Discussietopic 1.85

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThaMartin

Actief lid

Hallo allemaal! Dit keer gaan we een update brengen met een compleet nieuw Groots Gebouw en met een aantal mooi opgepoetste IJzertijdgebouwen! Verder zijn er weer een aantal fouten uit het spel gehaald en werken we achter de schermen hard aan de nieuwe edities van een paar bekende terugkerende evenementen!

Veel plezier weer met spelen en laat in dit topic gerust je feedback achter over de nieuwe spelversie!
 

midas89

Actief lid
Kun je please navragen en bevestigen of die 2 arctische uitbreidingen ook in deze update zitten? (200k meds en 1.000 dia?)
 

ThaMartin

Actief lid
Kun je please navragen en bevestigen of die 2 arctische uitbreidingen ook in deze update zitten? (200k meds en 1.000 dia?)

Ehm... Ja en nee :p Technisch gezien worden deze uitbreidingen inderdaad achter de schermen geïmplementeerd met deze update. Praktisch gezien zouden ze nog niet in het spel zichtbaar moeten zijn totdat het derde deel van de Arctische Toekomst daadwerkelijk gelanceerd wordt (wat nog een paar weken zal duren). Echter hebben we in het verleden gemerkt dat zodra er uitbreidingen worden geïmplementeerd, ze ook direct in het spel zichtbaar (en bruikbaar) werden. Ik kan niet met zekerheid zeggen of men dat heeft kunnen oplossen. Officieel zouden ze dus sowieso pas met deel 3 van de Arctische Toekomst beschikbaar moeten komen, maar het zou mij in ieder geval niet verbazen als ze onbedoeld toch in het spel gaan verschijnen. In principe is dat echter dus nog niet de bedoeling :D
 

midas89

Actief lid
Voor zo'n groot GG wel praktisch als die 2 uitbreidingen erin komen. Anders ga ik die niet kunnen plaatsen.
Maar op beta waren die uitbreidingen er voordat het GG kwam, dus vandaar dat ik er een beetje op aandring.
Ik hoop het in ieder geval...
 
Wel een beetje jammer dat die kritische schade alleen werkt op het moment dat het gaat om legers uit hetzelfde tijdperk. Dat betekent bijvoorbeeld dat een railgun nooit die bonus kan pakken als je er een verkenner mee aanvalt. Met name een ernstige tekortkoming als je verdediging wordt aangevallen met legers uit een hoger tijdperk. Dan loop je dus die bonus mis omdat je verdediging "te laag" is. Die kritische schade zou dus eigenlijk zowel moeten gelden als je legers aanvalt uit hetzelfde tijdperk, als legers uit een hoger tijdperk (of er tegen verdedigt).
 

DeletedUser

Guest
Wat mij betreft klopt de omschrijving niet helemaal

De kritieke schade zal niet worden toegebracht wanneer een eenheid terug slaat.

Dat klopt niet. De kritieke schade wordt ook toegebracht bij een eenheid die terugslaat. De eenheid die terugslaat kan echter geen kritieke schade aanbrengen.
 

DeletedUser5131

Guest
==> De Arctische Oranjerie zal helaas niet direct na de update beschikbaar zijn, we hopen dit in de loop van woensdag te activeren.

Is het woensdag te zien wanneer het nieuwe GG actief is door eventueel een melding op het forum of aan de hand van het versie nummer van foe ?
 

DeletedUser7238

Guest
Echt top weer foe 250 mensen gemotiveerd 40 milj aan muntjes/voorraden verbruikt met herhaal opdrachten
lamme arm van al dat doordrukken komen ze er nu pas mee dat de nieuwe gg woensdag komt lol
 

DeletedUser5435

Guest
Wel een beetje jammer dat die kritische schade alleen werkt op het moment dat het gaat om legers uit hetzelfde tijdperk. Dat betekent bijvoorbeeld dat een railgun nooit die bonus kan pakken als je er een verkenner mee aanvalt. Met name een ernstige tekortkoming als je verdediging wordt aangevallen met legers uit een hoger tijdperk. Dan loop je dus die bonus mis omdat je verdediging "te laag" is. Die kritische schade zou dus eigenlijk zowel moeten gelden als je legers aanvalt uit hetzelfde tijdperk, als legers uit een hoger tijdperk (of er tegen verdedigt).

Je hebt gelijk, maar het werkt ook de andere kant op: iemand met (bijv) moderne units kan ook niet kapot worden geknald door iemand uit arctic met railguns die critical hits hebben..
 

Mr.Quib

Actief lid
Je hebt gelijk, maar het werkt ook de andere kant op: iemand met (bijv) moderne units kan ook niet kapot worden geknald door iemand uit arctic met railguns die critical hits hebben..
Iemand met railguns heeft geen critical hit nodig om moderne units af te knallen... ;)
 

DeletedUser6877

Guest
Aanpassingen aan de mand, meer kans op wachtvuren. Nee nee driewerf nee ;)
 

OlifaNT

Actief lid
De ijzertijd gebouwen zien er nu veel mooier uit :D. Gaan de andere tijdperken ook zo'n mooie make over krijgen?

Ik heb liever dat de bugs (sommige zitten er al jaren in) eindelijk eens opgelost worden dan dat er flutgebouwtjes uit de ijzertijd opgeleukt worden.
 

ThaMartin

Actief lid
De ijzertijd gebouwen zien er nu veel mooier uit :D. Gaan de andere tijdperken ook zo'n mooie make over krijgen?

Er staan nog meer remakes in de planning inderdaad :cool:

Ik heb liever dat de bugs (sommige zitten er al jaren in) eindelijk eens opgelost worden dan dat er flutgebouwtjes uit de ijzertijd opgeleukt worden.

De ontwikkelaars die bugs fixen zijn geen artists en de artists zijn geen ontwikkelaars met verstand van spelcodes, dus die dingen staan compleet los van elkaar :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan