Discussietopic 1.68

ThaMartin

Actief lid

Dit keer een grotere update waarin spelversies 1.67 en 1.68 zijn samengevoegd. Er zijn een aantal nieuwe dingen geïntroduceerd, verbeteringen geïmplementeerd en een behoorlijk aantal bugs zijn verholpen. Laat hier weten wat je van de nieuwe spelversie vindt. :)
 

DeletedUser9805

Guest
Ik lees niks over het vasthangen van de chat om 1 min over het hele uur.
Wordt daar ook nog aan gewerkt want dat is echt de meest irritante bug van dit moment?
 

midas89

Actief lid
Dat zal vast iets zijn wat 'stilzwijgend' verdwijnt bij een fix, net als die verschrikkelijk irritante dubbele kliks. Die zijn ook ineens weg.
 

DeletedUser2772

Guest
Uit de aankondiging:
Eenheden worden nu onderin het scherm opgelicht weergegeven wanneer je over ze heen gaat op het gevechtsveld.

De functionaliteit om in de achtergrond te klikken om een scherm te sluiten werkte op plaatsen waar hij uitgeschakeld zou moeten zijn.

Niet langer het gevechtsveld bedekt door lange beschrijvingen van eenheden en ik denk dat het tweede betekent dat ik duidelijker de beloningen van investeringen in GG's kan zien. dus dat die niet patsboem weg zijn als je ergens anders klikt.
Dat zijn wat mij betreft twee hele grote verbeteringen. Twee ergernissen minder.
 

DeletedUser10099

Guest
Mag ik misschiem weten of dit ook voor mobiel iS zonee? Word er da bv nog wat gedaan aan apparaat zoals vv accepteren/sturen of wat grotere dingen zoals gvg kaart
Hoop op reactie groeten mafia230
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hoewel deze update niet in zijn volledigheid op de app beschikbaar zal zijn, zal er binnenkort ook een update op de app zijn die een en ander zal verbeteren.
 

frans1

Actief lid
en wederom missen we een update ivm de gruwelijke slechtlopen de gvg om 20.00 uur en zo als al vernoemt de chat
 

DeletedUser4100

Guest
SPOILERS! (onthullingen)

filter.png

Als je de filter opties niet meer wilt zien kan je ze weer verbergen. Door links boven in je
geschiedenis op ''verberg filter opties'' te klikken.

--------------------------

Een kleine notitie:
Wat de screenshots betreft. Ik heb geprobeerd ze te uplouden naar het forum, maar dat mislukte. Dus via
een omweg iets minder scherpe screenshots, sorry de techniek liet me in de steek.
De meest rechtse screenshot bevat geen buggs. De opties allemaal tegelijk tonen kan gewoonlijk niet, het
zijn meerdere screenshots over elkaar.

Persoonlijk vind ik dit een nuttige update. Je kan met behulp van de filters kijken of je handel
is aangenomen door een vriend(in) of buur of gildelid. Je kan hiermee ook testen wie je wel en
wie je niet helpt. Zodoende kun je snel controleren welke gildeleden en/of vrienden en/of
buren je helpen. Afhankelijk wat je wilt. Je kan ook handig zoeken naar aanvallen, gildegebeurtenissen
en andere zaken.

Verder zie ik een hele lijst opgeloste buggs. Wel jammer dat het even geduurd heeft, die update
maar dan heb je ook wat.
 

DeletedUser6877

Guest
Er zitten wat nuttige dingen in, maar ik had net als frans liever gehad dat er iets aan de performance problemen was gedaan, dan aan cosmetische dingen als mooiere hutjes in bronstijd.
 

DeletedUser8715

Guest
Het lijkt mij ideaal dat de tijdperk eenheid in het selectie menu onthouden wordt.. (buren provincies).. Want bij iedere buur moet ik mijn eenheden selecteren op hoogste tijdperk. (of op dat moment favorieten tijdperk)

Zeg t omslachtig..maar hoop dat ik duidelijk ben. :)... is er ergens een topic met ideeen?

Uma
 

FantasyFan

Actief lid
Er zitten wat nuttige dingen in, maar ik had net als frans liever gehad dat er iets aan de performance problemen was gedaan, dan aan cosmetische dingen als mooiere hutjes in bronstijd.

De nieuwe huisjes worden door de artiesten gemaakt, die hebben geen verstand van het oplossen van de performance, dus dat zit dat echt niet in de weg.
 

DeletedUser8715

Guest
Er is een forum voor ideeën en suggesties

Snap niet zo goed wat je bedoelt met 'dat de tijdperk eenheid in het selectiemenu onthouden wordt'.

Ik heb het gevonden Mr. Quib en daar suggestie ook geplaatst. Ik bedoel bij legerbeheer.. als je dat opent..kan je selecteren op bv. Hedendaags of morgen. Bij 2500 eenheden is dat wel makkelijk. enkel moet dat iedere keer opnieuw gebeuren als je legerbeheer opent.. terwijl iedereen wel zijn favorieten eenheden heeft. Ik vecht in morgen nooit meer met middeleeuws spul. ;-) (bij buren en provincies)

Maar ik zal dit topic nu met rust laten . dit is enkel bedoeld voor de nieuwe update.
 

DeletedUser6877

Guest
De nieuwe huisjes worden door de artiesten gemaakt, die hebben geen verstand van het oplossen van de performance, dus dat zit dat echt niet in de weg.

