Discussietopic 1.83

DeletedUser6877

Guest
Nee, want het klopt niet. Stel ik sta tegen over 8 railguns, ik val aan met 1 verkenningsstrijder 7 schurk, een goede combi. Het voordeel hiervan is dat mijn schurken met de eerste wave ongeveer op een derde van de kaart staan, zodat ik sneller aan de overkant ben. Ik krijg hier 1 tikje op mijn verkenningsstrijder, doordat er 1 railgun niet op een schurk hoeft te schieten. Zoals het nu wordt, mogen eerst de railguns van de ander schieten, waardoor ik, terwijl mijn schurken nog niet van plek zijn veranderd, in de eerste slag al schade heb aan een van mijn verkenningsstrijders, de rest van het gevecht zal gewoon verlopen, maar ik zal meer schade hebben en of meer doden. Dus ja tegen over andere eenheden heb je een punt, tegenover artillerie gaat het gewoon niet op. En ik zie veel railgun in de verdediging, en dat zal na deze maatregel alleen maar meer worden. Ergo er zullen veel spelers zijn die niet door die defense heen komen, en het meppen op buren zullen laten, wat natuurlijk de activiteit op foe niet ten goede komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
Dan is het nu weg slimmer om zelf met een andere combo aan te vallen , gewoon je strategie aanpassen.
Bij mij in de buurt staat er vaak een combo van 4 railguns en 4 verkenningstrijders.
Als ik nu aanval met 7 schurken en 1 verkenningstrijder kan ik na de 1ste ronde zeker al 1a2 verkenningsstrijder wegspelen , waardoor ik na de 1ste ronde nog 3 schurken over heb. die zullen nu door vijandelijk verkenningsstrijder worden aangevallen waardoor ik in de 2de ronde al met mij in de 1ste ronde veranderde schurken bij zijn railgun kan komen om er 2 weg te spelen en met mij andere schruken die in2de ronde zijn veranderd veel schade aan zijn verkennings strijders kan toepassen en zelf misschien weg kan spelen.
Ik zal nu met beetje pech 1 eenheid verliezen.
Voorheen was ik er bijna altijd 1 kwijt soms 2

Als 1 strategie niet voldoende is zijn er altijd meerde toe pas baar.
De schurk zal nu wat slechter zijn tegen buren maar op GE zal de schurk een stuk beter worden omdat je veel meer schade kan toepassen. Waardoor je minder verlies zal hebben.
Je gaat nu uit van 1 gevecht waardoor de aanvaller minder profijt heeft, je hebt zo ie zo al veel meer profijt als aanvaller met 7 schurken dus het is eigenlijk wel een eerlijke balans voor de verdediger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
elk gevecht tegen artillerie zal meer nadelen hebben. ik zie veel verdedigingen met artillerie dus ja ik ga auwie hebben en meer spelers, iig in mijn buurt. dit geldt ook voor spelers die op lme tegen artillerie staan etc. kortom de schurk is minder vaardig tov artillerie en heel iets beter tov de andere eenheden. wat lost deze verandering dan voor probleem op? Je pikt er zelf ook een punt uit waarop de hele kleine verbetering zichtbaar zal zijn.
 

DeletedUser6867

Guest
elk gevecht tegen artillerie zal meer nadelen hebben. ik zie veel verdedigingen met artillerie dus ja ik ga auwie hebben en meer spelers, iig in mijn buurt. dit geldt ook voor spelers die op lme tegen artillerie staan etc. kortom de schurk is minder vaardig tov artillerie en heel iets beter tov de andere eenheden. wat lost deze verandering dan voor probleem op? Je pikt er zelf ook een punt uit waarop de hele kleine verbetering zichtbaar zal zijn.

elk gevecht tegen artillerie zal niet meer nadelen hebben in

Hedendaags tijdperk artillerie 8 helicopters er tegen 0 schade geen 1 schurk nodig is een ander strategie
Moderne tijdperk Gemechaniseerde Artil. 8 Parachutist mogen als eerste verstop ze in bossen Gemechaniseerde Artil komt na jouw toe terwijl jij ze 1 voor 1 af kan schieten vanuit bossen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
iedereen kiest vaak voor 1 eenheid en 7 schurken omdat die weg vaak voor minst verlies leid voor aanvaller
Door de komst van de Railgun en zijn vaardigheden is er veel veranderd 8 railguns in defence is goede strategie om de aanvaller zoveel mogelijk schade toe te dienen.
Maar het slimst is om een combo van eenheden te hebben 90% van alle aanvallers kiest vaak voor de dezelfde opstelling vandaar dat er bij mij in de buurt nu veel mensen kiezen voor 4 verkenningstrijder en 4 railguns omdat als je tegenstander met 1 bepaald eenheid en 7 schurken aankomt het lastiger word, het is zo ie zo slim om elke dag je defence te veranderen zodat de aanvaller nog minder kans heeft om er doorheen te komen.
 

DeletedUser9703

Guest
8 Railguns veeg je ook zo weg. Maar niet met verkenningsstrijder (die heb ik nog geeneens).
Door juiste combi neer te zetten mag 1 halfdode railgun 1 keer terugschieten en dat is het.
Behalve als de railguns een verdedigingsbonus van meer dan 100% hebben. Dan mag er ook een 2e halfdode railgun 1 keer schieten.
Deze aanpassing zal daar geen verandering in brengen.

Verschil zit wel in 8 artillerie in de lagere tijdperken. Daar kan je niet met iets vliegends aanvallen. Dat gaat inderdaad auw doen.
 

DeletedUser6877

Guest
8 railguns met 200% defence en ook nog een aanvalsbonus, is wel een iets ander verhaal. Maar het wordt nu veel te specifiek. Er was niets mis met de schurk, dus waarom deze verandering?
 

DeletedUser6867

Guest
8 railguns met 200% defence en ook nog een aanvalsbonus, is wel een iets ander verhaal. Maar het wordt nu veel te specifiek. Er was niets mis met de schurk, dus waarom deze verandering?

  • De Schurk zal nu als laatste aan de beurt zijn in gevechten. Deze verandering zal ook problemen oplossen waarbij de vaardigheden van de getransformeerde Schurk niet correct werden geüpdatet (bijvoorbeeld een Schurk die was veranderd in een Railgun, die verdedigende vaardigheden zoals "verbergen" en "vliegen" negeerde)
Dit zou je ook door hebben gehad als je handmatig speelde dat de eerste schurk die in een railgun veranderde niet vliegende of verborgen eenheid kon raken
Waardoor je nu eigenlijk gewoon weg een kans op een aanval mis liep.
Dus je kan nu maximaal gebruiken maken van je schurk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Het valt nog mee met de schurken. Alleen moet ik met een zware eenheid + 7 schurken nu eerst de zware tegenhouden alvorens ik op automaat klik.
 

DeletedUser5889

Guest
Het valt nog mee met de schurken. Alleen moet ik met een zware eenheid + 7 schurken nu eerst de zware tegenhouden alvorens ik op automaat klik.
Daar sla je wel de spijker op z'n kop. Feitelijk hebben ze van de schurk een zware eenheid gemaakt door deze wijziging (mept hard, maar heeft een laag initiatief), maar dit niet consequent zo doorgevoerd. Want nu slaat het nergens op; een lichte eenheid met een lager initiatief dan een zware. Typisch Inno weer....
 
Bovenaan