Discussietopic 1.86

DeletedUser

Guest
Bonussen voor de surrogaatsoldaat worden aangepast, maar hoe zit het met het bereik? Dat is wel erg beperkt voor een afstandseenheid.
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan je het dan een afstandseenheid noemen als een zware eenheid een groter bereik en verplaatsing heeft? Heeft hij ook nog eens de eigenschap "verbergen", die wel al eerder bij een afstandseenheid voorkwam, maar wel bij eentje die snelle inzetbaarheid heeft. Volgens mij raken ze nu een beetje de weg kwijt.
 

DeletedUser5986

Guest
Een ding dat me opvalt aan deze nieuwe update
Dat is de toevoeging van n rivier
leuk
Alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg onlogisch..
begint in grot eindigt achter rotsen..dat gaat gewoon niet in een gebied als FoE tussen gelijk nivo buiten water in
om het iets logischer te maken heb ik het volgende voorstel
Onderaan zoals t nu is
Bovenaan mijn voorstel; een waterval naar t water
http://sta.sh/01z1ya4o0n2n
 

Mr.Quib

Actief lid
Een ding dat me opvalt aan deze nieuwe update
Dat is de toevoeging van n rivier
leuk
Alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg onlogisch..
begint in grot eindigt achter rotsen..dat gaat gewoon niet in een gebied als FoE tussen gelijk nivo buiten water in
om het iets logischer te maken heb ik het volgende voorstel
Onderaan zoals t nu is
Bovenaan mijn voorstel; een waterval naar t water
http://sta.sh/01z1ya4o0n2n

Had het dus toch goed gezien, ging al twijfelen aan mijn geheugen :)
Ben het met je eens dat het er nu een beetje vreemd uitziet.
 

DeletedUser

Guest
Rivieren ontstaan bovenop bergen. Deze dus ook en stroomt naar lager gelegen land om in de grond te verdwijnen. Hij komt niet omhoog in een grot.
 

DeletedUser5986

Guest
Rivieren ontstaan bovenop bergen. Deze dus ook en stroomt naar lager gelegen land om in de grond te verdwijnen. Hij komt niet omhoog in een grot.
Nou moet ik je toch HEEEEEL erg ongelijk geven. Ik weet dat je daar niet van houdt, maar hier zit je echt fout...:p
Je zegt dat rivieren in bergen onstaan (op zich klopt dat maar \ze onstaan uit hogere gelegen water deposits die ook ondergronds kunnen liggen). Je zegt deze ook...:eek:o_O:confused::mad: FOUT FOUT FOUT
Als je namenlijk je ogen goed gebruikt zie je dat BEIDE uiteinden GEEN contact met horizontaal water (alles wat om je stad ligt)heeft:eek:, ook zie je NERGENS een contact of Bron vanuit bergen, zelfs de hoop steen links is veeeeeeels te klein om te kunnen suggereren dat het voldoende water zou kunnen verzamelen in welke vorm dan ook om een rivier te kunnen vormen....en zelfs dan zou het eerder de zee/meer invloeien als elders.
Het is nog mogelijk dat een ondergrondse tunnel het water omhoog drukt aan een kant (de grot kant rechts dus!!) maar dan nog komt t water uiteindelijk van een hoger gelegen bron, en zelfs dan zal het water uiteindelijk in de een horizontaal wateroppervlak verdwijnen.;)
Daar er gesuggereerd wordt dat je stad aan de zee licht in FoE is mijn oplossing heel relevant en realistisch.:D:p
Een nog betere oplossing zou zijn de rivier te laten beginnen ergens noordelijk buiten de kaart en uit de rotsen te voorschijn komen.o_O:) en dan de rivier in laten vloeien.

 

DeletedUser

Guest
Robin toch. Je snapt toch wel dat de oorsprong van die rivier ligt aan de schaduwzijde van de berg? De kant die je niet ziet dus. Bekijk die rivier. Stroming is naar rechts. Terrein ligt daar lager. Begroeing in de rivier neemt ook toe naar rechts, wat ook de stroomrichting aangeeft. Hij verdwijnt ondergronds in een oude mijn, omdat hij niet langs die tweede bergrug kan. Heb jij ooit wel eens een rivier uit een mijn zien komen? Die ingang is aangelegd.
 
Surrogaat schiet dus opeens niet meer terug als er een eenheid naast staat? Weet niet welke *** die aanpassing bedacht heeft maar is nogal waardeloos voor een eenheid met dat bereik he. Zodra je dus ergens dichtbij genoeg komt om erop te schieten, staan ze namelijk in 1 beurt naast je waardoor die stealth ook z'n waarde verliest. Kortom, een niet al te beste eenheid is nu nog slechter, vakwerk.
 

Mr.Quib

Actief lid
Als ik zo de specificaties bekijk klopt het nog steeds niet. Met een verplaatsing van 36 en de eigenschap Vliegen, zou de drakendrone een snelle eenheid moeten zijn en dan de verkenningsstrijder een lichte eenheid.
 
Iemand enig idee waar je die dragondrones effectief voor kan gebruiken? Tegen rails zijn ze in ieder geval veels te zwak, niet alleen qua verdediging maar vooral qua aanval.
 

DeletedUser

Guest
Iemand enig idee waar je die dragondrones effectief voor kan gebruiken? Tegen rails zijn ze in ieder geval veels te zwak, niet alleen qua verdediging maar vooral qua aanval.

Effectief zijn ze nergens tegen. Die "Drakenadem" brengt geen enkele schade aan. Enige nut is de aanvalsbonus. Zit je straks wel met een shitlading aan drones, maar die kan je per 8 opofferen in je eerste GE gevechten.
 

DeletedUser9703

Guest
Het is geen rivier. Het is een oude slotgracht of tankgracht die vol staat met water.

Overigens zou een rivier best in een grot kunnen beginnen. Misschien hebben ze tijdens het mijnen een waterbron geraakt waar nu dus water uit omhoog komt. Maar als het een rivier moet voorstellen, dan moet Inno beide zijden aanpakken. De waterval is een mooie oplossing. Nu nog een aanpassing aan de bron van de rivier.
Overigens. Waarom moest daar een rivier komen? Komt die straks nog een keer van pas?
 

DeletedUser10486

Guest
Ik wens er ook op te wijzen dat waterlelies niet groeien in zout zeewater.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik weet niet of dit al gemeld is maar de surrogaatsoldaat schiet niet meer terug als ie wordt aangevallen, wat ie voor deze update wel deed.
 

midas89

Actief lid
Komt omdat het een ranged unit is geworden.
Maar dan is het hele voordeel van dat stealth weg.
Maakt het flink zwakker dan dat het al was.
 

DeletedUser6877

Guest
mmm jammer hij was nog redelijk, maar stelt nu dus niet veel meer voor, geen verbetering;)
 
Bovenaan