Waarom lees ik er dan niets over in deze update. We krijgen altijd te horen dat ze erg druk zijn en niet genoeg tijd hebben, dan moet je de tijd besteden aan zaken die er toe doen lijkt me ;)
 

DeletedUser4527

Guest
ik vind sowieso dat ze eigenlijk in verhouding veel graphics designers hebben tov programmeurs , en die er zijn lijken er ook meer op de app aan het werk dan op de browser, mar ja , dat is bedrijfseconomisch nog wel te verklaren... met de app verdienen ze meer geld , maar ik zou een paar van die graphics guys lozen en goeie coders ervoor terug inhuren , of misschien kunnen ze ff swappen met een ander inno spelletje. zaak is dat dit spel , wat de grootste generator van cash is voor inno, loopt als een trein , gewoon lekker vlot spelen , zonder te moeten refreshen of wachtijden ivm laden, dat de bugs eruit moeten zou dus prio moeten krijgen, genoeg spelers die super computers hebben en die de vetste games spelen zonder dat het hakt , dan dit browserspel gaan proberen , en erachter komen dat het niet lekker loopt, die zijn dan ook meestal zo weer weg, toch jammer , want die zo'n systeem hebben zijn meestal ook net de hard core gamers, met acc op game fora , en die maken dan slechte mond tot mond reclame over het spel, terwijl dit ook positieve feedback had kunnen zijn als die bugs eruit gehaald zouden worden, het is toch te zot voor woorden dat er bekende bugs zijn die al meer dan een half jaar erin zitten, en niet opgelost worden, zou bijna zeggen wat een prutsers werken er daar .....
 

FantasyFan

Actief lid
Waarom lees ik er dan niets over in deze update. We krijgen altijd te horen dat ze erg druk zijn en niet genoeg tijd hebben, dan moet je de tijd besteden aan zaken die er toe doen lijkt me ;)

Je verwacht van de bakker toch ook niet dat ie je auto repareert? En dan ga je toch ook niet stellen dat ie dan maar geen brood meer bakt totdat de monteur jouw auto heeft gerepareerd? Want dat is wat je nu in feite zegt. Er zouden geen nieuwe dingen toegevoegd mogen worden die door de artiesten gedaan worden, totdat de programmeurs bepaalde problemen hebben opgelost. Moeten die artiesten dan maar uit hun neus gaan zitten eten in de tussentijd? Want die hebben net zoveel verstand van programmeren als de bakker verstand heeft van auto's. Het gaat er niets sneller door wat de problemen betreft, kost alleen maar veel meer geld doordat ze in die tussentijd niets kunnen doen.
 

DeletedUser6877

Guest
Je verwacht van de bakker toch ook niet dat ie je auto repareert? En dan ga je toch ook niet stellen dat ie dan maar geen brood meer bakt totdat de monteur jouw auto heeft gerepareerd? Want dat is wat je nu in feite zegt. Er zouden geen nieuwe dingen toegevoegd mogen worden die door de artiesten gedaan worden, totdat de programmeurs bepaalde problemen hebben opgelost. Moeten die artiesten dan maar uit hun neus gaan zitten eten in de tussentijd? Want die hebben net zoveel verstand van programmeren als de bakker verstand heeft van auto's. Het gaat er niets sneller door wat de problemen betreft, kost alleen maar veel meer geld doordat ze in die tussentijd niets kunnen doen.

Een onderneming moet prioriteiten stellen inderdaad. Als er meer tijd nodig is om performance problemen op te lossen, wat me echt de eerste prioriteit lijkt, dan moet daar extra tijd voor worden gemaakt. Als de artiesten niet kunnen bijdragen aan deze oplossing dan is er een probleem. Ofwel je moet ze omscholen om de kerntaak te vervullen, ofwel je houdt ze in dienst, maar neemt meer mensen aan die de performance problemen de baas kunnen.

Stel mijn grootste omzet als bakker zit in tarwebrood. Het is dus het belangrijkste onderdeel van mijn bedrijf en ik haal er 90% van mijn omzet en klanttevredenheid mee binnen. Maar er gaat iets grondig mis en het brood is niet meer te eten.Stel dat dit opgelost kan worden door meer broodbakkers aan te nemen. Dan kan ik mijn banketbakkers wat leuks laten doen, maar dat neemt niet weg dat daarmee mijn kernprobleem niet wordt opgelost. Komt de nood echt aan de man dan moet de kosten reduceren en alles op alles zetten om meer broodbakkers in te huren, wat misschien als gevolg heeft dat ik, tijdelijk, mijn banketbakkers moet ontslaan. Tenminste zo zou het bij een bedrijf moeten gaan, dat graag zn klanten tevreden houdt en blijft bestaan.

Het is leuk en aardig, maar deze cosmetische ingrepen, doen in mijn opzichte niets aan het grote probleem dat al door veel spelers is aangegeven. Het is ook niet erg als je het niet kunt oplossen, maar zeg dat dan.
 

DeletedUser

Guest
Een onderneming moet prioriteiten stellen inderdaad. Als er meer tijd nodig is om performance problemen op te lossen, wat me echt de eerste prioriteit lijkt, dan moet daar extra tijd voor worden gemaakt. Als de artiesten niet kunnen bijdragen aan deze oplossing dan is er een probleem. Ofwel je moet ze omscholen om de kerntaak te vervullen, ofwel je houdt ze in dienst, maar neemt meer mensen aan die de performance problemen de baas kunnen.

Ja, we gaan artiesten omscholen tot programmeur. Fluitje van een cent, want daar hebben ze natuurlijk aanleg voor.

Wat een ongelooflijk ..... opmerking zeg o_O
 
Bovenaan