Discussietopic 1.50

DeletedUser8628

Guest
Dat vinkje is weg gehaald....
Ik denk omdat, er geen gratis pakketten meer verstrekt moeten gaan worden......die moet je nu maar kopen met diamanten...dat levert de fabrikant geld op anders niet....er kwam te weinig geld binnen....crisis. ;-)

Gauw dat vinkje weer terug...of wil met dat men met een stopwatch het spel moeten gaan spellen.

ECHT ZWAAR IRR...dat het vinkje maar even geplaatst wordt.
 

DeletedUser6877

Guest
mee eens met bovenstaande spelers, waarom een verandering aanbrengen aan iets wat goed werkte.

beter had de bug dat je bij je buren helemaal naar voren springt elke keer verbeterd kunnen worden en een logboek bij de gildekas nu ook graag een keer. oh ja en het kunnen weghalen, toevoegen van namen in een bericht ;p
 

DeletedUser7269

Guest
Ik stoorde mij behoorlijk aan dat groene vinkje wanneer ik niet wilde deelnemen aan de zoektocht. Maar ik mis hem op momenten dat ik er wel mee bezig ben.

Een mooie tussenoplossing zou misschien zijn om hem wel na enige tijd te verbergen, maar hem weer tijdelijk te tonen op het moment dat je bijvoorbeeld terugkomt uit de GvG kaart en wanneer je opnieuw inlogt. Zou ook wel prettig zijn voor de vinkjes bij andere missies, omdat die soms ook al klaar zijn zonder dat het groene vinkje wordt getoond.
 

DeletedUser4359

Guest
Het GROENE VINKJE moet weer terugkomen !!!! Desnoods in de instellingen een optie om het aan/uit te kunnen zetten. In Android kan je ook instellen of je genotificeerd wil worden over productie etc. Dan moet dit vinkje toch ook aan of uit kunnen, een notifictaie van het schatzoeken.
Maar op dit moment is het een loos icoontje aan de linkerkant van je scherm. Het voegt nu niks toe aan FoE.
 

DeletedUser9020

Guest
Groene vinkje moet echt terug!
zoveel mensen die hier over klagen, meer dan ooit klaagde toen het vinkje er wel was. maak het desnoods inderdaad dat de schatzoeker uit kan worden gezet, maar geef ons ons vinkje terug!
 

DeletedUser5970

Guest
Ik ben dus een erg brave vinkjes-volger en mis het groene vinkje echt onwijs. Ben nu al sinds de nieuwe versie meerdere keren de kapitein misgelopen door het ontbreken van dat vinkje. Snap echt niet waarom dat vinkje weg moest. Ben er groot voorstander van om, zoals hier eerder al voorgesteld werd, dit aan en uit te kunnen zetten bij je instellingen. Dan kunnen de mensen die er over klagen (wat ik ook al niet snap. Iets met gegeven paard in de bek kijken ofzo?) het lekker uitzetten en verder gaan met hun leven.
 

DeletedUser

Guest
Het groene vinkje naast de schattenzoektocht werd altijd getoond. Nu zal het vinkje na enkele seconden verdwijnen. *mede afkomstig van NL*

Ik lees hier dat ik duidelijk niet de enige ben die het groene vinkje mist.
Misschien kan een enquete uitmaken of dit letterlijk geldt voor de meerderheid van de spelers en kan op basis van de resultaten daarvan geoordeeld worden, deze feature ongedaan te maken.

Voor wie de schatkisten vaak gebruikt, is deze feature echt een probleem. Zij die het niet gebruiken argumenteren dat het vinkje hen "stoort". Er zijn talloze knopjes die mij storen (oa de raket of het knopje "offers" dat bovendien nog een aandachttrekker heeft), maar je kan nu eenmaal het spel niet zo hebben dat je enkel de knoppen ziet die je wel gebruikt.
Dat hun aanwezigheid ons storen is één zaak, maar dat het (gedeeltelijk) weghalen ervan de spelers die er gebruik van maken op sukkel zet is weer een andere zaak : door het verdwijnen van het vinkje loop ik vaker kisten mis dan voorheen en dat zou niet mogen. Een spijtige beslissing die hopelijk bij de volgende update terug ongedaan wordt gemaakt.
 

DeletedUser4527

Guest
@ de mensen die het vinkje missen, als jullie vaker het forum zouden lezen hadden jullie het in de kiem kunnen smoren , nu het ingevoerd is zal het niet gemakkelijk weer terug komen
en ik ben blij dat het weg is , die schatzoektocht is niks voor mij
 

DeletedUser

Guest
Toen het nog in beta stond is er al van aangegeven dat het kansloos is.
Ook de verkeerde oplossing voor het 'probleem'. Had gewoon een optie gemaakt om de zoektocht aan of uit te zetten...
 

DeletedUser5820

Guest
Toen het nog in beta stond is er al van aangegeven dat het kansloos is.
Ook de verkeerde oplossing voor het 'probleem'. Had gewoon een optie gemaakt om de zoektocht aan of uit te zetten...

Als je weet wat Beta inhoud weet je ook hoe er plannen veranderd kunnen zijn.
 

DeletedUser4527

Guest
Toen het nog in beta stond is er al van aangegeven dat het kansloos is.
Ook de verkeerde oplossing voor het 'probleem'. Had gewoon een optie gemaakt om de zoektocht aan of uit te zetten...

dat zou idd een betere oplossing zijn lijkt me dat scheelt ook weer een blokje aan de linkerkant dan ;)
 

DeletedUser

Guest
Lees ff. Ik zit niet te wachten op zulke reacties.

Jij beschuldigt iemand er van niet te weten wat beta betekent. Feit is dat jij niet goed leest. Wat hij zegt is dat het verwijderen van het vinkje op de beta al veel commentaar kreeg, maar dat ze het zoals gewoonlijk weer genegeerd hebben en het doorgezet hebben. Jouw reactie is dus weer van het gebruikelijke gehalte.
 

DeletedUser6702

Guest
Ik mis het vinkje :/ Ik heb al meerdere malen zo een ophaalmoment gemist, omdat ik niet doorhad dat het alweer tijd was :(
 

DeletedUser5820

Guest
Jij beschuldigt iemand er van niet te weten wat beta betekent. Feit is dat jij niet goed leest. Wat hij zegt is dat het verwijderen van het vinkje op de beta al veel commentaar kreeg, maar dat ze het zoals gewoonlijk weer genegeerd hebben en het doorgezet hebben. Jouw reactie is dus weer van het gebruikelijke gehalte.

Niet dus. Ik citeer zijn berichten, niet de jouwe. Je verzint er een halve koek bij.
 
Bovenaan