Discussietopic 1.50

DeletedUser

Guest
Ok, dat verklaart een en ander. Maar deze manier zorgt er wel voor dat ik ten onrechte steeds denk dat mijn zoektocht nog loopt, terwijl hij al over de tijdslimiet heen is en hij dus nodig opnieuw moet worden opgestart.

Hmm, dat begrijp ik niet helemaal. Terwijl je kapitein aan het varen is naar een nieuwe schat verschijnt het groene vinkje niet. Zodra je kapitein de schat vindt zal je het groene vinkje zien om je erop attent te maken dan je hem terug op pad moeten sturen. Als je daar te lang mee wacht (en de teller loopt af), dan zal het groene vinkje verdwijnen.

Simpel gezegd: het groene vinkje verschijnt op die momenten dat het belangrijk is dat je de schattenzoektocht opent en een actie uitvoert. Als er geen tijdsdruk meer is (omdat je te laat bent) dan verdwijnt het vinkje weer. :)
 

DeletedUser7269

Guest
Hmm, dat begrijp ik niet helemaal. Terwijl je kapitein aan het varen is naar een nieuwe schat verschijnt het groene vinkje niet. Zodra je kapitein de schat vindt zal je het groene vinkje zien om je erop attent te maken dan je hem terug op pad moeten sturen. Als je daar te lang mee wacht (en de teller loopt af), dan zal het groene vinkje verdwijnen.

Simpel gezegd: het groene vinkje verschijnt op die momenten dat het belangrijk is dat je de schattenzoektocht opent en een actie uitvoert. Als er geen tijdsdruk meer is (omdat je te laat bent) dan verdwijnt het vinkje weer. :)

Wat je zegt is wat ik bedoelde te zeggen.

Maar ik vind het dus bijzonder vervelend dat het groene vinkje weggaat op het moment dat latere zoektochten over tijd zijn. Ik word er dan niet op geattendeerd dat ik actie moet ondernemen (nl. de prijs in ontvangst nemen en de tocht opnieuw starten).

Overigens lijkt de groene vink bij de allereerste zoektocht, nadat deze verlopen is, juist wel gewoon (soms? altijd?) te blijven staan?!
 
Bovenaan