Discussietopic 1.275

Ik krijg niet meer zo veel motivatie als eerst, maar ik heb 130 vrienden die grotendeels behoorlijk actief zijn, toch vreemd.

Wat ik heel positief vind is dat je nu bijvoorbeeld 100 goederen kan hebben en 2 aanbiedingen van 50 goederen kan doen zonder die laatste aanbieding opnieuw te moeten invoeren, scheelt me weer een bak werk.
 

Fdm1407

Actief lid
  • Dit is de motivatie reden:

  • FOE-78934: We hebben de hulpvolgorde van gebouwen aangepast om een vloeiendere spelervaring te bieden. Ons nieuwe systeem heeft verschillende groepen, en binnen de groepen worden gebouwen geprioriteerd op basis van het level.
Wat mij betreft een volkomen belachelijke verandering als je bijv een narrenpodium waar een motivatie blauwdrukken + voltooi speciale productie fragmenten oplevert boven bijv een donderend laboratorium plaatst waar een motivatie 27 fp + 110 goederen + 90 gildegoederen oplevert!!!

Ik los het op met massamotivaties zo lang als mogelijk en dan ga ik over op enkele motivaties maar het is toch bizar dat het zo moet!

Zou ook wel eens willen horen wat ze met een vloeiendere spelervaring bedoelen wat deze waanzin kan goed praten
 
Laatst bewerkt:

Qvadis

Lid
Heb gemerkt dat eerst de gebouwen zonder Fp worden gemotiveerd daarna de gebouwen die fp leveren.
Heb dus besloten er geen geld meer in te steken zolang deze wijziging van toepassing is.
De meeste van de gebouwen die Fp leveren moet ik zelf motiveren en mijn motivatiekits zijn bijna op.
Zoals het vroeger was was het veel beter en had bijna geen kits nodig.
Er zou een beloning moeten zijn voor de mensen die motiveren, nu met de verplichte reklame (tablet) doen de meeste het niet (reklame duurt veel te lang).
Heb nu +/- 60 eventgebouwen, 111 vrienden en 80 buren, normaal zou dat geen probleem mogen zijn met motiveren.
 
Laatst bewerkt:

Rex036

Lid
Heb gemerkt dat eerst de gebouwen zonder Fp worden gemotiveerd daarna de gebouwen die fp leveren.
Heb dus besloten er geen geld meer in te steken zolang deze wijziging van toepassing is.
De meeste van de gebouwen die Fp leveren moet ik zelf motiveren en mijn motivatiekits zijn bijna op.
Zoals het vroeger was was het veel beter en had bijna geen kits nodig.
Er zou een beloning moeten zijn voor de mensen die motiveren, nu met de verplichte reklame (tablet) doen de meeste het niet (reklame duurt veel te lang).
Heb nu +/- 60 eventgebouwen, 111 vrienden en 80 buren, normaal zou dat geen probleem mogen zijn met motiveren.
Die reclame (op tablet) is niet verplicht hoor. Je kunt ook nog gewoon met de hand/1 voor 1 je gildeleden en vrienden helpen (m/o) en zelfs ook nog je buren. En 1 voor 1 motiveren loont, omdat je munten krijgt. Zet een TT en/of ZK en het loont nog meer.
Als jouw gebouwen weinig gemotiveerd worden, heb je luie vrienden en gildegenoten. En daar kun je iets aan doen ;-)
 
Ik heb ook deze ervaring, belangrijke gebouwen die ik zelfs met mijn blauwe melkweg wil verdubbelen of waar ik bijvoorbeeld wacht op zilveren of gouden fragmenten worden niet gemotiveerd, maar iets als een weg naar de overwinning, productiegebouw of stormtoren wel. Wat mij betreft moet hier nogmaals goed naar gekeken worden
 
zorg dat je veel wachthuisjes van de notenkraker krijgt. die leveren massazelfhulpkitfragmenten, als je 15 lvl 1 of 10 lvl 2 hebt kan je elke dag een massazelfhulpkit gebruiken
 
Bovenaan