoon een kwestie van laten draaien na een beetje tijd erin. En kinderen thuis waardoor je minder FOE kan spelen ? Die keus heb je toch ooit zelf gemaakt neem ik aan, lijkt me niet dat Inno daar rekening mee gaat houden, alle werkelozen die dit spel spelen, krijgen immers ook geen tijdslot omdat ze er meer tijd in kunnen stoppen dan degene die wel aan het werk is. Wat dacht je van alle scholieren die nu 24 7 kunnen spelen omdat er geen school is ? Maar misschien kan je ze bij opa en oma droppen, kan je mooi FOE spelen :cool:
 

micbas

Lid
Ik neem aan dat je een grap maakt ? Qua tijd is dit met Patricksday het evenement waar de minste tijd in gaat zitten, gewoon een kwestie van laten draaien na een beetje tijd erin. En kinderen thuis waardoor je minder FOE kan spelen ? Die keus heb je toch ooit zelf gemaakt neem ik aan, lijkt me niet dat Inno daar rekening mee gaat houden, alle werkelozen die dit spel spelen, krijgen immers ook geen tijdslot omdat ze er meer tijd in kunnen stoppen dan degene die wel aan het werk is. Wat dacht je van alle scholieren die nu 24 7 kunnen spelen omdat er geen school is ? Maar misschien kan je ze bij opa en oma droppen, kan je mooi FOE spelen :cool:
Waarom zo persoonlijk als ik gewoon een algemene opmerking maak waarbij ik zoveel mogelijk aan iedereen probeer te denken die er last van kan hebben?
Misschien (Gelukkig niet, heb een lieve puberzoon maar wel met veel moeite gekregen) ben ik wel ongewenst kinderloos en is je antwoord als een messteek in de rug.
Iets meer empathisch vermogen en minder persoonlijk zou niet verkeerd zijn.
Gedropt heb ik hem nooit. Zou wel wensen dat ik met hem naar een opa en oma zou kunnen gaan want dat zou betekenen dat ze nog zouden leven :oops:
 

Didi 666

Actief lid
Er zal altijd iemand last hebben van wanneer het evenement begint, er zal altijd iemand last hebben van het tijdstip van het starten van een nieuw tijdperk.
En persoonlijk maak je het denk ik toch echt wel zelf. Het voorbeeld van kinderen die thuis zitten in de vakantie, waardoor er minder tijd voor FOE is, vind ik namelijk niet zo sterk, en ja, dat is een persoonlijke mening, Maar komt op mij toch wel heel raar over. En ik denk inderdaad dat het op mensen die ongewenst kinderloos zijn, niet erg prettig overkomt. Misschien mijn situatie wel ? Maar voor mij is het een spelletje en heb niet echt de behoefte om het allemaal persoonlijk te maken in het spel FOE of het forum. Vermaak je wat met je zoon :)
 
Bovenaan