Discussietopic Broederschapsevenement 2023

Markus

Actief lid
A/B testen op premium content van een live event? Bah, die prijzen zouden gewoon voor iedereen die ervoor wil betalen beschikbaar moeten zijn. Schandalig als dit niet zo is, dus.
 

Atokirina

Actief lid
De Moord Konijntjes hebben ook voor dit evenement een guide klaarstaan met deze keer 3 verschillende strategieën om iedereen op zijn niveau het maximale uit het event te kunnen laten halen!.

63Hicmu.png


Ben je benieuwd naar onze guides en hoe je het beste haalt uit dit event, afhankelijk van hoeveel tijd je wil/kan besteden?

Neem dan eens een kijkje op onze community discord: https://discord.gg/Qd56qKxN5X
 

53 K-Aman

Actief lid
hetzelfde euvel als het St. Patricks Day event: hoe je de vervoers items ( koetsier en banketbakker ) ook oplaad, binnen een mum van tijd stapelen de goederen zich op.
 
Bespaar je de moeite. Als dit evenement afloopt start er na 3 dagen weer eentje en ben je al lang weer vergeten dat je het gebouw uit dit evenement niet hebt verworven. Je denkt er nooit meer aan terug. Bespaar je die uren klikken en op je apparaat kijken.
 

Atokirina

Actief lid
Ik vind het wel fijn.

Deze keer niet luck based en goed mogelijk om in de top-1% te geraken als F2P en gegarandeerd dat je 2 Zonnehavenpaleizen kan zetten als je actief genoeg speelt.

Eentje kan je halen als je semi-actief speelt.
 

jovayana

Actief lid
Na al het geklungel op de beta zou je toch verwachten dat de stommiteiten hier zouden verholpen zijn maar neen " bouw een saphandel" en er staat icoontje van manager naar level 1
 

Bijlagen

  • broederschap.jpg
    broederschap.jpg
    264,3 KB · Weergaven: 40

micbas

Lid
Serverbericht: Let goed op! Alleen dwazen starten met het broederschapsevenement zonder onze video vol tips te bekijken!
En alleen gekken denken dat we die nodig hebben na al tig keer St. Patrick gespeeld te hebben? :rolleyes:
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Serverbericht: Let goed op! Alleen dwazen starten met het broederschapsevenement zonder onze video vol tips te bekijken!
En alleen gekken denken dat we die nodig hebben na al tig keer St. Patrick gespeeld te hebben? :rolleyes:
Zijn al genoeg vragen over binnengekomen :p
 

squirrel

Actief lid
Ik blijf het een lekker stress momentje per dag vinden, dus prima event.

Enige waar ik echt heel veel moeite mee heb, is de ongelijkheid door de A/B test.
Ik heb bijvoorbeeld maar 1 prijzen laag die ik extra kan kopen (en geen betaalde 2de) waardoor ik gewoon minder prijzen kan binnenslepen, prijzen waar ik gerust geld voor over zou hebben. Een ongelijkheid die mijns inziens bij een betaald spel van deze wereldse omvang echt niet zou mogen bestaan, maar goed, dat veranderen we toch niet, ook al zijn vele met een gelijke mening.
Ik snap ook hun redenatie hier niet achter, kom op, hoe meer geld je binnen kan slepen hoe beter toch.
 

Woozy

Lid
Misschien moeten ze er ook een bronzen ontgrendeling komen , dan kan je gewoon alles negeren , nu probeer je toch wat klein spul mee te pakken
 

Taxie

Lid
Vraagje, ik hoor anderen over de opties met betaalde prijzen van event, zilver en goud. Ik heb alleen maar 1 kist optie, zo'n lelijke bruine. Waarom zit er verschil in?
 

Taxie

Lid
Vraagje, ik hoor anderen over de opties met betaalde prijzen van event, zilver en goud. Ik heb alleen maar 1 kist optie, zo'n lelijke bruine. Waarom zit er verschil in?
Zal mijn eigen vraag beantwoorden:
"Hou er rekening mee dat deze nieuwe rij beloningen getest wordt, en niet voor iedereen beschikbaar is. Het kan dus zijn dat jij deze niet ziet. Lees voor meer informatie: Over A/B tests in Forge of Empires"

altijd fijn dat soort test waardoor ongelijkheid ontstaat.
 
Bovenaan