Discussietopic 1.98

DeletedUser

Guest
Je vergeet te vermelden dat er ook weer wat geweldige prestaties bijkomen. Eentje zelfs met de kreet "Hoe meer vrienden, hoe beter." Beetje raar dat er dan ook nog steeds motivatiekits in het spel zitten.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De motivatiekit is natuurlijk handig voor spelers die niet langs het eerste niveau van die prestatie weten te komen.
 
In de tussentijd werkt ons ontwikkelteam aan de Oceanische Toekomst en een klein nieuw evenement. Bekijk onze Beta server om op de hoogte te blijven!

U schrijft niet dat het ontwikkelteam werkt aan een interface voor grootse gebouwen zoals te testen op de beta server, enige kans dat dit vreselijke menu is afgeschreven? Fingers crossed.
 

DeletedUser

Guest
De motivatiekit is natuurlijk handig voor spelers die niet langs het eerste niveau van die prestatie weten te komen.

Is dat zo? Leg eens uit. Ik heb geen flauw idee wat dat eerste niveau moet zijn. Op de beta had ik hem al direct op het hoogste niveau toen hij uitkwam. Ik neem aan dat het om je aantal vrienden gaat. Dan vind ik je redenering nu vrij vreemd. Zelfs zonder vrienden heb je niets aan die motivatiekits en al helemaal niets aan de massamotivatiekit.

Volgens mij is die motievatiekit een asociale toevoeging aan wat een sociaal spel moet zijn. Als Inno dat anders ziet hoor ik het graag.
 
Als die massamotivatiekit nou te gebruiken was in steden van anderen...
Dan zou ik 'm gebruiken om wraak te nemen op een plunderaar (in het zeldzame geval dat dit ooit gebeurt) zodat al zijn gildegenoten en vrienden geen BD's bij hem/haar kunnen scoren.
 

DeletedUser

Guest
Als die massamotivatiekit nou te gebruiken was in steden van anderen...
Dan zou ik 'm gebruiken om wraak te nemen op een plunderaar (in het zeldzame geval dat dit ooit gebeurt) zodat al zijn gildegenoten en vrienden geen BD's bij hem/haar kunnen scoren.

Dus jij wordt geplunderd door iemand en reageert je af op iedereen behalve hem :rolleyes:

Lijkt mij echt totaalniks.
 
Dus jij wordt geplunderd door iemand en reageert je af op iedereen behalve hem :rolleyes:

Lijkt mij echt totaalniks.

Tja, da's waar... Maar een ander functie van die massamotievatiekit kan ik echt niet bedenken. Ik ga m'n eigen gilde toch niet hinderen in het verkrijgen van BD's...:confused:
 
Hmmm, het regent klachten in ons gilde over de onrust van de telefoon/app interface. Het schijnt dat om de haveklap het scherm staat te knipperen en te blinken, bol staat van de animaties (die in de instellingen al uit zijn gezet). ikzelf gebruik de app niet, maar het is opvallend hoe iedereen hier afkeurend op reageert en hoopt dat dit snel ongedaan gemaakt wordt
 

DeletedUser10486

Guest
Als het balkje vol is, wordt de klok nu weer opeens op 1 uur gezet? Of is dat een bug?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat is inderdaad een foutje. Net als met de andere problemen rondom forgepunten zijn we daar mee bezig.
 

DeletedUser

Guest
De "special effects" op de app zien er fruitig uit.
Ik denk wel dat de prestaties er behoorlijk onder te lijden hebben.
Ik heb een iPad Pro dus dat is één van de sterkste varianten waardoor ik denk dat de effecten misschien uit te schakelen zouden moeten kunnen worden om de prestaties te verbeteren.
Ik mis de display die indiceerde hoeveel medailles we hadden verzameld.
Brengt me op het idee dat het wel leuk zou zijn om de medailles als volgt te zien 1000/ 2000 waar het eerste getal aangeeft hoeveel medailles we hebben en het tweede hoeveel er nodig zijn voor we weer een overwinningsuitbreiding bij elkaar hebben gespaard.
 

DeletedUser10111

Guest
Zoals 58K/40K ? :p
Heb plaatsing van de uitbreiding even uitgesteld tot ik weet waar hij staan moet :)

Worden medailles ook niet als geld gebruikt in het arcticsch tijdperk oid? Dan is de overwinningsuitbreiding slechts 1 van de vele dingen die je er mee kan kopen.
 

DeletedUser

Guest
Zoals 58K/40K ? :p
Heb plaatsing van de uitbreiding even uitgesteld tot ik weet waar hij staan moet :)

Worden medailles ook niet als geld gebruikt in het arcticsch tijdperk oid? Dan is de overwinningsuitbreiding slechts 1 van de vele dingen die je er mee kan kopen.

Je kan met medailles extra pogingen in GE kopen. Ook moet je ze soms gebruiken bij onderhandelen en zijn ze nodig voor sommige bemanningsleden van je schip.
 

DeletedUser

Guest
Nou ja het was maar een voorbeeld mijn 21k vind ik al astronomisch om te moeten behalen lol
 
Bovenaan